Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaativaa on liiketalouden opiskelu AMK:ssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Olisi mahdollista aloittaa etänä tulevana syksynä, joskin minulla on aika paljon muutakin tekemistä.

En ole käynyt lukion matikkaa enkä ole varma selviäisinkö lukion lyhyestä matikasta ilman vaikeuksia, joten miten hankalaa laskemista tradeopinnot pitävät sisällään? Kirjoittaminen, kielet yms. on minulle helppoa.

Mitkä olivat sinulle hankalimpia kursseja ja miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa oppimisesta on sinun vastuullasi eli mm. google on kovassa käytössä. Opetus on verkkaista ja lähitunteja on vähän.

Vierailija
2/6 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hankalaa laskemista, jokainen normaalijärjellä varustettu pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpihuutojuttu. Vaikein asia oli ajoittainen kiire, kun jaksoon 1 tuupattiin vaikka 7 kurssia ja sitten jaksossa 2 oli 3 kurssia. Kyllä normaalilla älyllä varustettu ihminen sieltä paperit ulos saa. Itsellä keskiarvo päälle 4 vaikka en juurikaan panostanut opintoihin.

Vierailija
4/6 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu opettajasta. itse opiskelin vuoden liiketaloudessa kunnes vaihdoin nykyiseen. lukioaikana olin suorastan paska matikassa ja sain aika usein hylätyn. amk:ssa aloin ymmärtämän jujun miten niitä kaavoja/laskuja lasketaan ja sain vitosen.

käytännössä riittää että tekee vaaditut tehtävät, niin eiköhän pärjää. itselläni ei mitään ongelmia...mitä nyt kielioppi tuottaa ongelmia.

Vierailija
5/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pump

Vierailija
6/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan helppoa, matikkaa ei ole juuri nimeksikään. Lähinnä exceliin vaan pitää osata laittaa numerot. 

- 2. vuoden tradenomiopiskelija