Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2642)
Luulin, että aikuisena on pakko mennä naimisiin. Ajattelin, että menisin isän kanssa, kun enhän minä kenenkään vieraan miehenkään kanssa halunnut, mutta tajusin sitten, etten voi, kun isähän on jo äidin kanssa naimisissa. Hankalaa...
Luulin että k**espusseissa on virtsaa.
Yhdessä vaiheessa uskoin, että aikuisena kaikkien on pakko liittyä johonkin poliittiseen puolueeseen.
Looginen päätelmä pieneltä alle kouluikäiseltä kaupunkilaispojalta: jos lehmästä tulee maitoa niin silloin sonnista tulee piimää.
Luulin, että kaikki aikuiset käyvät siinä samassa "töi"-nimisessä paikassa.
En nyt tiedä onko tämä niinkään uskomus, mutta sellainen hassu väärinymmärrys ainakin.
Kun olin juuri oppinut puhumaan, ensimmäisiä oppimiani sanoja oli isi. Minä sitten kuvittelin, että isi = mies. Sitten kuulemma esim. kauppareissuilla osottelin tuntemattomia miehiä kutsuen heitä samalla isiksi...
Anteeksi äiti, ne kaikki uhreiksi joutuneet miehet ja heidän vaimonsa kaikista mahdollisista kiusallisista hetkistä 😂
Luulin pienenä, että ampiainen voi pistää vain kerran. Logiikka oli peräisin siitä kun kuulin ampiaisten kuolevan piston jälkeen. Ajattelin että ampiaisia on yksi per ihminen! Hyvä puoli tässä oli se, että en koskaan oppinut pelkäämään ampiaisia!
Katolinen kirkko - katoton kirkko koska ei katollinen vaan vaillinainen.
Minulla oli n. 6-vuotiaana (omaikäiseni) pihakaveri, joka oli syntynyt karkauspäivänä. Minulle oli selitetty kyllä, että hänen oikea syntymäpäivänsä (29.3) on vain kerran neljässä vuodessa. Luulin ihan oikeasti, että kaverini oli vasta alle 2-vuotias! Hänellä kun oli syntymäpäivä vain kerran neljässä vuodessa => täyttää vuosia vain joka 4.vuosi. Pidimme kavereiden kanssa tätä kaveria todella viisaana, järkevänä jne, koska oli oikeasti vasta alle 2-vuotias.
Luulin että Gene Simmonsin kieli ulottuu perseeseen asti
Äiti sanoi aamulla aina töihin lähtiessään että "nyt pitää lähteä taas leipää repimään". Luulin pitkään, että hän oikeasti repii leipiä jossain varastossa.
Se, että mikrossa lämmitetyn maidon juominen aiheuttaa syöpää. Mitäs v*ttua vanhemmat?
Lapsena uskoin, että radiossa on sisällä pieniä ihmisiä, jotka puhuvat:D
Vierailija kirjoitti:
Äiti sanoi aamulla aina töihin lähtiessään että "nyt pitää lähteä taas leipää repimään". Luulin pitkään, että hän oikeasti repii leipiä jossain varastossa.
Mäkin luulin, että isä lähtee tekemään leipää töihin. Mielikuvissani se leipä oli valtavan iso, kun sitä piti joka päivä tehdä 8 tuntia.
Luulin, että maailman on oikeudenmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että ammatti on sellainen elämäntapa tai rooli, jota vedetään jatkuvasti, esim. poliisilla on aina virkapuku päällä kotonakin ja lääkärit ja hoitajat joko asuvat sairaaloissa tai ehkä välillä kävelevät valkoisissa takeissa kaupungilla etsimässä apua tarvitsevia sairaita. Omat vanhempanikin kyllä kävivät töissä, mutta se oli eri asia, koska heidän varsinainen tehtävänsä tässä maailmassa oli olla isä ja äiti.
Ekaluokalla eräs luokkakaverini taisi ajatella samalla tavalla, kun kertoi toiveammatikseen "ihan tavallinen ihminen".
Luulin että äidit synnyttää tyttäret ja isät pojat.
Sit luulin että isoksi kasvaa yhdessä yössä, siis herää yks aamu aikuisena/täysikasvuisena.
Lapsena luulin, että kaikki amerikkalaiset autot ovat dieseleitä, koska jotenkin minusta silloin V8:n käyntiääni muistutti dieselin raksutusta :D
😂😂😂😂
Sikisi?
Huh, ku nauroin :D