Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2642)
Luulin, että kuollessa menee aina silmät kiinni. Eli jos silmät pysyvät auki niin ei kuolekaan.
Luulin, että ”rosvot” ovat jotain tiettyä ihmislajia, jotka tehtailevat kaikki maailmassa tehtävät rikokset. Tämä porukka tekee sekä murtoja, pankkiryöstöjä, tappoja että kidnappauksia. Nämä läpeensä pahat ”rosvot” eivät oikeastaan ole edes täysin ihmisiä vaan jotain ihan omaa rotuaan. Mielsin ne ehkä joksikin Karhukoplan konnan ja ihmisen sekoituksiksi. Luulin että heillä on aina naamiot silmillään kuten Karhukoplalla. Ajattelin että niitä ei asu Suomessa, vain Amerikassa. Ajattelin niiden asuvan metsissä ja tulevat sieltä öisin asutuksen pariin tekemään pahuuksia.
Turvallisuudentunteeni järkkyi pahasti kun kuulin että Suomessa on näitä rosvoja, ne ovat päällepäin tavallisia ihmisiä ja monia rikoksia tehdään päivisinkin, ei suinkaan vain yön pimeinä tunteina.
Luulin tosissaan, että Ilomantsin Jerusalemi on se the Jerusalem ja se on jatkuvasti uutisissa, kun siellä on joku kahakka päällä.
Oli fiilis, että musta voi tulla kuuluisa ja....vähän kummia alkoi tapahtumaankin jossain vaiheessa.
Olin aivan varma että Linnunrata on meidän aurinkokuntamme nimi ei mikään muu tullut mieleenkään 9 vuotiaaksi asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun meidän maatalossa oli monta kissaa ja pentuja saadessaan niitä pentuja oli joskus pakko lopettaa, kun ei saaneet kotia ja mulle uskoteltiin, että tuli kissannoutaja joka vei ne hyvään kotiin, kun aamulla oli vaan yksi pentu jäljellä. Yleensä siis jätettiin yksi.
Kissat kuuluu leikkauttaa, myös maataloissa. Kammottava tuo vanha tapa.
Höpö höpö, ei tarvitse.
Jos kaikki kissat leikataan niin mistä niitä uusia kissoja sitten saadaan?
Olihan niitä, ei ehkä hassuja mutta kummallisia.
Ihan pienenä luulin, että ihmiset ovat samanlaisia koko elämänsä: lapset lapsia, työikäiset työkuntoisia ja mummot mummoja.
Vähän myöhemmin alle kouluikäisenä minulla oli jostain syystä antiikkisia luuloja perintösäädöksistä. Kun äitini peri vanhempansa, kysyin, miten se on mahdollista, vaikka sinulla on vanhempi sisko. Että eikö hänelle mene kaikki, koska hän on vanhempi. Äiti vastasi, ettei se niin mene.
Luulin että eri maat on eri planeettoja ja mietin pääni puhki miten rautatiet menee.
Silmäluomien värimuutoksista voi huomata alkavan ihosyövän. Joo, ei lääkärikirjoja lasten ulottuville.
Kuvittelin että kodissamme olleen isohkon putkiradion sisällä on oikeasti pieniä ihmisiä ja että uutistenlukija istuu siellä nojatuolissa lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin pienenä että kun meidät rokotetaan niin siinä on pakko olla takana salaliitto mutta onneksi nyt vanhempana ymmärrän että se on mielenvikaisten hourailua.
Hienoa koronarokote piilo-propagandaa : )
Että vain vihreät ovat oikeassa.
Se todellinen rakkaus kestää. Todellinen rakkaus voittaa kaiken.
Voi ihme kirjoitti:
Kuvittelin että kodissamme olleen isohkon putkiradion sisällä on oikeasti pieniä ihmisiä ja että uutistenlukija istuu siellä nojatuolissa lukemassa.
Mulla oli sama käsitys! Tosin en uutisista välittänyt, mutta kuvittelin putkiradion sisällä olevan orkesterin. Pienenpieniä muusikkoja ja soittimia. Yritin kurkistella radioon, mutta en onnistunut.
Uskoin lapsena että jos tädillä olisi munat, niin täti olisi setä.
Hautajaisissa ihminen on alasti arkussa ja kaikki osoittavat häntä sormella ja nauravat. Oli todella vaikeaa käsittää, miksi kukaan haluaa hautajaisia, koska se on niin noloa.
Äiti puhui kaverinsa kanssa, että tulee niin harmaata kun on syksy.
Luulin, että maailma muuttuu mustavalkoiseksi, eikä ole enää mitään värejä. Hämmästyin, kun syksyllä olikin kauniita värejä puissa.
Toivottavasti en ole ainut jolla oli samankaltainen luulo :D Ollessani 7-8v aloin tietämään vähän seksistä mutta luulin sen olevan jotain sellaista mitä "huonot" ja "pahat" ihmiset hommailee, kai mediasta saatu väärä kuva. Muistan kuinka tokaluokalla yritin hetken väitellä joidenkin luokan pojille ettei mun vanhemmat varmasti ole tehneet seksiä!...sitten aloin tajuamaan että hetkonen... Jokunen viikko tai päiviä tuon jälkeen olin vähän etäinen ja vähäpuheinen vanhempiani kohtaan, tarvi kai aikaa päästä shokista yli. XD Enkä ole heille tuosta kertonutkaan. Ihan 2000-luvun alussa sattunutta.
Jos pitää silmiä kierossa ni ne voi jäädä niin.
Luulin pienenä että kun meidät rokotetaan niin siinä on pakko olla takana salaliitto mutta onneksi nyt vanhempana ymmärrän että se on mielenvikaisten hourailua.