Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi jos hän kertoisi olevansa bi?

Vierailija
25.07.2016 |

Aivan. Olen itse bi ja visusti kaapissa vaimolle, koska en usko, että ymmärtäisi. Tarpeet tyydyttyy salikavereiden kanssa. En kuitenkaan haluaisi olla pelkästään miesten kanssa enkä koskaan voisi kuvitella miehen kanssa seurustelevani.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppa kivaa miehen ja hänen bi kavereiden kanssa, yhtä juhlaa , mutta homoystäviään en voi sietää. Naisia joilla on pallit.

Vierailija
42/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Ei minulla ole mitään homoja tai bissejä vastaan, mutta en halua seurustella kuin heteron kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi biseksuaalia, mutta pettäjän jättäisin.

Eli miehesi pitäisi elää kanssasi kuin vankilassa pystymättä koskaan toteuttamaan täysin seksuaalisuuttaan?

Aloitus on provo, tämä aivopieru todistaa sen. Ei biseksuaalisuus tarkoita sitä, että on koko ajan pakko harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa. Ihan samalla lailla kuin heteron ei ole mikään pakko naida jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

Ei tietenkään. Mutta jos bi-seksuaalin täytyy koko loppuelämänsä orientoitua olemaan vain toisen sukupuolen kanssa, voi se olla hankalaa (ellei jopa mahdotonta).

Kuka pakottaa?! Ihan itse ap on naimisiin mennyt! Pakottaa vaimon elämään valheellisessa avioliitossa ja itse muka niin kärsii. ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO. Oliko tarpeeksi selkeää.

Maakunnissa ilmapiiri on edelleen niin huono, että homona eläminen ei ole yhtä helppoa kuin isommissa kaupungeissa. Sen vuoksi moni bi-mies seurustelee tai on naimisissa naisen kanssa.

Miksi joku asuu Suomessa siellä joutomaalla, sama onko homo vai ei, niin siellä ei ole kenenkään vajaa asua, ehkä joku peräkammarin maajuntti korkeintaan. Asuu järven lähellä ja ei ole koskaan edes uinut.

Vierailija
44/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi pitäisi elää kanssasi kuin vankilassa pystymättä koskaan toteuttamaan täysin seksuaalisuuttaan?

Aloitus on provo, tämä aivopieru todistaa sen. Ei biseksuaalisuus tarkoita sitä, että on koko ajan pakko harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa. Ihan samalla lailla kuin heteron ei ole mikään pakko naida jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

Ei tietenkään. Mutta jos bi-seksuaalin täytyy koko loppuelämänsä orientoitua olemaan vain toisen sukupuolen kanssa, voi se olla hankalaa (ellei jopa mahdotonta).

Kuka pakottaa?! Ihan itse ap on naimisiin mennyt! Pakottaa vaimon elämään valheellisessa avioliitossa ja itse muka niin kärsii. ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO. Oliko tarpeeksi selkeää.

Maakunnissa ilmapiiri on edelleen niin huono, että homona eläminen ei ole yhtä helppoa kuin isommissa kaupungeissa. Sen vuoksi moni bi-mies seurustelee tai on naimisissa naisen kanssa.

Miksi joku asuu Suomessa siellä joutomaalla, sama onko homo vai ei, niin siellä ei ole kenenkään vajaa asua, ehkä joku peräkammarin maajuntti korkeintaan. Asuu järven lähellä ja ei ole koskaan edes uinut.

Et vaikuta ihan täysjärkiseltä, mutta joku voi asua jossain Loviisassa vaikkapa työpaikan takia. Kaikki eivät ole töissä mäkkärillä, joita löytyy joka kaupungista.

Vierailija
45/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, onko se muka sen vaimon vika kun ei ole helppoa. Eläisi sinkkuna eikä hommaisi partaa jollei muija tiedä olevansa sellainen.

Vierailija
46/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä bi- asiat ovat sellaisia, että niistä tulee jutella jo ennen kuin alkaa seurustella. Kaikesta maan ja taivaan välillä tulee jutella ennen kuin ryhdytään suhteeseen.

En ikimaailmassa haluaisi olla bi miehen vaimo tai edes tyttöystävä. Voisin olla paras ystävä ja olenkin hyvä ystävä eräälle bi-miehelle, jonka kanssa kävimme 2 kertaa treffeillä. Hänen into hiipui erään bi/homo/lesbo aiheisen keskustelun jälkeen. Kertoi vasta myöhemmin olevansa bi. Kiitin häntä ettei vienyt juttuamme pidemmälle ja nyt olemme hyviä ystäviä.

Vierailija
47/47 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se miestä muuta, jos on bi, kunhan on sitoutunut suhteeseen minun kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme