Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstan kolmesta kroppakuvan laittaneesta teinistä 2 on lihavia?

Vierailija
26.07.2016 |

Se kenkätyttö ja N17. Kelakorttikin on laittanut kuvan vartalostaan jossa sanoi ettei ole hoikka vaikka onhan hän selvästi laihanpuoleinen (tosin lantio, reidet ja rintojen alue hieman paksummat mutta hoikka vyötärö).
N17 ja se toinen ovat taas huolestuttavan lihavia. Mikä halu lihavilla teineillä on laittaa kroppakuvia tänne? Kalastelevatko he kehuja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ne nyt ole mitään palstalaisten kuvia, sama läskifetisisti niitä vaan postailee.

Vierailija
2/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on nykyään valitettavan yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat eivät en näe olevansa lihavia, ja hoikat (kuten juurikin KKT, VY on hänellä kuulemma alle 60 cm ja BMI 19/20, silti sanoo ettei ole hoikka) taas luulevat olevansa läskejä.

Vierailija
4/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat eivät en näe olevansa lihavia, ja hoikat (kuten juurikin KKT, VY on hänellä kuulemma alle 60 cm ja BMI 19/20, silti sanoo ettei ole hoikka) taas luulevat olevansa läskejä.

Minä kuulun sitten varmaan pieneen vähemmistöön koska olen läski ja tiedostan sen varsin hyvin, siksipä aionkin laihduttaa kaikki ylimääräiset kilot pois. Ei se kaunista ole eikä ennen kaikkea terveellistä.

Vierailija
5/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD

Vierailija
6/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiliakin on laittanut ja tikkulaiha. Voin linkata.

Vierailija
7/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö mun kanssa kahville

M24

Vierailija
8/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ne nyt ole mitään palstalaisten kuvia, sama läskifetisisti niitä vaan postailee.

Tunge se läskifetissi jo perseeseesi :D vitut postailee, tiedän N17 henk.koht. Itse se niitä laittaa, kaverini on sen jätkä.

Vierailija
9/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun sitten varmaan pieneen vähemmistöön koska olen läski ja tiedostan sen varsin hyvin, siksipä aionkin laihduttaa kaikki ylimääräiset kilot pois. Ei se kaunista ole eikä ennen kaikkea terveellistä.

Tiiän et oon lihava, oon tarkotuksel koska tykkään siit ja lihavuus on kaunista ja terveellistä. Oon postannu mun kropast kuvii et saisin arvauksii pituudest ja painost ja nautin mun kauneuden saamast huomiost.Samoi conversetyttö, se on mun frendi ja Ottilia myös.

Vierailija
11/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conversetyttö ja N17 135 kg ovat tosi kauniita, saavat minulta kehut ainakin :)

Vierailija
13/15 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kroppakuvan koska siinä näkyivät Converseni :D aloitukseni pointti oli ärsyttää sitä kånken/conversehullua :D sitten innostuin N17 esimerkistä kyselemään mittojani xD

Vierailija
14/15 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkätyttö ok selvä :DD

Vierailija
15/15 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi muukin teini on laittanut kuvan muttaen tiedä sen nimeä. Tässä:

http://aijaa.com/GCvv6Z