Komea mies ja iso nainen
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2343846/Is-blind-The-cruel-bu…
Itse näytän tosi paljon jutun naiselta ja joskus tuntuu ettei, minua voi kukaan rakastaa.
Joku on sitten löytänyt onnen ja, kiusaajat ovat löytäneet hänet.
Kommentit (25)
Tuo ukko on ns. feederi. Jotkut lihavat naiset ovat kasvoistaan nättejä. Tuon artikkelin nainen ei ole. Varmaan sitten sydän kultaa ja helvetisti rahaa?
Läskejä pitää haukkua, jotta mahdollisimman moni nuori jättäisi tulematta sellaiseksi. Vähä niinku juoppojakin haukutaan
Vierailija kirjoitti:
Tuo ukko on ns. feederi. Jotkut lihavat naiset ovat kasvoistaan nättejä. Tuon artikkelin nainen ei ole. Varmaan sitten sydän kultaa ja helvetisti rahaa?
Green card. Voi olla myös kultasydän tai fetissi tai ei-pinnallinen ihminen. Kiinnostaisi, millä nettisivulla tapasivat.
Iso nainen. Voi vittu näitä ääliömäisiä kiertoilmaisuja.
Olen itse fat admirer ja artikkelin perusteella tuokin mies on. Kuitenkin nainen jonka kanssa hän on, todella ruma naamasta. Tuon näköinen saisi kauniskasvoisen lihavan. Lihavuudesta pitäminen ei edelleenkään ole fetissi!!! Ihmettelen, mistä maasta tuo Gloria oikein on, outo sukunimi. Tiedän hänet Youtubesta, olen katsonut pari videotaan Youyubesta. Minulla on kauniskasvoinen lihva tyttis onneksi
M21 kirjoitti:
Olen itse fat admirer ja artikkelin perusteella tuokin mies on. Kuitenkin nainen jonka kanssa hän on, todella ruma naamasta. Tuon näköinen saisi kauniskasvoisen lihavan. Lihavuudesta pitäminen ei edelleenkään ole fetissi!!! Ihmettelen, mistä maasta tuo Gloria oikein on, outo sukunimi. Tiedän hänet Youtubesta, olen katsonut pari videotaan Youyubesta. Minulla on kauniskasvoinen lihva tyttis onneksi
Voi voi, kyllä se on fetissi. Varsinkin jos vielä kutsuu itseään fat admireriksi.
Hyvä, että ovat löytäneet toisensa ja vaikuttavat onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Läskejä pitää haukkua, jotta mahdollisimman moni nuori jättäisi tulematta sellaiseksi. Vähä niinku juoppojakin haukutaan
Mikähän sinuakin hiertää? Juuri kilonsa karistanut ex-kiusattu häikäistyneenä vallastaan? Grow up. Lihavuuteen liittyy nytkin voimakas sosiaalinen stigma, josta on haittaa esim. työnhaussa.
Vierailija kirjoitti:
M21 kirjoitti:
Voi voi, kyllä se on fetissi. Varsinkin jos vielä kutsuu itseään fat admireriksi.
Ei ole, et sinä päätä sitä!!! Fetissi on vain saastaisten lihavuusvastaisten käyttämä leimakirves! Fetissi on sama kuin parafilia, ja siihen ei fat admirationia ole listattu. FA ei olefetissi sen enempää kuin laihuuden ihannointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21 kirjoitti:
Ei ole, et sinä päätä sitä!!! Fetissi on vain saastaisten lihavuusvastaisten käyttämä leimakirves! Fetissi on sama kuin parafilia, ja siihen ei fat admirationia ole listattu. FA ei olefetissi sen enempää kuin laihuuden ihannointi.
Kuulostat heikkohermoiselta, raivoavalta fetisistiltä.
Mistä päin maailmaa oikein olet ap jos näytät tuolta?
Ylipainosta voi päästä eroon. Huonosta luonteesta myös, mutta lenkkeily on aika paljon helpompaa ja halvempaa kuin joku terapia.
Mun takapuoli haisi aina ja pillukin kun en jaksanut pestä. Haisi farkkujen läpi. Mitä siitä sanotte? En ole läski enkä luuranko enkä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21 kirjoitti:
Sinä et vain tunne fetissin määritelmää. FA ei ole fetissi vaan linkittämällä se fetisismiin joka on epänormaalia ja poikkeavaa yritetään saada lihavuuspreferenssistäkin sitä. Parafiliat ovat kuitenkin lääketieteellinen käsite ja siihen ei fat admiration kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21 kirjoitti:
Sinä et vain tunne fetissin määritelmää. FA ei ole fetissi vaan linkittämällä se fetisismiin joka on epänormaalia ja poikkeavaa yritetään saada lihavuuspreferenssistäkin sitä. Parafiliat ovat kuitenkin lääketieteellinen käsite ja siihen ei fat admiration kuulu.
Toki kuuluu. Niin pitkään kuin käytetään termejä kuten fat admiration, kannattaa vain myöntää itsellensä olevansa fetisisti.
Tuohan nainen paljon pienempi kuin värikkään elämän nainen! Ihme jos hänen miehensä ei ole syöttäjä. Senköhän takia värikäs laihtuu etanan vauhdilla: mies sabotoi?
Vierailija kirjoitti:
Iso nainen. Voi vittu näitä ääliömäisiä kiertoilmaisuja.
Oikeasti. Iso on aivan eri asia kuin sairaalloisen ylipainoinen. Amatsonit ovat isoja, ylipainoiset ylipainoisia. Eivät kurvikkaita, eivät isoja. Ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin maailmaa oikein olet ap jos näytät tuolta?
No Pohjanmaalta? Tukka on kylläkin luonnostaan blondi ja silmät siniharmaat, samaa näköä silti.
Mitä ihmeellistä tuon naisen koossa on? Kadulla vähintään joka toinen nuori nainen on samankokoinen kuin hän. Täällä Suomessa ainakin. Olette toki jokainen huomanneet. Ei parikymmentä vuotta sitten näkynyt tuon kokoisia nuoria missään päin Suomea.
Fetisisteille vittuillaan, ei kai siinä mitään uutta ole.