Ihanin asia mitä tuntematon on tehnyt sinulle?
Helposti aletaan puhumaan ärsyttävimmistä/törkeimmistö/nokkavimmista tyypeistä mitä tiedetään. Mutta nyt! Kertokaa ihanin asia/ele minkä täysin tuntematon on sinulle tehnyt?
Kommentit (102)
pikku juttu: kesähelteellä menin paikallisjunaan, raskaana oltiin. Nostin jalat penkille. Kohta tuli paikalle pari rouvaa ja istui siihen samaan loosiin. Minä nostin tietysti jalat pois penkiltä.
Rouvat kiiruhtivat touhuamaan että pidä ihmeessä jalat penkillä vaan, ei haittaa ollenkaan. Tuntui kivalta.
Vain yksi kiva juttu naisen tekemänä ja loput muistot on miesten tekemistä jutuista, vaikka kyseessä on miesvihapalsta. Jatkataa. =)
Vienyt kadulta löytämänsä lompakkoni (käteistä 400 puntaa) poliisiasemalle. Olin au pairina ja tuo oli kuukauden taskurahani. Melkein itkin ilosta.
Iron maidenin keikalla tuntematon mies kysyi että saako hän ottaa minusta kuvan kun olen niin kaunis.
Meidän työpaikalla vaihtui yrittäjä / se kilpailutettiin ja eräs romaniasiakas oli soittanut kilpailutuksesta vastaaville ja kehunut & sanonut, että mun pitää saada jäädä sinne sit töihin. :-)
Olin autolla käymässä kaverin luona ja satoi kovasti lunta. Viivyin vain pari tuntia, mutta lähtiessäni auto oli jo täysin peittynyt lumeen. Aloin siinä sitten lumisateessa harjaamaan lumia pois kun joku mukavan oloinen herrasmies siinä sitten pysähtyi ja tarjoutui auttamaan. Siivoosi koko auton hyvin lumesta ja raappasi ikkunan ennen kuin lähti ja toivotti hyvät jatkot.
Hyvä mieli jäi.
Toinen kerta kun olin nuori hoitajaharjoittelija ja olin juuri aloittanut osastolle yksi vanhempi hoitaja, kenen kanssa en ollut vielä ollut paljon tekemisissä, sanoi että kyllä minusta näkee että olen oikealla alalle ja hyvä hoitaja kun on sivusta seurannut. Vielä epävarmana aloittelija tuntui niin hyvältä kuulla tuo.
Oli elämässä rankempi kriisijakso ja ruokaostoksilla käyminenkin toisinaan koettelemus. En vaan tajunnut mitä sieläkin tein, typeränä vahtasin hyllyä ja säikyin viereen astunutta vanhempaa rouvaa. Hän laski rauhallisesti kätensä olalleni ja viipyi siinä jonkin aikaa mitään sanomatta. Tämä voi kuulostaa todella mitättömältä mutta oli todella vaikuttavaa ja rauhoittavaa huomioon ottaen että kyse oli täysin tuntemattomasta henkilöstä. Olen varma että näki minusta muutakin kuin mitä päälle päin saattoi huomata. Vieläkin alkaa itkettää monien vuosien jälkeen kun tätä ajattelen vaikka asiat ovatkin aivan mallillaan.
Olin epävarma ja lapsellinen teini erossa ystävistäni, kun risteilyllä vanhempi mies lähestyi minua. Tuo mies kehui minua vuolaasti ja antoi minulle kaiken huomionsa, tarjosi myös drinkin. Tuo mies oikein jumaloi minua. Hupsulle teinille se meni läpi niinkin pitkästi, että lähdin tuon vanhan miehen mukaan hänen hyttiinsä. Sain rajuinta ja roiseinta seksiä mitä olen kuunaan saanut.
Mies kosketti minua kaikkialta, kutsui minua "likaiseksi pikku hutsuksi" kesken seksin ja läimäytteli. Hän ohjasi minua määrätietoisesti ja varmasti, en edes tajunnut heti, että hän oli nainut minua kakkoseenkin, niin hellästi, mutta kuitenkin rajusti, se kävi.
Tuo mies, vaikka oli varmasti päälle 50v, antoi minulle kyvyn nauttia seksistä ja tuntea itseni arvokkaaksi. Tuo mies halusi JUURI minua. Vaikka olin vasta hädin tuskin täyttänyt 18v niin olin jo varma etten koskaan saa kumppania tai läheisyyttä. Sen tuo mies osoitti vääräksi.
Se oli suurin lahja minkä olen tuntemattomalta saannut. Antaisin heti tuolle tuntemattomalle uudestaan jos häneen tänä päivänä törmäisin, vaikka olenkin nykyään varattu.
Opiskelijaruokalassa takana tuleva maksoi ruokani, kun kassalla huomasin lompakkoni jääneen kotiin. Tuli hyvä mieli. :)
Vanhempi mies pysähtyi auttamaan minua kun autoni oli epäkunnossa :)
Vierailija kirjoitti:
Iron maidenin keikalla tuntematon mies kysyi että saako hän ottaa minusta kuvan kun olen niin kaunis.
Hahaa! Itselläkin joskus Abi risteilyllä lapista kotoisin oleva poika tuli vahvalla murteella kysymään että jos saisi ottaa yhteiskuvan kun oltiin kuulemma niin kauniita. "ei kaverit usko minkä näkösiä daameja täällä etelässä on". Sulonen poika! Otettiin yhteiskuvat ja annettiin työttöjen kanssa vielä pusutkin poskelle, niin että varmasti oli kavereille kerrottavaa.
Ihanin asia? Varmaan se, ettei ole haukkunut minua. Eli n. sadasta tuhannesta ollut kivoja minulle.
Wanha datakääpä kirjoitti:
WoWissa olin juuri aloittanut kun aivan vieras tyyppi iski mulle Undercityssä kauhean kasan parannusjuomia ja muutaman palan kultaa kouraan. En ensin edes tajunnut miten iso lahja se oli matalan tason pelaajalle ja miten harvinainen tekona :D
Voi vittu... joku NETTIPELI.
Monelle naiselle ihanin asia tuntuu olleen mieheltä tullut huomio.
Vierailija kirjoitti:
pikku juttu: kesähelteellä menin paikallisjunaan, raskaana oltiin. Nostin jalat penkille. Kohta tuli paikalle pari rouvaa ja istui siihen samaan loosiin. Minä nostin tietysti jalat pois penkiltä.
Rouvat kiiruhtivat touhuamaan että pidä ihmeessä jalat penkillä vaan, ei haittaa ollenkaan. Tuntui kivalta.
Niin siis mitä he touhusivat?
Tämä oli jossain vastaavassa keskustelussa aiemminkin mutta se on kai poistettu niin laitan tähän.
Olin saanut lapsena toisella luokalla lahjaksi kauan toivomani luistimet. Sain luvan lähteä läheiselle kentälle kokeilemaan niitä. Sitten yksi kiusaajana tunnettu pari vuotta vanhempi poika tuli, kaatoi minut ja vei toisen luistimeni. Itkuhan siinä pääsi kun satutin polvenikin.
Läheisiltä rivitaloilta tuli eräs vanha pappa (puolituttu vanhempieni kanssa) ja sanoi että oli nähnyt tapahtuneen. Hänellä oli varmaan numeron 45 Reino-tohvelit mukanaan ja niillä sitten talutti minut kotiinsa. Sanoi että tietää missä se poika asuu ja että nyt käy jututtamassa sitä. Tuli hetken päästä takaisin sen varastetun luistimeni kanssa. Sillävälin join kuumaa kaakaota ja papan tarjoamia keksejä.
Hän ei uskaltanut antaa minun enää myöhällä lähteä kävelemään kotiin vaan soitimme yhdessä hänen kotipuhelimestaan äidin hakemaan. (silloin ei ollut kännyköitä)
Äiti ja minä olimme niin kiitollisia että leivoimme seuraavana päivänä papalle keksejä jotka hän otti iloisena vastaan ja sanoi että voin aina tulla soittamaan hänen ovikelloaan jos tarvitsen apua tai jos joku kiusaa :,)
Täytän pian 40 vuotta mutta tämän muistan ikuisesti. Terveiset tälle ihanalle papalle taivaantielle.
Olin nuori, kävi tämä perinteinen valkoiset hoosut ja menkat alkoi. Olin seuraamassa jääkiekkopeliä ja erätauolla vessassa huomasin valtavan punaisen läntin perseessä. Yritin peilin edessä märällä paperilla saada sotkua pois huonolla menestyksellä.
Vessaan tuli minulle tuntematon nainen, joka näki mitä yritin tehdä, totesi ettei tuo onnistu. Sanoi minulle että mene vessakoppiin ja ota huosut pois, hän pesee ne. En meinannut uskoa että joku ihan oikeasti tekisi vieraalle ihmiselle jotakin tuollaista, mutta tämä nainen teki. Antoi myös kuukautissuojan. Olen ikuisesti kiitollinen.
Olin lapsena kaverin perheen kanssa lomalla Lapissa, halusin ostaa äidille pienen kauniin poroaiheisen taulun tuliaisiksi matkamuistomyymälästä. No ei tietenkään sen ikäiseltä matikka mennyt ihan kohdilleen ja kassa totesi että rahat ei riitä. Takanaoleva mies sitten heitti puuttuvat rahat, mutisi jotain että "pitäähän sitä tuliaiset olla..." vähän sellaisella suomalaisen miehen juroudella. Ei tainnut edes mikään ihan pieni raha olla jos oikein muistan. Edelleen tuo taulu roikkuu vanhempieni kodin seinällä, pidän sitä vieläkin kauniina (kuin myös äitini) ja muistelen lämmöllä tuntematonta hyväntekijää.
Olin Lontoossa kielikurssilla ja ison matkalaukkuni kanssa raahauduin jonnekin pohjois-Lontooseen kotimajoitukseen. Kun pääsin bussista pois, ei itselläni ollut mitään käsitystä, mihin suuntaan olisi pitänyt lähteä. Autoileva nainen pysähtyi viereeni ja kyseli, että mihin olen menossa. Kerroin osoitteeni ja heitettiin mun käpsäkki tavaratilaan ja hän antoi minulle kyydin majapaikkaani. Oli kyllä kiva tunne.
sarjassamme Nainen ja auto 1990-luvulta:
Lada otti ja sammui metsätaipaleelle. Meitä oli 2 tyttöä kyydissä, valtion hommissa oltiin. Pysäytime kuorma-auton joka ajoi ohi. Kuski vilkaisi Ladaa, komensi meidät kuormurin hyttiin ja ajoi varaosakauppaan. Osti tarvittavan varaosan. Ajoi takaisin, asensi osan paikoilleen, käynnisti Ladan ja toivotti hyvää matkaa.
Koska oli niin huomaavainen, soitteli matkalta myös vaimolleen ja kertoi että on vähän myöhässä kun täällä on "likoilla auto epäreerassa".
Terveisiä Satakuntaan