Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2640)
Luulin että aikuisena olo olisi aina helppoa ja kivaa, koska aikuiset saavat päättää itse asioistaan. En malttanut odottaa että kasvoin aikuiseksi. Sitten kun kasvoin niin se oli kuin märkä rätti kasvoille. Niin paljon vastuuta stressiä ja paljon asioita joita täytyy pitää hallinnassa että ylipäätään selviää elämästä.
Mä luulin et saan yhden pojan johon olin ihastunu, se tykkää vain minusta, me mennään naimisiin ja eletään koko elämä yhdessä.
No eihän se nyt hemmetti niin menny. Sydän meni kyllä palasiksi.
Naiset vain on laulajia ja ihme kun mies laulaa.
Niin minäkin että ei saa tappaa hämähäkkiä muuten lähiomainen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin että ei saa tappaa hämähäkkiä muuten lähiomainen kuolee.
Minä uskoin samaa enkä vieläkään uskalla tappaa hämähäkkejä.
Luulin ettei pahoja ole. Vasta nyt eläkkeellä olen tietoinen että niitä on ja paljon, seinän takanakin.
Niin minäkin ja itkin ja odotin koska se kasvi näkyy suusta.
Niin minäkin ja nyt on isot sieraimet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ns. nykyaikainen nimi ja luulin että kun tulen vanhaksi niin nimeni muuttuu Marjataksi tai Pirkoksi tai vastaavaksi. Ajattelin että mummoilla on mummojen nimet :D
Niin minäkin. Nyt olen sitten vanha ja on mummon nimi.
Vierailija kirjoitti:
Että aikuiset/aikuisena oikeasti tajuaa jostain jotain.
Ihmettelin kun eivät tiedäkään.
Ravut ovat punaisia. Olin nähnyt noita vaan keitettyinä.
Vierailija kirjoitti:
-ajattelin,että elämä on ollut ennen mustavalkoista koska katselin mummolassa mustavalkoisia valokuvia
-WC:n vesi ei ole juomakelpoista(en kyllä juo sitä vieläkään), mutta keittiön on
- kaikki aikuiset ovat viisaita
-lepikoissa lepän lehden alla olevat oranssit pallurat ovat punkkeja :) ja juuri lepikoista tarttuu punkit
- jos katsoo silmillä kieroon, silmät jää kieroon lopuksi elämää
Miksiköhän kieroon katsomista kiellettiin. Silmäjumppaa.
Lastenlinnaa luulin lasten vankilaksi.
Illalla sängyssä en voinut pitää jalkaa reunan yli kun sängyn alla on möröt.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kokoomuslaiset ja persut on täysjärkisiä ihmisiä.
Ei ne kyl ole.
Vierailija kirjoitti:
Illalla sängyssä en voinut pitää jalkaa reunan yli kun sängyn alla on möröt.
Joo jalat piti olla visusti peiton alla. Naapurini kyllä käy vetämässä mua nilkasta yöllä nyt mummona.
Olin pienenä (ja olen edelleen) kova tyttö juomaan kahvia. Nimenomaan mustana ilman maitoa. Mummo yritti kieltää juomisen sanomalla, että kasvaa musta tukka, jos koko ajan latkii (olen täysin blondi). Siitäkös minä vasta innostuinkin, halusin pienenä mustat, pitkät hiukset niinkuin Lumikilla. Ei kasvanu mustia hiuksia, nyyyhh...
Vierailija kirjoitti:
"Karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme"
Noin siis kuulin pienenä vaikka se on "hellikäämme".Ei niinkään uskomuksia, mutta kun olin kaksi luokka-astetta edempänä pikkuveljeäni ja opin koulussa englantia ensimmäisenä niin tuli tehtyä kaiken maailman käännöskukkasia jos pikkuveli kysyi tai pelattiin jotain peliä ja hän ihmetteli mitä tuo tarkoittaa tai mitä tuo sanoi.
Sama juttu myös monissa laulujen sanoissa kun kuuli jotain ihan omaa verrattuna mitä oikeasti sanottiin.
Tää "häntä helli käärme" on niin ihana! En ole kovinkaan perillä käärmeiden hellimisvieteistä, mut ylisöpöinen ajatus. Kiitos tästä, sai hyvälle tuulelle ja nauramaan ääneen!
Vierailija kirjoitti:
Että vauvoja tehdessä mies pissaa naisen päälle.
Siis hetkinen, eikö se...?
Pitää jutella miehen kanssa, kun se tulee kotiin >:(
Luulin että sana "perseillä" tulee siitä, että lapset ovat ennen vanhaan saaneet vyöstä tms. perseelle jos perseilevät liikaa.