Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
2041/2643 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että on olemassa myös sääilmiö nimeltä akkanen, koska on ukkonenkin.

https://www.suomisanakirja.fi/akkanen

Vierailija
2042/2643 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa kerrottiin lähialueelta löytyneistä huumeruiskuista ja pyydettiin olemaan varovaisia. Ilman tarkempaa selitystä minä sitten kuvittelin niiden olevan jotain ansan tapaisia vekottimia, jotka ruiskuttavat huumetta varomattomien ohikulkijoiden päälle. :D Aloin varoa maassa olevia tuntemattomia pömpeleitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2643 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että koko ajan vuosikymmenien kuluessa maailma menee eteenpäin ja parempaan suuntaan. Että ihmiset olisivat älykkäämpiä ja etevämpiä kaikessa. Pieleen meni.

Vierailija
2044/2643 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika pienenä suunnitteli alkavansa kaupan kassaksi, kun ne saa niin paljon rahaa, kun ihmiset maksavat ostoksiaan.

Vierailija
2045/2643 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että maailma olisi hyvä paikka.

Aikuiseksi kasvettuani ymmärsin, että maailma ei ole todellakaan hyvä paikka

Vierailija
2046/2643 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita elää enää tälläisessä maailmassa

Vierailija
2047/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on turvallisin paikka.

Ei ole, korona tappaa.

Vierailija
2048/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kasvoin Helsingin Kalliossa. Vanhemmat usein puhuivat keskenään "pultsareista" eli kodittomista juopoista joita alueella pyörii jonkun verran. En tiennyt mitä se tarkoittaa, tulkitsin sen tarkoittavan "pulttimiestä" eli jonkinlaista rakennusmiestä/asentajaa yms. Sitten joskus koulun ensimmäisillä luokilla sanoin ääneen että musta tulee isona pultsari. Vasta vuosia myöhemmin tajusin sitten tilanteen, mitäköhän vaan opettaja siitäkin ajatteli.

Vierailija
2049/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ihminen kuolee, jos on yhdenkin päivän syömättä.

Vierailija
2050/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi Johannes Paavali II oli Suomen visiitillä joskus 80-luvulla. En ollut vielä kouluikäinen silloin. Olin mummon kanssa 8.kerroksen parvekkeella kauniina kesäpäivänä. Näimme helikopterin.

"Onkohan toi nyt sen paavin takia", sanoi mummo. Samassa näin aivan selvästi, kuinka paavi työnsi päänsä helikopterin ikkunasta, hänellä oli valtava hiippa päässä, ja hän vilkutti minulle ja mummolleni leveästi hymyillen!

Uskoin pitkään, että näkemäni oli totta. Vieläkin muistan hyvin sen iloisen paavin!

Vierailija
2051/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin lapsena että jumala on niinkuin joulupukki, kaikkien mielestä siis. Että kaikki aikuiset teeskentelevät uskovansa siihen vain lasten takia, etteivät lapset pettyisi kun selviää että sehän on vain satuolento.

Vierailija
2052/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut lapsena leikata kynsiä vapaaehtoisesti. Äiti uskotteli, että ei voi laittaa kynsilakkaa jos kynsiä ei ensin leikata. Uskoin ja annoin leikata kynnet. Äidillä itsellään on aina ollut pitkät, lakatut kynnet, en silti osannut kyseenalaistaa äidin väittettä. Uskoin myös että vain miehet polttavat tupakkaa ja juovat olutta, ja naiset eivät koskaan tee kumpaakaan, koska isä poltti ja joi,ja äiti ei, vanhemmat edustivat kaikkia aikuisia.

Vierailija
2053/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että naisille tulee siemensyöksy. En tiennyt sen tarkmmin, mikä siemensyöksy on. Muistan, kun tunsin että jotain valuu housuihin ja menin vessaan tarkistamaan, mitä sinne tuli. Valkovuotoahan se, mutt minun päässäni tämä oli nyt se siemensyöksy! Olin ehkä 10 v, siis tyttö. Joskus yläasteen biologian tunnilla asiat viimein selkenivät.

Luulin myös pitkään, että kun mies saa erektion, niin penis osoittaa suoraan eteenpäin, vaikka ylöspäinhän se sojottaa. Tämänkin asian oikea laita selvisi ajallaan.

Vierailija
2054/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muu kun, että makea vesi maistuu sokerilta.

Niinhän se maistuukin.

Makeavesi on eri juttu.

Vierailija
2055/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tulee iso?

Vierailija
2056/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muu kun, että makea vesi maistuu sokerilta.

Niinhän se maistuukin.

Makeavesi on eri juttu.

Voidaan kirjoittaa joko yhteen tai erikseen.

Vierailija
2057/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmartanyt et miten jos joku ihminen oli TV-ohjelmassa samaan aikaan kahdella kanavalla et miten se onnistui vaihtaan vaatteet silla aikana kun painoin toisen kanavan nappia :D Tosi juttu. Ittee naurattaa tama vielakin :D

vm 1973

Vierailija
2058/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Pelkäsin myös, kun nielin appelisiinin siemeniä, että mun vatsassa ehkä alkaa kasvaa puu... joka tappaa mut kasvaessaan!

Tai omenan siemenet tai paprikan jne. :D

Vierailija
2059/2643 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että nainen tulee automaattisesti raskaaksi, kun menee naimisiin. Ja että maailma oli ennen mustavalkoinen.

Vierailija
2060/2643 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sana "biisi" tarkoittaa pakettiauton takaikkunaa :DDD Olin alle kouluikäinen. En tiedä mistä tämmöinen ajatus, nykyään olen jo vanhempi ja viisaampi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi