Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Komea mies ja iso nainen

Vierailija
25.07.2016 |

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2343846/Is-blind-The-cruel-bu…

Itse näytän tosi paljon jutun naiselta ja joskus tuntuu ettei, minua voi kukaan rakastaa.
Joku on sitten löytänyt onnen ja, kiusaajat ovat löytäneet hänet.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21 kirjoitti:

Olen itse fat admirer ja artikkelin perusteella tuokin mies on. Kuitenkin nainen jonka kanssa hän on, todella ruma naamasta. Tuon näköinen saisi kauniskasvoisen lihavan. Lihavuudesta pitäminen ei edelleenkään ole fetissi!!! Ihmettelen, mistä maasta tuo Gloria oikein on, outo sukunimi. Tiedän hänet Youtubesta, olen katsonut pari videotaan Youyubesta. Minulla on kauniskasvoinen lihva tyttis onneksi

Voi voi, kyllä se on fetissi. Varsinkin jos vielä kutsuu itseään fat admireriksi.

Ei ole, et sinä päätä sitä!!! Fetissi on vain saastaisten lihavuusvastaisten käyttämä leimakirves! Fetissi on sama kuin parafilia, ja siihen ei fat admirationia ole listattu. FA ei olefetissi sen enempää kuin laihuuden ihannointi.

Kuulostat heikkohermoiselta, raivoavalta fetisistiltä.

Sinä et vain tunne fetissin määritelmää. FA ei ole fetissi vaan linkittämällä se fetisismiin joka on epänormaalia ja poikkeavaa yritetään saada lihavuuspreferenssistäkin sitä. Parafiliat ovat kuitenkin lääketieteellinen käsite ja siihen ei fat admiration kuulu.

Toki kuuluu. Niin pitkään kuin käytetään termejä kuten fat admiration, kannattaa vain myöntää itsellensä olevansa fetisisti.

Ei edelleenkään kuulu. Amerikkalainen lääkäriliitto sen määrittää etkä sinä. Fetissi on esineeseen/materiaaliin kohdistuvaa, rasvakudos ei sitä ole.

Vierailija
22/25 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M21 kirjoitti:

Olen itse fat admirer ja artikkelin perusteella tuokin mies on. Kuitenkin nainen jonka kanssa hän on, todella ruma naamasta. Tuon näköinen saisi kauniskasvoisen lihavan. Lihavuudesta pitäminen ei edelleenkään ole fetissi!!! Ihmettelen, mistä maasta tuo Gloria oikein on, outo sukunimi. Tiedän hänet Youtubesta, olen katsonut pari videotaan Youyubesta. Minulla on kauniskasvoinen lihva tyttis onneksi

Onko tyttiksesi palstailija N17 135 KG? Hänellähän on FA poikaystävä ja On itse Gainer

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun takapuoli haisi aina ja pillukin kun en jaksanut pestä. Haisi farkkujen läpi. Mitä siitä sanotte? En ole läski enkä luuranko enkä ruma.

Kiva kun avauduit, mutta miten tää liittyy mihinkään?

Vierailija
24/25 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M21 kirjoitti:

Onko tyttiksesi palstailija N17 135 KG? Hänellähän on FA poikaystävä ja On itse Gainer

En ole M21 mutta veikkaan että juuri N17 se on.

Vierailija
25/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh terveellä naisella on luonnostaan enemmän kehon rasvaa kuin miehellä ettäs tiedätte. Luonto on näin tarkoittanut.