Minkä ikäinen nainen on jo mummoutunut?
Kommentit (28)
Naapurissa asuu 80-vuotias leidi. Lenkkeilee, harrastaa kulttuuria, on fiksu ja vireä. Pukeutuu hyvin, on ryhdikäs ja kepeäaskelinen. Kirjoittelee muuten joskus tännekin🙂
Ei siis ikäkysymys.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäisenä saa lapsenlapsia. Jos on lapsenlapsia 30 vuotiaana niin kyllä silloin on mummo.
Oletko autisti?
Jos olet synnyttänyt 18-vuotiaana ja lapsesi synnyttää 18-vuotiaana, niin olet 36-vuotiaana mummo.
Alaikäisenä synnyttämistä ei suositella.
Jos oma ikäsi on 14 vuotta, niin sitten. Äitisi mummoutuminen on jo pitkällä. Lieneekö enää elossakaan?
Mummoutuminen ei ole iästä kiinni. Tyylikästä ja energistä Arja Saijonmaatakaan ei millään voisi sanoa mummoksi.
Tunnen vain yhden naisen, joka oli mummu ja pari vuotta alle nelikymppisenä. Lienee nyt jo isomummu, mutta kuitenkin uusioneiti.
Mitä väliä, mitä miehet naisen iästä ajattelee? Elävät itse syvällä itsepetoksessa ulkonäkönsä ja kysyntänsä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mummofetissi Veetillä
Itsekin olen vähän sellainen gmilf hunter.
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias on jo vanha ja haiseva
Sä oot varmaan jotain 10-vuotias pikku äidin kulta?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni yli 24-vuotiaat vanhatpiiaat kärrättiinkin jo Kyöpelinvuorelle!
Sellainen, jolla on lapsenlapsia, oli ikä sitten mikä tahansa.
Mikähän siinä on, etten pääse jo vanhainkotiin, vaikka olen jo 40? On se nyt kumma.
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitsetko ambulanssin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni yli 24-vuotiaat vanhatpiiaat kärrättiinkin jo Kyöpelinvuorelle!
Olet siis syntynyt v.1935, kun noin vanhoja aikoja muistat?
Riippuu minkä ikäisenä saa lapsenlapsia. Jos on lapsenlapsia 30 vuotiaana niin kyllä silloin on mummo.