Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2642)

Vierailija
2301/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Tampere on Suomen pääkaupunki ja että presidentti asuu siellä. Olin kyllä käynyt Helsingissä, joten en tiedä miksi näin ajattelin...

Vierailija
2302/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos syntyy tyttönä niin muuttuu aikuisena pojaksi, ja toisinpäin. Muistan vielä, miten utopistiselta ajatukselta tuntui, että pystyis samassa sukupuolessa koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tuulen suunnan kääntyminen on pelottava asia, vähän kuin hirmumyrsky. Siltä piti suojautua eikä silloin saanut olla pihalla.

Vierailija
2304/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että sukupuolenvaihdosleikkaus tehdään niin, että luovuttajan kanssa vaihdetaan elimiä. Eli pitää löytää sopiva luovuttaja, joka myös haluaa vaihtaa sukupuoltansa... (Ja kyllä, silloin vuosia sitten puhuttiin todella vaihdos- eikä korjausleikkauksesta, ehkä juuri tämä johtikin ajatukset harhaan.) Vasta aikuisena tajusn, että leikkaus tehdään muotoilemalla omat elimet uudelleen.

Vierailija
2305/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulin lapsena, että lehmän utare on kuin pussi, joka on täynnä maitoa, vain utareen nahka ympärillä. Ja ihmettelin, miksi utareita ei lypsetä tyhjiksi asti, kun lypsyn jälkeenkin ne pullottavat, vaikka vähemmän kuin ennen lypsyä. Ja olen ihan maalaistalosta kotoisin, ikäni katsellut lehmiä.

Vierailija
2306/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että Suomessa on vain yksi kaupunki, kuten muissa maissakin. Arvata saattaa, olenko kotoisin maalta vai kaupungista... Oli hyvin hämmentävää huomata koulun maantidon tunneilla, että kaupunkeja on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
2307/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mummot ja ukit olivat jo vanhoja (omani jo 60-65v molempien vanhempien puolella kun synnyin), joten ajatus siitä, että jokun isovanhemmat olisivat vielä esim työiässä oli minulle lapsena ihan vieras. Isovanhempienhan kuului olla harmaahapsisia vanhuksia!

Vierailija
2308/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme maaseudulla. Kuulin kun aikuiset puhuivat esimerkiksi " se on naspuy Eskokin lähtenyt maailmalle"...🤔..

Ja milloin kukin oli lähtenyt pieneltä kylältämme "maailmalle".

Mietin että se maailman täytyy olla jossain tosi kaukana. Kun siitä kerran noin puhuttiin.

Luulin että maailma on valtavan iso paikka (kaupunki) ellei peräti ulkomailla.

Niin. Kai se "maailma" voi olla jopa parikymmentä kilometriä kotoa🤭.

Vierailija
2309/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että suomi on hyvä maa kun äiti aina niin sanoi.

Vierailija
2310/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoin, että jäänmurtajat on oikeita ihmisiä murtamassa jäätä laivojen edestä hakuilla. Muistaakseni näin siitä lapsena untakin, mikä vahvista tätä höpsöä uskomusta. :D

Sama täällä, paitsi, että minun jäänsärkijöillä oli työkaluinaan vesurit.

Vierailija
2311/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla luokalla, taisi olla uskontotunnilla, opettaja kertoi, että jollakin raamatun henkilöllä oli spitaali ja kysyi mikähän se spitaali mahtaa olla. Minä joka en yleensä tiennyt mitään, olinkin ainoa joka viittasi. Vastaukseni oli, että sehän on polkupyörässä se mistä poljetaan. Eipä mennyt paljon pieleen, tarkoitin tietenkin petaalia.

Vierailija
2312/2642 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuiset on pääosin toisilleen mukavia,kunnes kasvettua sain nähdä miten paljon ihmisten välinen kanssakäynti on esittämistä ,valehtelua ja tekosyiden keksimistä ja miten ilkeitä ihmiset,vaikka naiset voivat olla toisilleen :) ja että vanhoilla ihmisillä (n.50-sestä alkaen) ei enää ole seksielämää  :D  ja ennen kaikki oli mustavalkoista,koska mustavalkoiset valokuvat.

Vierailija
2313/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoin ja luulin että uutistenlukijasetä sanoi aina iltauutisissa ensin "Flofton". Joskus myöhemmin yläasteella ruotsintunneilla tajusin että se olikin God afton.

Minä taas kuulin kuofton. Melkein kohdalleen. :) Toinen oli Lottoarvonnoissa kuultu resultat sju rätt är. Sekin oli mulle aina jotain siansaksaa tyyliin resultatetsuurettee. 

Minä kuulin sen näin: Gvuafton. En tietenkään ymmärtänyt mitä se tarkoitti ja se huvitti minua.

Vierailija
2314/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ympärileikkauksessa katkaistaan kikkeli irti.

2315/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina, että kun näkee unta, niin ne ihmiset siinä unessa on nähnyt sen saman unen. Saatoinkin aina kysellä, että muistaks, kun viime yönä käytiin uimassa tai muuta sellaista.

Vierailija
2316/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut enää isältäni lapsi kun tämä tapahtui, oon 19v.. Muutin pienelle paikkakunnalle opiskelemaan. Asuin opiskelija-asunnossa ja meidän talonnmies asui seuraavassa talossa. Eräänä sunnuntaiaamuna unohdin avaimen sisälle. Oli pakko käydä soittamassa talonmiehen ovikelloa. Vastassa oli talonmiehen vaimo joka sanoi, että mies on kirkolla. Odottelin pari tuntia ja ajattelin että kirkonmenot ovat varmaan jo ohi, ja kävin kysymässä uudestaan, mutta talonmies oli vieläkin kirkolla. Jouduin odottamaan vielä pari tuntia pihalla kunnes talonmies tuli päästämään minut sisään.

Ajattelin että talonmies on harras uskovainen kun viihtyy niin kauan kirkolla. Kerroin muillekin naapureille että talonmies on uskovainen. Vasta kauan myöhemmin sain tietää että maalla on tapana sanoa, että käydään kirkolla, kun käydään keskustassa.

Vierailija
2317/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2317 korjaa vielä, että en ollut isältäni lapsi, olin 19v.

Vierailija
2318/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen luokkatoverini uskoi, että katsastuksessa ajetaan auto seinän läpi. Näin siksi, että sanottiin auton menneen läpi katsastuksesta.

Vierailija
2319/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2317 korjaa vielä, että en ollut isältäni lapsi, olin 19v.

Iältäni

Vierailija
2320/2642 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin, että vain ruma ja tyhmä täti voi olla seksuaalirikollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan