15v tytär yksinäinen
Mulla on siis 15-vuotias tyttö jolla ei tunnu oikein olevan tekemistä. Häntä ei koulukiusata ja on tiedän että on joitain kavereita, mutta silti on lähes kaiken vapaa-ajan omassa huoneessaan ellei käy yksin shoppailemassa tai koiran kanssa lenkillä. Näin kesälläkin on ollut melkein joka päivä vaan kotona. Onko normaalia? On kuitenkin ihan tavallisen näköinen, tykkää shoppailla uusia vaatteita, meikkejä ja laittaa tukkaa. Joskus on sanonut että on huono fiilis tai ollut "paska päivä", ei muuten juuri puhu meille.
Kommentit (7)
Jos hänellä on joitakin kaverita, ootko yrittäny kysellä miksi ei ole heidän kanssaan. Ei nyt ihan normaaliakaan, ettei ole ystävien kanssa lainkaan. Onko kaverit jossain reissussa? Mun 15-v tyttö on kyllä kotonakin (nukkuu pitkään) kattoo Netfixiltä sarjoja, mut näkee melkein päivittäin kavereitaan. Tuon ikäiselle ne kaverit on huippu tärkeitä.
Yritä houkutella sitä vaikka johonkin harrastukseen koiran kanssa? :) Ei välttämättä uskalla sanoa teille, jos on yksinäinen, ja kynnys mennä uutena mukaan on iso. Juuri luin naisesta, joka oli saanut yksinäisyyteensä apua koira-agilitystä tms, ja sinne voi mennä koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä houkutella sitä vaikka johonkin harrastukseen koiran kanssa? :) Ei välttämättä uskalla sanoa teille, jos on yksinäinen, ja kynnys mennä uutena mukaan on iso. Juuri luin naisesta, joka oli saanut yksinäisyyteensä apua koira-agilitystä tms, ja sinne voi mennä koiran kanssa.
"yritä houkutella harrastukseen koiran kanssa" no voi jösses nytt
Mää oon kans 15 ja samassa tilanteessa :/
Hahaha itse olin ihan samanlainen ja olen vieläkin. Siis olin ihan hoikka ja kaunis ja oli pari kaveria, mutta olin vain auttamaton intovertti. Harvoin haluan bileisiin lähteä, nautin rauhasta ja hiljaisuudesta ja mielummin maalaan tai luen. Ihmisiä on erilaisia.
N19
Vierailija kirjoitti:
Hahaha itse olin ihan samanlainen ja olen vieläkin. Siis olin ihan hoikka ja kaunis ja oli pari kaveria, mutta olin vain auttamaton intovertti. Harvoin haluan bileisiin lähteä, nautin rauhasta ja hiljaisuudesta ja mielummin maalaan tai luen. Ihmisiä on erilaisia.
N19
minulla on 12v tytär ja viihtyy itsekseen hyvin paljon niin kuin minäkin (isä) ja minun isäni. Kavereitten kanssa on kivaa ja seura kelpaa mutta eipä ole ahdistanut se yksin olokaan ketään meistä vielä.
Ysille siis menossa.