Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2642)

Vierailija
2201/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisiin voi luottaa ja että riitän sellaisena kuin olen.

Vierailija
2202/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lapsille kerrottiin, että järvessä jään alla asuu Näkki.  Ei saa mennä avantoon kurkistelemaan, silloin

Näkki vie.  Vesi nousi ja laski hiljaa avannossa, se on Näkin hengittämistä!

Vauvat pudotetaan lentokoneesta rappusille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuuli johtuu siitä, että puut heiluu.

Vierailija
2204/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomalaisesta naisesta saisi hyvän vaimon.

Vierailija
2205/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika pitkään siinä käsityksessä, että lapsia voi laittaa alulle kahdella tavalla. Ne jotka haluaa harrastaa seksiä voi tehdä sen niin ja sitten on "joku toinen" tapa. Mitä tietenkin omat vanhemmat olivat mielestäni käyttäneet. Eikä tämä liity keinohedelmöityksiin tms. todellisiin vaihtoehtoihin. En oikein osannut selittää mikä se toinen tapa olisi, mutta sellainen kuitenkin ihan varmasti oli olemassa. 

Vierailija
2206/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset ovat hyviä ja kilttejä toisilleen.

Vierailija
2207/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lämpö ruskettaa, eikä aurinko. Kun kummini oli ollut etelässä lomalla ja tuli ruskettuneena meille käymään niin totesin saunassa, että nyt susta tulee varmaan ihan musta kun oot vielä täällä saunassakin. Sanoivat, että ei se niin mene. Väitin täysillä vastaan, että menee menee, kunnes suostuin tekemään kompromissin - lämpö JA aurinko ruskettaa.

Vierailija
2208/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että opettaja tai lastentarhan opettaja ei ole ammatti, koska en ymmärtänyt että päivittäin tarhassa näkemäni ihmiset olivat tosiaan töissä. Ajattelin että on ammatteja, harrastuksia ja opettajia.

Lisäksi luulin, että kaikki naiset ovat opettajia, koska kaikki tarhatädit olivat naisia ja äitini oli myös opettaja.

Vierailija
2209/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä minua varoitettiin, että kaivon luokse ei saa mennä koska muuten Näkki tulee ja vie minut sinne. Metsään ei saanut mennä yksin, koska peikko tulee ja vie minut luolaan eikä päästä minua koskaan pois. Mihinkään teräviin asioihin kuten puukkoon ei saa koskea koska muuten tulee haava ja voin kuolla verenhukkaan.

Minä uskoin ihan täysillä. Nyt aikuisena tajuan, että vanhemmat eivät halunneet minulle tapahtuvan mitään pahaa ja pelottelivat minut tottelevaiseksi. Muistan yhä, kuinka pelkäsin esim. kaivoa ja mietin, että kuinka lähelle sitä voi mennä ilman että Näkki hyökkää. Kovin lähelle en uskaltanut mennä ja mökin pihassakin pysyin kiltisti koska en uskaltanut kokeilla yksin metsään lähtöä.

Vierailija
2210/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin lapsena, että vanhemmalla iällä naiset kykenevät tulemaan raskaaksi itsestään, siis ilman miestä. Olisisihan se ollut sangen kuvottava ajatus, että vanhempani olisivat harrastaneet seksiä minut saadakseen. Äitini oli syntyessäni 37.

Vierailija
2211/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Ehdottomasti se että naiset ovat uskollisia, nope, akat kattoo koko ajan sitä parempaa korvaavaa tyyppiä joka kohta tepastelee asunnossa kurkona sun ostamassa kylpytakissa, et silleen...

Vierailija
2212/2642 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko väitti rään olevan aivolimaa.

Ennen ruoansulatusjärjestelmän opiskelua ala-asteella kuvittelin pitkään, että vatsassa on jokin jaottelumekanismi, joka jaottelee nestemäiset ruoan ja kiinteän ruoan. Siten esim. maito tulee ulos virtsana...

Vierailija
2213/2642 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko väitti rään olevan aivolimaa.

Isosisko sai minut uskomaan pienenä, että räkä on myrkyllistä. Loppui se syöminen siihen.

Vierailija
2214/2642 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa puhuttiin Oopperan kummitus -musikaalista. Luulin, että jossain oopperatalolla on oikeasti nähty kummitus.

Vierailija
2215/2642 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin täysi-ikäiseksi asti, että jossain on olemassa nainen, joka suostuu tulemaan vaimokseni ja haluaa kanssani lapsia. Voi kuinka väärässä olinkaan.

Vierailija
2216/2642 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maa on omia maapallojaan. Ihmettelin miten ne junanradat saadaan pysymään avaruudessa

Vierailija
2217/2642 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pikkuhousun suojia pidetään sen takia, ettei tarvisi vaihtaa pikkuhousuja.

Vierailija
2218/2642 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että parisuhde tekee ihmisen onnelliseksi. Selvis että ihan itse vastaan onnellisuudestani, tietty parisuhde voi sitä joskus tuoda, muttei takaa sitä. :D

Vierailija
2219/2642 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin elokuvan "Mies, joka ei osannut sanoa ei" nimen, ajattelin että miten joku ei osaa sanoa noin yksinkertaista sanaa ja että mahtaa olla elämä hankalaa.

Vierailija
2220/2642 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että jos pissatessa juo samaan aikaan, pissan tulo jatkuu niin kauan kuin juominenkin. Sittemmin tein empiirisen testin ja tämä hypoteesi osoittautui vääräksi. Olin myös varma, että banaanista tulee pakastimesta banaanijäätelöä. Senkin kokeilin, ei tullut. Tutkiva mielenlaatuni tuli esille siis jo lapsena. Sittemmin minusta tuli lääkealan yliopistotutkija ja olen aina tuntenut olevani omalla alalla.