Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aikuistuit ja lopetit meikkaamisen?

Vierailija
26.07.2016 |

Aikuinen nainen ei enää meikkaa, sehän on pelkästään lasten leikkiä ja hölmöilyä. Minkä ikäisenä itse lopetit? Minkä ikäisenä kasvoit vastuulliseksi ihmiseksi? Minä kuusitoistavuotiaana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma "kehu" haisee :D 16 v. = aikuinen = meikittömyys, siinä on kerrassaan aikuisen naisen määritelmä! :D T. 26 ja meikkaa

Vierailija
22/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus ja meikkaaminen eivät liity mitenkään toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toi meikkaaminen, mutta kun pelaan videopelejä, katselen piirrettyjä ja saatan kesäisin leikkikentän ohi mennessä käydä keinumassakin! Ja olen....31v.!!

Vierailija
24/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera tämän av:n maskottitrolli, kerkeää monia ketjuja aloittaa ja käydä niin vastailemassakin. Tosi nopea kirjoittaan myös.

Vierailija
25/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai toi meikkaaminen, mutta kun pelaan videopelejä, katselen piirrettyjä ja saatan kesäisin leikkikentän ohi mennessä käydä keinumassakin! Ja olen....31v.!!

Ikätoveri täällä,parasta päivässä hiekkalinnan rakentaminen...:)

Vierailija
26/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno vuosimalli ja harrastuskin varsion mainio! :) 

Vierailija
27/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno vuosimalli ja harrastuskin varsion mainio! :) 

Jep!En oikein tiedä mitä ne "aikuiset" ihmiset sitten puuhaa.Itelle kun tuli muksuja niin taannuin entisestään..Ja siis parasta kun esikoinen rupesi pelaan pleikkaripelejä.."annas kun äiti auttaa.."

Vierailija
28/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taas surkea valehteleva provo. Aloitin meikkaamaan 13-vuotiaana, nyt 46-vuotiaana, meikkaan edelleen. Tuskin lopetan koskaan kaunistautumista, siihen liittyy myös päivittäinen hiustenlaitto, ja pukeutuminen viimeisen päälle. Pitääkin taas huollattaa kynnet. Kaunista päivää ap:lle.

Vierailija
29/29 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi liittyi varmaan akkojen rupsahtamiseen kun saavat lapsia ja aikuistuvat ja ei tarvi meikata..tai kerkiä tai viitsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi