Jättäisitkö miehesi jos hän kertoisi olevansa bi?
Aivan. Olen itse bi ja visusti kaapissa vaimolle, koska en usko, että ymmärtäisi. Tarpeet tyydyttyy salikavereiden kanssa. En kuitenkaan haluaisi olla pelkästään miesten kanssa enkä koskaan voisi kuvitella miehen kanssa seurustelevani.
Kommentit (47)
Aloittaja on trolli, joka haluaa mustata bi-miesten mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on trolli, joka haluaa mustata bi-miesten mainetta.
Jep. Oikeasti bi-miesten "homous" on vain sitä, että tykätään hieman katsella urheilijoita sillä silmällä. Bi-miehet eivät KOSKAAN ajattele miehiä masturboidessaan tai harrastaessaan vaimon kanssa seksiä, eivätkä ajattelekaan koskaan olevansa miehen kanssa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi biseksuaalia, mutta pettäjän jättäisin.
Eli miehesi pitäisi elää kanssasi kuin vankilassa pystymättä koskaan toteuttamaan täysin seksuaalisuuttaan?
Höpöhöpö. Monet ystäväni ovat biseksuaalisia ja ihan elävät monogaamisessa suhteessa saman tai eri sukupuolen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi samaa sukupuolta olevan kanssa ole pettämistä.
Tämäpä pitää kertoa kaikilee homoille ja lesboille asap.
En jättäisi seksuaalisuuden takia. Pettämisen takia kylläkin. Ei ole väliä pettääkl miehen vai naisen kanssa.
Luulisin bi-miesten pettävän helpommin tyttöystäväänsä miehen kanssa kuin bi-naisten pettävän miestään naisen kanssa. Miksi? Miehille seksi on suoraviivaisempaa. Miehille on luonnollista käydä nopealla seksillä kallioilla, höyrysaunassa tai homobaarin vessassa. Harvat naiset harrastavat sellaista.
Minä haluaisin eron seksuaalisuuden takia. En pystyisi elämään ajatuksen kanssa, että mieheni imisi jonkun miehen munaa tai pökkisi tätä p-reikään.
En jättäisi. En vaikka olisi pettänyt miehen kanssa. Romanssi olisi eriasia. En jättäisi silti jos vain mies silti haluaisi olla myös minun kanssani. En tiedä miksi olisin näin suvaitseva, koska taas toinen nainen olisi maailman loppu minulle... Mua ei iljetä ajatus mun miehestä toisen miehen kanssa. Voisin jopa elää niin että minä, mieheni ja tää kolmas (mies) asuisi kanssamme ja olisi pysyvä osa elämäämme. Itseasiassa vastikään leikittelin ajatuksella että minulla olisi kaksi miestä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehesi pitäisi elää kanssasi kuin vankilassa pystymättä koskaan toteuttamaan täysin seksuaalisuuttaan?
Aloitus on provo, tämä aivopieru todistaa sen. Ei biseksuaalisuus tarkoita sitä, että on koko ajan pakko harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa. Ihan samalla lailla kuin heteron ei ole mikään pakko naida jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo, tämä aivopieru todistaa sen. Ei biseksuaalisuus tarkoita sitä, että on koko ajan pakko harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa. Ihan samalla lailla kuin heteron ei ole mikään pakko naida jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa.
Ei tietenkään. Mutta jos bi-seksuaalin täytyy koko loppuelämänsä orientoitua olemaan vain toisen sukupuolen kanssa, voi se olla hankalaa (ellei jopa mahdotonta).
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi. En vaikka olisi pettänyt miehen kanssa. Romanssi olisi eriasia. En jättäisi silti jos vain mies silti haluaisi olla myös minun kanssani. En tiedä miksi olisin näin suvaitseva, koska taas toinen nainen olisi maailman loppu minulle... Mua ei iljetä ajatus mun miehestä toisen miehen kanssa. Voisin jopa elää niin että minä, mieheni ja tää kolmas (mies) asuisi kanssamme ja olisi pysyvä osa elämäämme. Itseasiassa vastikään leikittelin ajatuksella että minulla olisi kaksi miestä....
Sinulla olisi kaksi miestä? Kuvittelet, että he olisivat sinusta kiinnostuneita?
Jättäisin ihmisen joka saa nautintoa valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihanan empaattiselta. Miehelle voi olla todella raastavaa elää kaksoiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata! Tuoko tekosyynä pettämiselle? Eihän se muijakaan varmaan huonosti nussivan bi-äijänsä kanssa pysty toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Ihan älyttömän itsekästä. Ap, päästä vaimosi vapaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta jos bi-seksuaalin täytyy koko loppuelämänsä orientoitua olemaan vain toisen sukupuolen kanssa, voi se olla hankalaa (ellei jopa mahdotonta).
Kuka pakottaa?! Ihan itse ap on naimisiin mennyt! Pakottaa vaimon elämään valheellisessa avioliitossa ja itse muka niin kärsii. ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO. Oliko tarpeeksi selkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata! Tuoko tekosyynä pettämiselle? Eihän se muijakaan varmaan huonosti nussivan bi-äijänsä kanssa pysty toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Ihan älyttömän itsekästä. Ap, päästä vaimosi vapaaksi!
Onhan näissä eroa. Eihän bi-mies voi naisen kanssa edes teoreettisesti toteuttaa fantasioitaan, esim. olla miehen alistettavana tai antaa suuseksiä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa?! Ihan itse ap on naimisiin mennyt! Pakottaa vaimon elämään valheellisessa avioliitossa ja itse muka niin kärsii. ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO ERO. Oliko tarpeeksi selkeää.
Maakunnissa ilmapiiri on edelleen niin huono, että homona eläminen ei ole yhtä helppoa kuin isommissa kaupungeissa. Sen vuoksi moni bi-mies seurustelee tai on naimisissa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihanan empaattiselta. Miehelle voi olla todella raastavaa elää kaksoiselämää.
Raastukoon aivan rauhassa.
Noniin trolli, homo ja bi-seksuaali on eri asioita.