Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2641)

Vierailija
2561/2641 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miten ihminen voi mahtua radion sisään puhumaan.

Ihmettelin myös miten peilin takana ei näy ihmistä vaikka kuinka kurkkii sen taakse.

Vierailija
2562/2641 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että suihkukoneen takana tuleva pitkä savupilvi on suihkarin matkustamo.🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että suomessa asuvat koirat haukkuu suomeksi ja että ulkomailla ne haukkuu eri tavalla. Esim. että englannissa asuva koira ei sano ”hau” vaan jotain muuta, en tosin tiennyt yhtään että miten :D

Englannissa asuva koira sanoo englantilaisten mielestä "woof".  Ranskassa asuva koira sanoo ranskalaisten mielestä "wouf" (lausutaan wuf). Ruotsissa koirat sanovat "vovv vovv"  tai "voff voff" Ja varmaan monissa muissa maissa on oma tulkintansa koiran haukkumiselle.

Totta puhuen kenen koira oikeasti kuulostaa sanovan hau? Eikö wuff olisi lähempänä totuutta?

Japanin sesse sanoo "wan!" T: total turn-off  

Vierailija
2564/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuisilla on kaikilla puoliso, töitä ja oma koti.

Vierailija
2565/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että lapset tulee kun mies ja nainen pussaa. Jälkikäteen ei se nyt kovin kaukana ollut. Jotain vaihtuu mutta ei ihan tota kautta 😅

-Mies36

Vierailija
2566/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nuorisoksi asti luulin, että laulajilla vibrato on syntyjään.  Sitten sain yhdeltä   laulajalta kysyttyä niin kertoi että opettelujuttu on. 

Vierailija
2567/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että vain Suomessa asuu valkoihoisia ja hyvän elintason omaavia. Kaikissa muissa maissa elävien oletin olevan tummaihoisia, savimajoissa asuvia ja nälkää näkeviä.

Voi kun olisikin asiat noin Suomessa.

Vierailija
2568/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaupungilla oli kampaamoita , joiden nimi oli tyyliin  "Salon Marianne", niin luulin, että Salon on genetiivi sukunimestä Salo. Eli että kyseessä ovat Marianne Salo-nimisen henkilön yritys. Ihmettelin, miksi Salo-sukunimisillä on niin paljon yrityksiä. 

Minä taas luulin niitä saluunoiksi, tykkäsin katsella lännenleffoja ja niissähän saluunan oven päällä lukee saloon, arvelin Suomessa olevan tapana jättää yksi kirjain pois.

Nämä on jotenkin niin herttaisia 😄 Ihana ketju. Piristää mieltä sairastamisen keskellä.

Vierailija
2569/2641 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuisena jokaisella on omakotitalo, auto, puoliso, lapsia, koira, työpaikka ja kavereita. Olin muutenkin suoraan sanottuna todella tyhmä lapsi. Luulin esimerkiksi, että kaikki maailman ihmiset ajattelevat suomen kielellä ja ihmettelin, että miksi joissain päin maailmaa puhutaan eri kieliä kun kaikki ihan hyvin voisivat puhua suomea kun kaikki kuitenkin ymmärtävät sitä? Luulin sen olevan jonkinlainen universaali kieli, jota kaikki automaattisesti osaavat, mutta kaikki muut kielet täytyy erikseen opetella. 

Vierailija
2570/2641 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos olet kiltti muille, niin he ovat myös kilttejä sinulle. Tosiasiassa asia tuntuu olevan juuri päinvastoin.

Vierailija
2571/2641 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vielä tänään, että Hello Kitty -hahmo on kissa, mutta sitten löysin jutun vuodelta 2014, jossa sanottiin, ettei olekaan. Ennen tätä luin Wikipediasta, ettei hahmo ole kissa ja sitten googlasin: Hello Kitty ei ole kissa.

Vierailija
2572/2641 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kuudennelle tai seitsemännelle luokalle asti, että makaronit kasvaa pensaassa. Sitten mietin 20 vuotta, että mistä oon sen keksinyt lapsena, kunnes mulle tässä pari kuukautta sitten, 34-vuotiaana, selvis, että mun setä on mulle näin väittänyt kun oon ollut pieni 😄

Vierailija
2573/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Luulin vielä tänään, että Hello Kitty -hahmo on kissa, mutta sitten löysin jutun vuodelta 2014, jossa sanottiin, ettei olekaan. Ennen tätä luin Wikipediasta, ettei hahmo ole kissa ja sitten googlasin: Hello Kitty ei ole kissa.

Tuossa jutussa perusteltiin sitä muun muassa sillä, että hahmo kulkee kahdella jalalla. Kulkevat esim. Aku Ankka ja Mikki Hiirikin ja silti Aku on ankka ja Mikki on Hiiri.

Vierailija
2574/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä se sitten on...

Vierailija
2575/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että koira on kissan mies, hevonen on lehmän mies, kukko on kanan...niinhän se onkin, osuin oikeaan kerrankin....ja sika on lampaan mies, liekö tuokaan kovin kaukana todellisuudesta....kun eri ketjuja lukee...

Vierailija
2576/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikkien on pakko mennä naimisiin, ja että avioeroja tapahtuu vain jonkun ulkopuolisen tahon pakottamana. Että kaikki haluavat olla aina yhdessä ja joku paha tyyppi yrittää erottaa heidät. :D Hämmästykseni oli suuri, kun kuulin että tuttu aikuinen pariskunta erosi, koska he itse halusivat. 

Vierailija
2577/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä se sitten on...

https://www.is.fi/viihde/art-2000000799976.html

Vierailija
2578/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä tyttönä että voin tulla raskaaksi kun istuimme auton takapenkillä ihan kiinni tosissamme, vieressäni istui tosi ahtaassa tilassa veljeni kaveri 

Vierailija
2579/2641 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Luulin kuudennelle tai seitsemännelle luokalle asti, että makaronit kasvaa pensaassa. Sitten mietin 20 vuotta, että mistä oon sen keksinyt lapsena, kunnes mulle tässä pari kuukautta sitten, 34-vuotiaana, selvis, että mun setä on mulle näin väittänyt kun oon ollut pieni 😄

Isosisko yritti minuakin huijata, sanoi vielä että on vaaleanpunaiset kukat. Itse puolestaan hän uskoi, että tuuli johtuu puista. Jos ei olisi puita, ei tuulisi.

Minä myös uskoin, että pystyn juoksemaan kovempaa kuin lentokone. Pystyinkin. Eihän lentokone juokse. Hih😉

Vierailija
2580/2641 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tää sama joskus pienenä, ala-asteikäisenäkin vielä. Jotenkin kuvittelin, että kaikissa maissa on "oma suomen kieli". 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän