Oletteko tehneet eu-vaalikonetta?
Yllätyin, että jopa 11 ensimmäistä ehdokasta olivat minulla vasemmistoliitosta. Pitänee pohtia, vaihdanko puolueen, jota äänestän. Eihän tuo hallitus nyt ole ihan ollut sitä, mitä odotin.
Kommentit (15)
Yritin tehdä, mutta en osaa koodata.
en tajua miten kenellekkään aivot omistavalle voi tulla vassareita tuollaista määrää. Minulla top 15 oli 11 liberaalia 2 kokoomuslaista ja 2 rkpn ehdokasta.
Tein. Persujen tohtori Arto Luukkanen osui lähimmäs.
Siinä minkä tein oli kärjessä neljä liikenyttiläistä, sitten pari kokkaria, kepulia ja persua.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tehdä, mutta ei se lähteny käyntiin. Oli vissiin huonolaatuista pensaa.
ehkä euron "pensa" auttais mutta persut unohti sen
Vierailija kirjoitti:
Tein. Persujen tohtori Arto Luukkanen osui lähimmäs.
kunnon puutinisti!
Minua lähinnä oleva puolue on koneen mukaan kristillisdemokraatit, kivaa vaihtelua koska kaikissa muissa vaalikoneissa tulee aina RKP:tä. En ole kristitty enkä ruotsinkielinen niin nuo ovat puolueet joita en ikinä mistään syystä äänestäisi.
Tein joo ja perusS Arja Juvonen oli ykkösenä. Se on just näin, persuja äänestettiin myös eduskuntaan. Perheessä on kaksi vanhempaa, jotka käyvät ansiotyössä. Nettotulot 7700e kuukaudessa. Tukiaisia emme tarvitse. Arjalle siis annan ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Tein joo ja perusS Arja Juvonen oli ykkösenä. Se on just näin, persuja äänestettiin myös eduskuntaan. Perheessä on kaksi vanhempaa, jotka käyvät ansiotyössä. Nettotulot 7700e kuukaudessa. Tukiaisia emme tarvitse. Arjalle siis annan ääneni.
Miksi te persut olette tukielättejä ja sitten äänestätte näitä eduskuntaan?
Miksi te uskotte eu:hun? Köyhien tilanne heikentynyt ja heikko. Mitä eu tuo teille, yritystuetko. Miksi te äänestätte sitä tai mitään muutakaan sellaista Suomessa, josta ei ole varmuutta mitä se on tai tekee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te uskotte eu:hun? Köyhien tilanne heikentynyt ja heikko. Mitä eu tuo teille, yritystuetko. Miksi te äänestätte sitä tai mitään muutakaan sellaista Suomessa, josta ei ole varmuutta mitä se on tai tekee.
koska EU tuo hyötyjä joista kannattaa pitää kiinni
Ilmeisesti siksi kun olen sitä mieltä että sukupuolia on kaksi olen nyt arvokartalla äärioikeistoa. Mitään ei kysytty matalapalkka-aloista tai yhtäläisistä ihmisoikeuksista, naisten oikeuksista, vaan tuo sukupuolien määrä tekee minusta konservatiivin.
Ilmeisesti Persut ainoat mitkä pitää sitten Suomen puolta kun odotin jo hiukan muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Persut ainoat mitkä pitää sitten Suomen puolta kun odotin jo hiukan muitakin?
missä tämä näkyy konkreettisesti? hakkaraisen toimissa?
Yritin tehdä, mutta ei se lähteny käyntiin. Oli vissiin huonolaatuista pensaa.