Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aikuistuit ja lopetit meikkaamisen?

Vierailija
26.07.2016 |

Aikuinen nainen ei enää meikkaa, sehän on pelkästään lasten leikkiä ja hölmöilyä. Minkä ikäisenä itse lopetit? Minkä ikäisenä kasvoit vastuulliseksi ihmiseksi? Minä kuusitoistavuotiaana.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 45v enkä aio lopettaa lähiaikoina. Kiva olla vähän lapsellinen!

Vierailija
2/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin 35-vuotiaana enkä ole aikeissa lopettaa näillä näkymin. 50 tuli täyteen :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mielipide sulla. Meikkaan kerran tai kaks viikossa, koska olen paremman näköinen kun on vähän kajaalia ja ei näitä pandasilmäpusseja.

Vierailija
5/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pinnallisia, ei ne lopeta koskaan.

Vierailija
6/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 enkä missään nimessä ole lopettanut. Miekkaan/ehostan joka päivä, myös kotipäivinä. Olen luonnonvaalea ja esim kulmat ja ripset aivan hailakat ilman lisäväriä, iholla on aknearpia ja epätasaisuuksia. Ehostamalla piilotan epäkohdat ja teen itsestäni itsevarmemman. Mitäänsanomattomasta olmista saa sellaisen ihan kivan näköisen, kun vähän viitsii nähdä vaivaa. Mikään missi en kuvittele olevani mutta tahdin kävellä meikattuna edes peilin ohi.

Vierailija
7/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana meikkasin ehkä hieman överiksi, nykyään luonnollisemmin. En ole lopettamassa. N38

Vierailija
8/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono otsikko paljastaa.

Vierailija
9/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 enkä missään nimessä ole lopettanut. Miekkaan/ehostan joka päivä, myös kotipäivinä. Olen luonnonvaalea ja esim kulmat ja ripset aivan hailakat ilman lisäväriä, iholla on aknearpia ja epätasaisuuksia. Ehostamalla piilotan epäkohdat ja teen itsestäni itsevarmemman. Mitäänsanomattomasta olmista saa sellaisen ihan kivan näköisen, kun vähän viitsii nähdä vaivaa. Mikään missi en kuvittele olevani mutta tahdin kävellä meikattuna edes peilin ohi.

Kyllä se itsevarmuus ja itsetunto perustuu henkiseen kasvuun, ei ulkonäköön.

Meinaatko, että sitten vanhuksena vaan lisää väriä ja pakkelia naamaan, että kehtaa ulos?

Suosittelen sisäiseen ihmiseesi tutustumista.

Vierailija
10/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hiirulaisen näköinen militantti femakko haluaa että naiset lopettaisivat meikkaamisen jotta aloittaja ei olisi niin pirun kateellinen :D Säälittävää touhua. Itse aion meikata vielä mummonakin, ei se ole lapsellista vaan juuri tuo sinun muiden ihmisten arvostelu sen takia, nimenomaan on.

11/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen vähän kateellinen naisille, jotka osaavat meikata ja jaksavat meikata päivittäin :) Miksi olisi lapsellista haluta näyttää itsensä parhaalta versiolta? Niinhän me aikuiset ihmiset teemme muissakin asioissa. Haluamme olla parhaita mahdollisia kumppaneita puolisoillemme, parhaita mahdollisia työssämme ja parhaita mahdollisia vanhempia. Miksei sitten saisi olla niin kaunis kuin suinkin voi? Ihan ihmeellinen ajatus, että siinä olisi jotain pahaa.

Vierailija
12/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itsevarmuus ja itsetunto perustuu henkiseen kasvuun, ei ulkonäköön.

Meinaatko, että sitten vanhuksena vaan lisää väriä ja pakkelia naamaan, että kehtaa ulos?

Suosittelen sisäiseen ihmiseesi tutustumista.

Eli huolittelematon, väritön ja mitäänsanomaton ulkonäkö automaattisesti korreloi kultaisen sisimmän kanssa? Se ettet näytä hyvältä, ei see sinusta sisäisesti kauniimpaa kuin jostakin naisesta, joka on ulkoisesti viehättävä ja naisellisen näköinen. Aina ne vähemmän kauniit käyttävät tuota sisäinen kauneus-korttia pönkittääkseen omaa itsetuntoaan, joka on ihan helvetin huono.

Vierailija
13/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iältäni nyt 37 ja meikannut neljätoistavuotiaasta asti ihan joka päivä. Meikkaan tosin vain kevyesti (puuteri, kulmakynä, ripsiväri). Minulle se on samanlainen huolittelutoimenpide kuin hampaiden pesu tai hiusten harjaus, en vie roskiakaan meikittä tai jossain yöpaidassa. 

En tiedä, miten tämä liittyy aikuisuusasteeseen mitenkään? En ajatellut lopettaa koskaan. Kuten en hiustenkaan harjaamista...

Vierailija
14/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen nainen ei enää meikkaa, sehän on pelkästään lasten leikkiä ja hölmöilyä. Minkä ikäisenä itse lopetit? Minkä ikäisenä kasvoit vastuulliseksi ihmiseksi? Minä kuusitoistavuotiaana.

Heh heh, tässä oli jo vähän yritystä!

Vierailija
15/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentynyt iän myötä. 25-vuotiaana oli aina meikkivoidetta, valokynää, irtopuuteria, ripsiväriä ja huulikiiltoa, joskus luomiväriäkin. Nykyään 38-vuotiaana sekoitan vähän meikkivoidetta kosteusvoiteen sekaan tasoittamaan ihonväriä. Joskus huulipunaa.

Vierailija
16/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei esineellistä naista enempää, kuin nainen itse itseään.

Vierailija
17/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi meikata, jos ei kiinnosta oma tai muiden ulkonäkö.

Vierailija
18/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa?

Mä näytän paremmalta kun on hiukan ripsiväriä ja kulmakynää.

Ei se vaikuta "sisäiseen itseeni" millään tavalla.

Ihan sama ihminen olen silti.

T: Nainen 42 vuotta

Vierailija
19/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi lopettaa jos ei ole aloittanutkaan. Iho hyvässä kunnossa (geenit, en tupakoi, juo alkoholia tai loju auringossa) joten meikkaan kerran pari vuodessa ja silloinkin vain huulipuna ja ripsari. En ole koskaan meikannut tuota enempää. Ikää 35v.

Vierailija
20/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan eikä aikomusta lopettaa. Myös äitinä joka jo lähemmäs 70v meikkaa jopa koiran kanssa lenkille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän