Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi jos hän kertoisi olevansa bi?

Vierailija
25.07.2016 |

Aivan. Olen itse bi ja visusti kaapissa vaimolle, koska en usko, että ymmärtäisi. Tarpeet tyydyttyy salikavereiden kanssa. En kuitenkaan haluaisi olla pelkästään miesten kanssa enkä koskaan voisi kuvitella miehen kanssa seurustelevani.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mitä sillä olisi väliä jos mies olisi bi-seksuaali?

Tuo pettäminen (niin olin ymmärtävinäni) on sitten tietysti oma keskustelunsa, oli sitten kyse miehistä tai naisista.

Vierailija
2/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vattua? Petät vaimoos siis salikavereiden kanssa? Pettämisestä kerrot. Seksuaalinen suuntautuminen on ihan sama tossatilanteessa. Muuten oisin sanonut että miks pitäis kertoo mutta jos painelet muita niin se on väärin. Oli sit salikaverot naisia tai miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vattua? Petät vaimoos siis salikavereiden kanssa? Pettämisestä kerrot. Seksuaalinen suuntautuminen on ihan sama tossatilanteessa. Muuten oisin sanonut että miks pitäis kertoo mutta jos painelet muita niin se on väärin. Oli sit salikaverot naisia tai miehiä.

No johtuisiko siitä, ettei muija voi panna eikä sillä ole kalua, jota imeä...

Vierailija
4/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi biseksuaalia, mutta pettäjän jättäisin.

Vierailija
5/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi pitäisi elää kanssasi kuin vankilassa pystymättä koskaan toteuttamaan täysin seksuaalisuuttaan?

Vierailija
6/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi seksuaalisuuden takia. En välttämättä edes pettämisen. Valehtelu on se joka sattuu eniten. Ystäväpiirissäni on useampi kaltaisesi tapaus. Osan on vaimo jättänyt (miestenkin kanssa) pettämisen takia, toisia ei.

Vierailija
7/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi samaa sukupuolta olevan kanssa ole pettämistä.

Vierailija
8/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bi-seksuaalisuus sitä tarkoita, että on pakko saada sekä miestä että naista. Se on vain tekosyy pettämiseen. Jos haluat kuitenkin elää niin, kaikkien osapuolten tulisi tietää ja hyväksyä tilanne. Nyt teet väärin.

Vierailija
9/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali (nainen), ja tällå hetkellä seurustelen miehen kanssa. Tälle suuntautumiseni on ok, mutta se jos nyt seurustellessamme olisin naisten kanssa ei. Haiskahtaa trollilta aloitus.

Vierailija
10/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, välittömästi. Bi kallistuu lopulta miesten puoleen, kunhan itsetunto riittää.

Vierailija
11/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi seksuaalisuuden takia vaan siksi että pettää. Pitää keskustella siitä jatketaanko suhdetta vai ei. Ja miten menetellään suhteessa.

Vierailija
12/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bi-seksuaalisuus sitä tarkoita, että on pakko saada sekä miestä että naista. Se on vain tekosyy pettämiseen. Jos haluat kuitenkin elää niin, kaikkien osapuolten tulisi tietää ja hyväksyä tilanne. Nyt teet väärin.

Ei tietenkään ole pakko, mutta onhan se silti kivaa saada kumpaakin :) Voihan ilmankin seksiä elää jos sille linjalle lähdetään.

Vierailija
13/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi jos olisi bi mutta jättäisin jos pettää. Ajatus miehestä vetämässä jotain homoa perseeseen ehdoton turn off.

Vierailija
14/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi pitäisi elää kanssasi kuin vankilassa pystymättä koskaan toteuttamaan täysin seksuaalisuuttaan?

Miksi mieheni olisi edes parisuhteessa kanssani, jos hän ei pysty toteuttamaan seksuaalisuuttaan kanssani? Mies on hyvä ja lähtee toteuttamaan itseään muualle, jos minä en riitä.

Vierailija
15/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Olisi suurta petosta, kun toisen kanssa olisi alkanut elämää rakentamaan eikä toinen olisi kertonut alussa suhteeseen vaikuttavaa seikkaa. Siinä tuhoaa toisen elämän, anteeksiantamatonta.

Vierailija
16/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen voi panna jos vain suostuu kokeilemaam strap-onia, muuten voit käyttää sit vaikka anustappia jos pyllyyn on pakko jotain saada.

Mun on jotenkin vaikeaa kuvitella että munan imeminen olisi niin ihanaa että sitä on pakko saada tehdä.

Teen sitä kyllä joskus koska mies nauttii siitä, en ole kuitenkaan ikinä kokenut sellaista himoa että pakko saada imaista mulkkua nyt heti.

En sano etteikö sellaisiakin miehiä ja naisia ole jotka nauttivat suunnattomasti siitä että saavat penistä suuhunsa.

Vierailija
17/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mieheni olisi edes parisuhteessa kanssani, jos hän ei pysty toteuttamaan seksuaalisuuttaan kanssani? Mies on hyvä ja lähtee toteuttamaan itseään muualle, jos minä en riitä.

Onko sinulla sitten penis?

Vierailija
18/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen bi ja en ole toisten naisten kanssa koska mieheni ei hyväksy sitä.

Vierailija
19/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on jotenkin vaikeaa kuvitella että munan imeminen olisi niin ihanaa että sitä on pakko saada tehdä.

Menepä käymään homochatissa niin voit todeta kuinka moni haluaa vain imeä toisen munaa eikä tehdä mitään muuta.

Vierailija
20/47 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten penis?

Mitä luulet, onko naisella penistä? Sitä suuremmalla syyllä miehen täytyy lähteä kalppimaan, jos hänellä on peniksen kaipuu, koska itselläni ei sellaista ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä