Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2641)

Vierailija
2461/2641 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että aikuisena on pakko mennä naimisiin. Ajattelin, että menisin isän kanssa, kun enhän minä kenenkään vieraan miehenkään kanssa halunnut, mutta tajusin sitten, etten voi, kun isähän on jo äidin kanssa naimisissa. Hankalaa...

Minäkin luulin että on pakko mennä naimisiin ja naimisiin on pakko mennä nimenomaan sukulaisen kanssa. Ajattelin, että kun isoveli ja isosisko menevät naimisiin keskenään niin minun täytyy sitten mennä naimisiin jonkun poikapuoleisen serkkuni kanssa.

Vierailija
2462/2641 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi joskus olevansa niin väsynyt, että haluaisi nukkua kaksi päivää putkeen. Pyysin, ettei hän menisi sinne putkeen, koska minulle tulisi häntä ikävä.

Uskoin, että illalla ennen nukkumaan menoa voin omalla ajatuksellani saada sänkyni ympärille näkymättömän "suojakuvun", ettei kukaan tai mikään pääse satuttamaan tai tekemään mitään pahaa minulle.

Ajattelin myös, että olemme jättiläisen unta ja kun jättiläinen joskus herää, katoamme. Onneksi jättiläisen aika on paljon pidempi kuin meidän ihmisten 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/2641 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että elämäni on vain jonkun toisen ihmisen unta ja että kun hän herää niin lakkaa näkemästä sitä unta ja minä nukahdan. Sitten kun minä herään niin tuo toinen ihminen nukahtaa ja hän alkaa taas näkemään sitä unta minusta. 

Uskoin myös jotenkin että toiset ihmiset ovat olemassa vain kum minä näen heidät eli kun vanhemmat vaikka olivat töissä ja minä tarhassa niin vanhempia ei oikeasti ollut olemassa koska minä en nähnyt heitä. Samoin vaikka tarhakin oli olemassa vain kun minä olin siellä.

Vierailija
2464/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että aikuisena on pakko mennä naimisiin. Ajattelin, että menisin isän kanssa, kun enhän minä kenenkään vieraan miehenkään kanssa halunnut, mutta tajusin sitten, etten voi, kun isähän on jo äidin kanssa naimisissa. Hankalaa...

Minäkin luulin että on pakko mennä naimisiin ja naimisiin on pakko mennä nimenomaan sukulaisen kanssa. Ajattelin, että kun isoveli ja isosisko menevät naimisiin keskenään niin minun täytyy sitten mennä naimisiin jonkun poikapuoleisen serkkuni kanssa.

Muslimeilla se kai aikalailla noin meneekin.

Vierailija
2465/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin. Kavereiden kanssa jaettiin naapuruston pojat tyyliin "mee sä ton Janin kaa naimisiin niin mä meen ton Petterin kaa" :D

Vierailija
2466/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että elämäni on vain jonkun toisen ihmisen unta ja että kun hän herää niin lakkaa näkemästä sitä unta ja minä nukahdan. Sitten kun minä herään niin tuo toinen ihminen nukahtaa ja hän alkaa taas näkemään sitä unta minusta. 

Uskoin myös jotenkin että toiset ihmiset ovat olemassa vain kum minä näen heidät eli kun vanhemmat vaikka olivat töissä ja minä tarhassa niin vanhempia ei oikeasti ollut olemassa koska minä en nähnyt heitä. Samoin vaikka tarhakin oli olemassa vain kun minä olin siellä.

Oho nää on aika erikoisia kuvitelmia. Onko sulla se oireyhtymä, missä ei pysty kuvittelemaan päässään kuvina mitään? En nyt muista sen nimeä.

Vierailija
2467/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees ollut enää ihan lapsi, mutta viaton 12-v jolle ei oltu menkoista juuri mitään kerrottu. Kun menkat alkoi sain vaan paketin Pirkka- tumpulasiteitä käteen. Mä luulin että ne laitetaan tarrapuoli ylöspäin ja käveleskelin päivän erittäin hankalasti side karvoja tukistellen ja manailin sitä miten tyttöjen elämä on hirveetä kunnes ymmärsin kääntää siteen...

Pienempänä ajattelin että puunjuuret on puun varpaita, ja kävely metsässä oli hyvin hidasta kun koitin olla astumatta niille.

Vierailija
2468/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muste kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos piirtää tussilla tai mustekynällä vaikka käteen jonkun kuvan, voi siirtyä verenkierron mukana kasvoihin :D Näin peloteltiin ja meni täydestä!

Sama! Sanottiin jos mustekynällä piirtelee ihoon kuvia ( ja niitähän piirrettiin) niin se menee suoraan verenkiertoon ja myrkyttää.. piirrettiin ja kiireesti pesen kuva pois 🥴

Sama täällä.

Lisäksi, jos nielaisee purukumin, se menee umpisuolen joka sitten tulehtuu ja joudutaan leikkaamaan.

Vierailija
2469/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun tulee aikuiseksi, vanhempien luota muutetaan omilleen niin että katsotaan joku asumaton talo ja asetutaan kodiksi sinne. Meidän lähellä oli asumattomia taloja ja luulin että niihin voi muuttaa se aikuinen joka ekana ehtii. En tiennyt että talon hankintaan tarvitaan rahaa kuten kaupassa käyntiin.

Vierailija
2470/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Riki Sorsa ja Rod Stewart ovat sama mies. Luulin näin joskus ala-asteella (80-luvun lopussa), olin oppinut lukemaan ja pähkäilin että kyseessä on sama mies, koska molempien nimet alkavat samoilla kirjaimilla (R ja S) ja samannäköisiähän nuo olivat. Päättelyyni kuului myös se, että ulkomailla Riki Sorsa käyttää tuota Rod Stewart- nimeä, eihän ulkomaalaiset ymmärrä suomea.

Samassa sarjassa, luulin, että M.A Numminen ja "Emma Numminen" ovat kaksi eri henkilöä. En sitten tajunnut ihmetellä, miksi kirjoitettuna seikkaili M.A. Numminen mutta puheessa Emma. 

Vierailija
2471/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että koska olen lapsuusperheeni nuorimpana lapsena olen viimeisenä sisaruksista vanhempien kanssa lapsuuskodissani asumassa niin vanhemmat muuttavat aikanaan vanhainkotiin ja että minä jään luonnollisesti sinne lapsuudenkotiin asumaan. Jos sitten menisin naimisiin, niin puoliskoni muuttaa lapsuudenkotiini kanssani asumaan ja myös lapsemme asuvat siellä. Heistä nuorin jäisi aikanaan sinne asumaan, ottaisi puolison ja asuisi perheensä kanssa siellä.

No, sitten 19-vuotiaana muutin pois vanhempien luona ja vanhemmat jäivät sinne vielä asumaan kunnes muutaman vuoden päästä hekin muuttivat sieltä pois.

Vierailija
2472/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että kondomit ovat karkkeja :D Tämä johtui ihan selkeästi kadunvarsien Nam Nam -kondomimainoksista. Pidin siis ihan kaikkia kondomimerkkejä karkkeina ja Näkki-kortsusta ajattelin, että ompa kummallista, että joku on keksinyt tehdä näkkileivän makuisia karkkeja :D

Lapsena kauppareissulla kassajonossa seisoskellessa katseeni harhaili aina karkkihyllyille ja huomasin myös kondomipakkaukset...ihmettelin sitä Näkki-pakkausta,kun siinä oli viulisti viulunsa kanssa,että miten viulunsoitto liittyy seksiin :D

Vierailija
2473/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että korvakorut ammutaan haulikolla korviin, niin että itse istuu jakkaralla ja ampuja tähtää huoneen toiselta puolelta. Olin täysin paniikissa kun ensimmäisiä korviksia mentiin ottamaan ollessani ala-asteella.

Vierailija
2474/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ees ollut enää ihan lapsi, mutta viaton 12-v jolle ei oltu menkoista juuri mitään kerrottu. Kun menkat alkoi sain vaan paketin Pirkka- tumpulasiteitä käteen. Mä luulin että ne laitetaan tarrapuoli ylöspäin ja käveleskelin päivän erittäin hankalasti side karvoja tukistellen ja manailin sitä miten tyttöjen elämä on hirveetä kunnes ymmärsin kääntää siteen...

Pienempänä ajattelin että puunjuuret on puun varpaita, ja kävely metsässä oli hyvin hidasta kun koitin olla astumatta niille.

Mä luulin samaa siteistä pitkään. Tajusin kuitenkin asian vähän aikaa ennen menkkojen alkua. Tosin jos menkkani olisivat alkaneet hieman nuorempana niin olisin pitänyt sidettä väärin päin :D

Vierailija
2475/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin,että juna-asemilla on omat kuuluttajat ja junissa :)

Vierailija
2476/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että pilvet tulevat  junan piipusta. 1960-luvulla.

Vierailija
2477/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun naisella on kuukautiset niin on raskaana :D eipä ihan ollut niin

Vierailija
2478/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kesän pelkäsin kesäluontoa kun luulin että sisiliskoista tulee kasvaessaan krokotiileja.

Vierailija
2479/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaan ja ns. hyvinvointiVALTIOON uskominen. Toinen rinnastuu joulupukkiin ja uskomus ulkoistaa oman elämän vastuu valtiolle on karmeaa.

Vierailija
2480/2641 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että kondomit ovat karkkeja :D Tämä johtui ihan selkeästi kadunvarsien Nam Nam -kondomimainoksista. Pidin siis ihan kaikkia kondomimerkkejä karkkeina ja Näkki-kortsusta ajattelin, että ompa kummallista, että joku on keksinyt tehdä näkkileivän makuisia karkkeja :D

Lapsena kauppareissulla kassajonossa seisoskellessa katseeni harhaili aina karkkihyllyille ja huomasin myös kondomipakkaukset...ihmettelin sitä Näkki-pakkausta,kun siinä oli viulisti viulunsa kanssa,että miten viulunsoitto liittyy seksiin :D

Etkös tiedä? Sanonta "uinti,puinti,nainen,viulunsoitto ja vi...unkoitto..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi