Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2641)
Luulin, että taivas on olemassa.
Että hyviä ihmisiä on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ala-asteikäisenä Esko Salmisesta, että tuo on Tauno Palon poika, koska olin nähnyt paljon Tauno Palon elokuvia ja mielestäni oli ihan ilmiselvää, että Esko on sen poika. Aikuiset naureskelivat, että ei ole. Esko Salmisen vanhemmat ovat se ja se (en muista). Sitten meni vuosia aikaa ja uutisoitiin, että Esko Salminen on kuin onkin Tauno Palon "salainen" poika. Niin vaan tarkkasilmäisenä lapsena olin ollut oikeassa.
Oletko varma, etteivät he vain halunneet kertoa sinulle totuutta? Eli he tiesivät kyllä oikeasti, että Esko on Taunon biologinen poika, mutta ajattelivat, että olet vielä liian pieni kuulemaan totuuden.
Lapsena 60-luvulla luulin että tanssimisesta tulee raskaaksi koska "paljon tansseissa käyville tytöille" tuli usein pika-avioliitto ja vauva, joillekin ilman avioliittoakin. N61
Uskoin että pikaliima liimaa sormet yhteen niin tiukasti, että siitä joutuu sairaalaan jossa sormet väkivalloin leikataan irti toisistaan. Varmasti isäni pelottelua, että liimaleikit jäisi. :DD
Luulin pitkään, että kyykäärmeet karttavat ihmistä. Luikertelevat aina piiloon. Kunnes luonto ohjelma vahvisti omat kokemukseni.
Kyyt asuvat ihan pihapiirissä, eivät pelkää mitään tai ketään. Olarissa niitä luikkii jalkakäytävillä. Mökillä niiden lempipaikka on kiukaan takana lämmittelemässä. Eli katso ensin taskulampulla lattia, ettei tule reviiri ristiriitaa.
Jos on ruokaa. Niin siellä on kyitä. Kiipeävät ullakolle ja tippuvat sieltä ruokapöydälle.
Saattavat vähentää hiirulais kantaa.
jos vahingossa nielaisee appelsiinin tms siemenen niin vatsassa alkaa kasvaa puu ja se tulee suusta ulos :D
Minulla on ns. nykyaikainen nimi ja luulin että kun tulen vanhaksi niin nimeni muuttuu Marjataksi tai Pirkoksi tai vastaavaksi. Ajattelin että mummoilla on mummojen nimet :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ns. nykyaikainen nimi ja luulin että kun tulen vanhaksi niin nimeni muuttuu Marjataksi tai Pirkoksi tai vastaavaksi. Ajattelin että mummoilla on mummojen nimet :D
Minä luulin lapsena samalla lailla, että ihmisen nimi vaihtuu jossain vaiheessa elämää kun eihän lapsen nimi voi olla vaikka Yrjö, Jorma, Kyllikki tai Esteri eikä vanhuksen nimi voi olla vaikka joku Ville, Aleksi, Minttu tai Jaana.
Että aikuiset/aikuisena oikeasti tajuaa jostain jotain.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että taivas on olemassa.
No mikäs se tuolla yläpuolella sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette olleet tyhmiä. Sääliksi käy vanhempia.
Itsekö olet tiennyt aina kaikki nämä, mitä tässä ketjussa on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että suomessa asuvat koirat haukkuu suomeksi ja että ulkomailla ne haukkuu eri tavalla. Esim. että englannissa asuva koira ei sano ”hau” vaan jotain muuta, en tosin tiennyt yhtään että miten :D
Englannissa asuva koira sanoo englantilaisten mielestä "woof". Ranskassa asuva koira sanoo ranskalaisten mielestä "wouf" (lausutaan wuf). Ruotsissa koirat sanovat "vovv vovv" tai "voff voff" Ja varmaan monissa muissa maissa on oma tulkintansa koiran haukkumiselle.
Totta puhuen kenen koira oikeasti kuulostaa sanovan hau? Eikö wuff olisi lähempänä totuutta?
Luulin, että kun nainen saa lapsen niin se lapsi vain sitten yllättäen syntyy ilman, että sitä etukäteen mitenkään voi tietää, että miten se tapahtuu. Ajattelin lasten syntyvän aina yöllä ja että koska yöllä nukutaan, niin nainen vain makaa sängyssä nukkumassa ja yllättäen herää kun lapsi alkaa itkemään ja huomaa sen sitten syntyneen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jostain syystä harhaluulo, että henkilö joka on horoskooppimerkiltään neitsyt ei saa harrastaa seksiä eikä saada lapsia jne. Pelkäsin henkeni edestä että lapseni syntyy neitsyeksi 😆
Luulin todella kauan että kirkossa se "pääpappi" on Jumala 😂😂😂 eikä mulla mennyt mitenkään kaaliin, kun äiti sitten selitti että Jumala on abstrakti käsite eikä sitä voi nähdä 😆
En tiennyr että ihmisillä voi olla sama nimi. Meitä tuli lentokentälle vastaan mies, joka oli saman niminen kuin enoni. Tutkiskelin häntä koko matkan, enkä tajunnut miten on mahdollista että ihminen muuttuu ulkonäöltään noin radikaalisti. Kun sitten jäätiin pois autosta, niin kysyin äitiltä järkyttyneenä että mitä enolle on tapahtunut ja miksi hän näyttää niin erilaiselta kuin viimeksi 😂👴🏼
Kukas tämä enon kaima sitten oli?
Hyi, onpa hirveä harhaluulo. Miten pystyit elämään tuon harhaluulo kanssa. Eikö se pelottanut sinua, että joutuisit heti äidiksi halusit tai et.
Pienenä äitini pelotteli, että jos nielaisee siemenen esim. Mandariinin siemenen vastaani alkaa kasvaa mandariinipuu. Suhtauduin tähän lapsena positiivisesti, koska tykkäsin muutenkin kasvien hoitamisesta. Laskin aina yöllä monesko päivä oli menossa, ja merkitsi sen päiväkirjaani. Nyt en pystyisi kuvitellakaan mitään kasvia sisälläni, vaikka viherpiipertöläinen edelleen olenkin.
Luin Demi-lehdestä masturboinnista ja luulin sen tarkoittavan vatsalihasliikkeitä...
Vain kaikki herkut maksavat mutta ruoka-aineet ovat ilmaisia.😂
Minä luulin, että jokainen maa on oma planeetta. Kuvittelin mielessäni, miten autolla ajetaan avaruudessa, kun mennään Suomesta Ruotsiin. Mietin, miten se on mahdollista.