Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväkuntoinen nainen saa hävetä itseään?

Vierailija
24.07.2016 |

Olen hyväkuntoinen nainen joka on perinyt vielä vahvat käsivarren lihakset ja jäntevän vartalon.Harrastan liikuntaa ja olen arjessa aktiivisempi kuin puolisoni ja sen huomaa.Olen myös kasvoiltani nuorekas.Olen vielä lisäksi vanhempi kuin mieheni.Kuitenkin olen nyt vuosien jälkeen huomannut etten kehtaa enää käyttää hihatonta paitaa tai yhtään piukempia vaatteita kun mies jo loukkaantuu.Joka päivä kuuntelen tätä;"naisilla on niin helppoa ja minä joudun käymään raskaissa töissä ja en kerkeä mitään tekemään plaa plaa plaa.Olen niin vanha ja miehet kuolee ensin kun on niin rankkaa"
Rupee vähän vituttamaan.Pitäisi sitten itsestään huolta jos vaivaa!
Onko muut huomanneet siipoissaan samaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi liikuntaan on hyvä, vaikken pidäkään vahvoista naisista.

Vierailija
2/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeäisin tuota miestä :D 

T: mies

ps. älkää tehkö itsetunto-ongelmia turhista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yleistät, että hyväkuntoinen nainen saa hävetä itseään, jos miehesi on a-hole?

Vierailija
4/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä on näitä sovinistiporsaiden ristiriitaisuuksia: naisen pitää olla hyväkroppainen eli käytännössä hyvässä kunnossa, mutta ei saisi elää miestä kauemmin.

Vierailija
5/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen miesvihafantasia sieltä. 

Vierailija
6/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen copy-paste sieltä.

Vierailija
7/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tää on tarttunut muuhunkin elämään.Mulla on useampi lapsi ja silti olen hoikka ja jäntevä ilman suurempaa työtä.Usein kuulen toisilta naisilta olevani turhamainen ja itsekäs ihan siksi että pidän itsestäni huolta.Nyt miehenikin on aloittanut tämän valittamisen.Enkä todellakaan ole edes mikään kaunotar vaan ihan tämä ruumiinrakenne riittää huomautteluun.

Vierailija
8/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, minä olen huomannut kyllä ja se vituttaa välillä. Toisaalta mies osaa olla myös kannustava ja ylpeä musta. Hän on rakenteeltaan miehekäs mutta ehkä eniten häntä häiritsee mahansa, joka ei ole sieltä timmeimmästä päästä. Asiallehan ei kannata tehdä mitään? :D Mutta tosiaan, mies joka kokee naisen vahvuuden ja mahdollisen lihaksikkuuden ylitsepääsemättömänä asiana, ei ole mielestäni terveellä itsetunnolla varustettu mies, ei ole sinut itsensä ja miehisyytensä kanssa. Ei, lihaksikkaista naisista _ei tarvitse_ pitää, niinkun ei myöskään lihavista, laihoista, laihaläskeistä yms, mutta jos mies kokee lihaksikkaan naisen "uhkana" omalle miehisyydelleen, asiat ei ole ihan mallillaan :)

Vierailija
9/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piukat vaatteet ja hihattomat paidat eivät ole hyvännäköisiä vanhoilla ämmillä, vaikka kuinka olisi liikkunut ja kasvoiltaan "nuorekas".

Mitä sekin nyt sitten kohdallasi tarkoittaa? Kylppärin hämärässä valossa, suihkun jälkeen höyrystyneestä peilistä sumean hahmon ihastelua?

Vierailija
10/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä joillakin ongelmat! XD

Vierailija
11/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piukat vaatteet ja hihattomat paidat eivät ole hyvännäköisiä vanhoilla ämmillä, vaikka kuinka olisi liikkunut ja kasvoiltaan "nuorekas".

Mitä sekin nyt sitten kohdallasi tarkoittaa? Kylppärin hämärässä valossa, suihkun jälkeen höyrystyneestä peilistä sumean hahmon ihastelua?

No sen verran nuorekas että viinakaupassa kysytään paperit.

Vierailija
12/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, minä olen huomannut kyllä ja se vituttaa välillä. Toisaalta mies osaa olla myös kannustava ja ylpeä musta. Hän on rakenteeltaan miehekäs mutta ehkä eniten häntä häiritsee mahansa, joka ei ole sieltä timmeimmästä päästä. Asiallehan ei kannata tehdä mitään? :D Mutta tosiaan, mies joka kokee naisen vahvuuden ja mahdollisen lihaksikkuuden ylitsepääsemättömänä asiana, ei ole mielestäni terveellä itsetunnolla varustettu mies, ei ole sinut itsensä ja miehisyytensä kanssa. Ei, lihaksikkaista naisista _ei tarvitse_ pitää, niinkun ei myöskään lihavista, laihoista, laihaläskeistä yms, mutta jos mies kokee lihaksikkaan naisen "uhkana" omalle miehisyydelleen, asiat ei ole ihan mallillaan :)

Just näin.Eli tekisi sitten asialle jotain!!

Ottaa päähän kuunnella tätä valitusta jäykistä paikoista ja vanhenemisen pelosta kun ihminen ei tee itselleen mitään!Sinne vaan lenkille ja jumppaamaan niin olo paranee.Kuitenkin mielummin ottaa mah. rauhallisesti.

Tähän mennessä erot elämän tyylissä ei ole näkyneet mutta nyt rupee näkymään.Koskahan herää tilanteeseen.

Vierailija
13/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto,olisiko parempi jos olisin käyttänyt sanaa puoliso?

Itse mies käyttää näitä argumentteja.

Vierailija
14/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Siis yleistät, että hyväkuntoinen nainen saa hävetä itseään, jos miehesi on a-hole?

En tiedä miten asianlaita on siella usassa vai missä sä nyt ikinä muka asuitkaan, mut kyl täällä suomessa ei katota hyvällä jos oot timmi. Ja varsinkin jos käytät kropalles sopivia vaatteita ja oot timmi. Menee kouvulatukilla tunteisiin

Vierailija
15/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tää on tarttunut muuhunkin elämään.Mulla on useampi lapsi ja silti olen hoikka ja jäntevä ilman suurempaa työtä.Usein kuulen toisilta naisilta olevani turhamainen ja itsekäs ihan siksi että pidän itsestäni huolta.Nyt miehenikin on aloittanut tämän valittamisen.Enkä todellakaan ole edes mikään kaunotar vaan ihan tämä ruumiinrakenne riittää huomautteluun.

Mitä helvettiä? En voi käsittää että oikeasti on ihmisiä jotka haukkuu muita turhamaisiksi ja itsekkäiksi ilmeisesti siksi, etteivät ole plösähtäneet. Naurettavaa. Ei sitä omaa kateuttaan tarvitsisi noin näkyvästi ilmaista.

Vierailija
16/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En tiedä miten asianlaita on siella usassa vai missä sä nyt ikinä muka asuitkaan, mut kyl täällä suomessa ei katota hyvällä jos oot timmi. Ja varsinkin jos käytät kropalles sopivia vaatteita ja oot timmi. Menee kouvulatukilla tunteisiin

Tätä on jonkin verran miehilläkin. Osa ihmisistä inhoaa sellaista, että toinen on jotenkin parempi. Eikä suomalaisuus varsinaisesti rohkaise kurkottamaan tähtiin ;)

Vierailija
17/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan kun saadaan kunnolla fat acceptance meininkiä tänne suomeenkin. Sitten lihavat ystäväsi ja työkaverisi alkavat avoimesti haukkumaan sinua jos laihdut.

Vierailija
18/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan kun saadaan kunnolla fat acceptance meininkiä tänne suomeenkin. Sitten lihavat ystäväsi ja työkaverisi alkavat avoimesti haukkumaan sinua jos laihdut.

Siis mikä? :D 

Vierailija
19/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pysty ymmärtämään miksi ihminen joka ei välitä yhtään pitää kunnostaan huolta valittaa siitä jatkuvasti.Itse otan jo kotityötkin liikunnan kannalta mutta mies odottaa vaan niitä oikeita vanhuuden vaivoja.

Ja niin,ollaan vasta kolmenkymmenen.

Vierailija
20/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä? :D 

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/09/20/article-2425323-181F574E00000…

http://67.media.tumblr.com/842052c5d78afed6f95cc98c51c33f7d/tumblr_nab1…

http://www.killingtimeuntildinner.com/wp-content/uploads/2015/08/2.png

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi