Komea mies ja iso nainen
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2343846/Is-blind-The-cruel-bu…
Itse näytän tosi paljon jutun naiselta ja joskus tuntuu ettei, minua voi kukaan rakastaa.
Joku on sitten löytänyt onnen ja, kiusaajat ovat löytäneet hänet.
Kommentit (25)
M21 kirjoitti:
Olen itse fat admirer ja artikkelin perusteella tuokin mies on. Kuitenkin nainen jonka kanssa hän on, todella ruma naamasta. Tuon näköinen saisi kauniskasvoisen lihavan. Lihavuudesta pitäminen ei edelleenkään ole fetissi!!! Ihmettelen, mistä maasta tuo Gloria oikein on, outo sukunimi. Tiedän hänet Youtubesta, olen katsonut pari videotaan Youyubesta. Minulla on kauniskasvoinen lihva tyttis onneksi
Onko tyttiksesi palstailija N17 135 KG? Hänellähän on FA poikaystävä ja On itse Gainer
Vierailija kirjoitti:
Mun takapuoli haisi aina ja pillukin kun en jaksanut pestä. Haisi farkkujen läpi. Mitä siitä sanotte? En ole läski enkä luuranko enkä ruma.
Kiva kun avauduit, mutta miten tää liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
M21 kirjoitti:
Olen itse fat admirer ja artikkelin perusteella tuokin mies on. Kuitenkin nainen jonka kanssa hän on, todella ruma naamasta. Tuon näköinen saisi kauniskasvoisen lihavan. Lihavuudesta pitäminen ei edelleenkään ole fetissi!!! Ihmettelen, mistä maasta tuo Gloria oikein on, outo sukunimi. Tiedän hänet Youtubesta, olen katsonut pari videotaan Youyubesta. Minulla on kauniskasvoinen lihva tyttis onneksi
Onko tyttiksesi palstailija N17 135 KG? Hänellähän on FA poikaystävä ja On itse Gainer
En ole M21 mutta veikkaan että juuri N17 se on.
Noh terveellä naisella on luonnostaan enemmän kehon rasvaa kuin miehellä ettäs tiedätte. Luonto on näin tarkoittanut.
Ei edelleenkään kuulu. Amerikkalainen lääkäriliitto sen määrittää etkä sinä. Fetissi on esineeseen/materiaaliin kohdistuvaa, rasvakudos ei sitä ole.