Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväkuntoinen nainen saa hävetä itseään?

Vierailija
24.07.2016 |

Olen hyväkuntoinen nainen joka on perinyt vielä vahvat käsivarren lihakset ja jäntevän vartalon.Harrastan liikuntaa ja olen arjessa aktiivisempi kuin puolisoni ja sen huomaa.Olen myös kasvoiltani nuorekas.Olen vielä lisäksi vanhempi kuin mieheni.Kuitenkin olen nyt vuosien jälkeen huomannut etten kehtaa enää käyttää hihatonta paitaa tai yhtään piukempia vaatteita kun mies jo loukkaantuu.Joka päivä kuuntelen tätä;"naisilla on niin helppoa ja minä joudun käymään raskaissa töissä ja en kerkeä mitään tekemään plaa plaa plaa.Olen niin vanha ja miehet kuolee ensin kun on niin rankkaa"
Rupee vähän vituttamaan.Pitäisi sitten itsestään huolta jos vaivaa!
Onko muut huomanneet siipoissaan samaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin perusteella mies tekee tai joutuu tekemään raskaita töitä eikä ehkä siksi jaksa ja ehdi trimmaamaan itseään. Siitä mitä nainen tekee, ei ole mainintaa. Onhan se selvää että hyvä fysiikka ja sellainen - peritty tai ei-peritty - auttaa mitä enemmän kun iänkin karttuessa. Monista aloituksista huomaa että monet nuoret eivät tajua tätä mutta limuja ja muuta kyllä vedetään ja tänne sitten tietämättömyyttään poseerataan.

Onko vähän ylimielinen asenne naisella? Eikö pari tule vastaan toisiaan eri asioissa?

Tämä ns. Timmiys on selvästi perua nykykulttuurista; sama kun teinit ja vanhemmatkin peilaavat markkinoituja nykyihanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi