Minkä ikäisenä aikuistuit ja lopetit meikkaamisen?
Aikuinen nainen ei enää meikkaa, sehän on pelkästään lasten leikkiä ja hölmöilyä. Minkä ikäisenä itse lopetit? Minkä ikäisenä kasvoit vastuulliseksi ihmiseksi? Minä kuusitoistavuotiaana.
Kommentit (29)
Lapsellisuus ja meikkaaminen eivät liity mitenkään toisiinsa.
Ei kai toi meikkaaminen, mutta kun pelaan videopelejä, katselen piirrettyjä ja saatan kesäisin leikkikentän ohi mennessä käydä keinumassakin! Ja olen....31v.!!
Ahkera tämän av:n maskottitrolli, kerkeää monia ketjuja aloittaa ja käydä niin vastailemassakin. Tosi nopea kirjoittaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toi meikkaaminen, mutta kun pelaan videopelejä, katselen piirrettyjä ja saatan kesäisin leikkikentän ohi mennessä käydä keinumassakin! Ja olen....31v.!!
Ikätoveri täällä,parasta päivässä hiekkalinnan rakentaminen...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno vuosimalli ja harrastuskin varsion mainio! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno vuosimalli ja harrastuskin varsion mainio! :)
Jep!En oikein tiedä mitä ne "aikuiset" ihmiset sitten puuhaa.Itelle kun tuli muksuja niin taannuin entisestään..Ja siis parasta kun esikoinen rupesi pelaan pleikkaripelejä.."annas kun äiti auttaa.."
Heh, taas surkea valehteleva provo. Aloitin meikkaamaan 13-vuotiaana, nyt 46-vuotiaana, meikkaan edelleen. Tuskin lopetan koskaan kaunistautumista, siihen liittyy myös päivittäinen hiustenlaitto, ja pukeutuminen viimeisen päälle. Pitääkin taas huollattaa kynnet. Kaunista päivää ap:lle.
No toi liittyi varmaan akkojen rupsahtamiseen kun saavat lapsia ja aikuistuvat ja ei tarvi meikata..tai kerkiä tai viitsi?
Oma "kehu" haisee :D 16 v. = aikuinen = meikittömyys, siinä on kerrassaan aikuisen naisen määritelmä! :D T. 26 ja meikkaa