Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Yksi ystäväni on transnainen. Olemme hyviä kavereita, mutta en tunne häneen minkäänlaista seksuaalista vetoa. Tiedän että hän sen sijaan toivoisi että olemme enemmän kuin ystäviä. Molemmat tiedämme toistemme ajatukset. Ongelmia ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näkee palstailijoiden asennemuutoksen vuosien lietsonnan myötä. 9 vuotta sitten pääsääntöisesti asiallisia, asiaa melko neutraalisti pohtivia kommentteja, joissa nähdään transnaiset useammin ennemmin naisina kuin miehinä. Tänä päivänä oksennusemojeja ja halveeraavia turautuksia transnaisista. Milloin huomaatte, että olette tulleet aivopestyiksi ja alkaneet dehumanisoimaan ja halveksumaan tiettyä ihmisryhmää?
Ennen vanhaan transnaisia pidettiin ihan tavallisina ristiinpukeutujina ja pikkaisen (tai paljon) per voina. Sitten tuli Social-veetun-Justice -ilmiö ja yht'äkkiä näitä pitikin alkaa kutsua naisiksi ja ne pitää ottaa naiserityisiin tiloihin ja naisten urheiluun hurraten, vaikka saavat kiksit naisen larppaamisesta. Nyt ollaan vaan palaamassa siihen vanhaa, jossa tunnustetaan, että kyse
Siis minun oma isä sanoi minulle, että "sinusta tulisi hyvä poika", kun olin yli 20v. Äitini taasen ehdotti minulle lisääntymistä homoseksuaalien kanssa. Ja olen ihan nainen. Että ei tämä ole mikään nuorten ongelma vaan aikuiset noita juttuja ainakin minulle ovat yrittäneet syöttää
mitään ei saa enää sanoa
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo, joten en.
taas tää sama incel mies leikkii cis-lesboa
Tännehän oli tullut paljon keskustelua sitten viime näkemän.
Olen se, joka monta sivua sitten ihmetteli mihin transvestiitit ovat kadonneet. Ja samoin suurin osa butcheista mieltää nykyisin itsensä transmiehiksi? Kyllä se kasarin ja ysärin queer-porukoita tuntenutta ihmetyttää.
Transaktivismi on aiheuttanut paljon pahaa ja aiheuttaa syrjimistä kaikkia seksuaalivähemmistöjä kohtaan, syistä, joista keskustelussa on jo puhuttu. Pohjimmiltaan transnainen on mies, jonka naiseus loppuu siihen, kun hormonihoito lopetetaan eikä hän milloinkaan saa naisen kehoa minkäänlaisilla "hoidoilla". Myöskään psyykkisesti hän ei ole nainen, vaan mies. Sama koskee transmiestäkin, mutta - kuten jossain aiemmassa poistetussa keskustelussa esitin - transaktivisteina ovat nimenomaan transnaiset eivätkä transmiehet, Miksi? Koska transnaiset ovat miehiä. He vaativat aggressiivisesti oikeuksiaan kuten miehet ovat aina vaatineet.
Aika pysäyttävä tuo rikoksiin syyllistyneiden transnaisten tilasto. Mutta kaikki transmiehet eivät ole rikollisia, ilmiö on aina ollut olemassa, mutta sen nykyisin saama ilmiasu ihmetyttää syvästi. "Transtaustainen nainen", jopa nainen?
Mihin nuo entiset kategoriat ovat kadonneet ja miksi. Vain pieni osa ihmiistä kokee syntyneensä väärään sukupuoleen eikä tämä ilmiö ole enää järkevissä mitoissa. En kannata kenenkään syrjintää, mutta kyllä ilmiötä pitäisi tarkastella paljon kriittisemmin moneltakin kannalta. Se selvästi liittyy kehon muokkaamisen ilmiöön, joka on yleistä myös heteroiden alakulttuureissa.Biologia ei kuitenkaan muutu. Syystäkin moni feministi suhtautuu transaktivismiin kielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tännehän oli tullut paljon keskustelua sitten viime näkemän.
Olen se, joka monta sivua sitten ihmetteli mihin transvestiitit ovat kadonneet. Ja samoin suurin osa butcheista mieltää nykyisin itsensä transmiehiksi? Kyllä se kasarin ja ysärin queer-porukoita tuntenutta ihmetyttää.
Transaktivismi on aiheuttanut paljon pahaa ja aiheuttaa syrjimistä kaikkia seksuaalivähemmistöjä kohtaan, syistä, joista keskustelussa on jo puhuttu. Pohjimmiltaan transnainen on mies, jonka naiseus loppuu siihen, kun hormonihoito lopetetaan eikä hän milloinkaan saa naisen kehoa minkäänlaisilla "hoidoilla". Myöskään psyykkisesti hän ei ole nainen, vaan mies. Sama koskee transmiestäkin, mutta - kuten jossain aiemmassa poistetussa keskustelussa esitin - transaktivisteina ovat nimenomaan transnaiset eivätkä transmiehet, Miksi? Koska transnaiset ovat miehiä. He vaativat aggressiivisesti oikeuksiaan kuten miehet ovat aina vaatineet.
Aika py
sunkaan kritiikki ei oikein pysy kasassa. eka yrität kritisoida transaktifvisteja sitten vuodatat heti perään ihan puhdasta transvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus näkyy aivokuvissa ja vastaa lääkkeelliseen hoitoon. Masennuksen diagnostiikka on siis muuta kuin 'kyselytutkimus'
Minulla on ollut monia vakavia masennuskausia vuosien mittaan eikä niitä olla diagnosoitu millään muulla kuin kyselytutkimuksilla ja omien sanojeni perusteella.
Lääkäri ei ole sitten noudattanut käypä hoito-suositusta. Vaikea uskoa "vakavien masennuskausien" (tarkoittanet vaikean depression diagnoosia kun lääketiede ei tunne "vakavaa" depressiota) ollessa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Sivulta 3:"Sori, mutta todella moni transihminen on yrittänyt vuosia, vuosikymmeniä elää "syntymäsukupuolessaan"..."
NIINHÄN ME KAIKKI. Ei sitä ilman kehoa oikein voi elää. Samassa sukupuolessa täällä jokainen syntyy ja kuolee, myös transväki. Sukupuolta kun ei voi vaihtaa.
Tästä tulee nyt mieleen nykyinen kehopositiivisuus. Siinä missä lihavia kehoitetaan hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, niin transsukupuolisia kannustetaan leikkelemään itseään peruuttamattomasti ja pahimmillaan kyse on juurikin siskon prinsessamekkoja kokeilevasta pojasta tai autoilla leikkivästä tytöstä, josta hätiköiden tehdään trans. Vaikka he suurella todennäköisyydellä ovat aikuisina tavallisia heteroita tai sitten korkeintaan homoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo, joten en.
Ihan normaali lesbonainen olen. Vastasin vaan aloitukseen välittämättä siitä, että joku palstahullu kuvittelee omistavansa koko ketjun. Kilahdatko nyt tällekin kommentille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivulta 3:"Sori, mutta todella moni transihminen on yrittänyt vuosia, vuosikymmeniä elää "syntymäsukupuolessaan"..."
NIINHÄN ME KAIKKI. Ei sitä ilman kehoa oikein voi elää. Samassa sukupuolessa täällä jokainen syntyy ja kuolee, myös transväki. Sukupuolta kun ei voi vaihtaa.
Tästä tulee nyt mieleen nykyinen kehopositiivisuus. Siinä missä lihavia kehoitetaan hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, niin transsukupuolisia kannustetaan leikkelemään itseään peruuttamattomasti ja pahimmillaan kyse on juurikin siskon prinsessamekkoja kokeilevasta pojasta tai autoilla leikkivästä tytöstä, josta hätiköiden tehdään trans. Vaikka he suurella todennäköisyydellä ovat aikuisina tavallisia heteroita tai sitten korkeintaan homoseksuaaleja.
;D vitt u sää oot sekasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo, joten en.
Ihan normaali lesbonainen olen. Vastasin vaan aloitukseen välittämättä siitä, että joku palstahullu kuvittelee omistavansa koko ketjun. Kilahdatko nyt tällekin kommentille?
todista että oot nainen. lähetä kuva vaginastasi meille muuten emme usko. emme hyväksy että penikselliset olennot kutsuvat itseänsä naisiksi!
En. Vaikka olen biseksuaali. Tykkään naiseni naisina ja mieheni miehinä. En vain viehäty transihmisistä. Androgyyni voisi vielä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihan tosissani miettiä tätä. Vastaus on en, koska haluan kumppaniltani nimenomaan miehekästä käytöstä ja olemusta. Rinnat eivät haittaa (voisi olla hauskaakin!) mutta jos käytös olisi liian pehmeää ja naisellista, ja mies haluaisi vaikka meikata niin ei kiitos. Jos taas transnainen olisi ulkonäöltään ja käytökseltään miehekäs, eikö hän silloin olisi vain mies jolla on rinnat?
Transnainen kokee olevansa nainen, ei mies. En tiedä mistä sinä oikein kirjoitat.
En ole tuo jota kommentoit mutta on kaksi eri asiaa: miten transnainen kokee itsensä ja miten muut hänet kokevat.
Vierailija kirjoitti:
En. Vaikka olen biseksuaali. Tykkään naiseni naisina ja mieheni miehinä. En vain viehäty transihmisistä. Androgyyni voisi vielä mennä.
trans ulit on ylensä androgyynisiä
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Haluan että kumppanini on joko aito mies tai aito nainen, ja transhoidoissa käyneet eivät ole kumpaakaan.
n23, bi
oikeasti t. incel mies 44v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihan tosissani miettiä tätä. Vastaus on en, koska haluan kumppaniltani nimenomaan miehekästä käytöstä ja olemusta. Rinnat eivät haittaa (voisi olla hauskaakin!) mutta jos käytös olisi liian pehmeää ja naisellista, ja mies haluaisi vaikka meikata niin ei kiitos. Jos taas transnainen olisi ulkonäöltään ja käytökseltään miehekäs, eikö hän silloin olisi vain mies jolla on rinnat?
Transnainen kokee olevansa nainen, ei mies. En tiedä mistä sinä oikein kirjoitat.
En ole tuo jota kommentoit mutta on kaksi eri asiaa: miten transnainen kokee itsensä ja miten muut hänet kokevat.
Minäkin olen eri, mutta kommentoin tähän, että tämä on todella merkittävä erottelu transasian suhteen. Transaktivismin ytimenä tuntuu olevan ajatus siitä, että muiden pitäisi hyväksyä tuo kokemus realiteetiksi eikä sitä tule milloinkaan tapahtumaan. Ei transnaisten eikä muidenkaan ihmisten suhteen. Realiteetteja ei voi ideologialla ohittaa, se ei onnistu edes diktatuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kato meillähän on täällä einsteini paikalla
Vierailija kirjoitti:
En. Tunnen erään transnaisen ja hän on kyllä niin nainen, ettei ole epäselvää sukupuolesta. En ole lesbo, joten en voisi, en mitenkään. Jalkovälin varustus ei riitä sukupuolen määrittämiseen.
Kyllä se kuule riittää aivan mainiosti sukupuolen määrittämiseen, meinaan jalkovälin varustus.
Olet vakavasti aivopesty jos muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos muuten ei selviä, naisella ei ole y kromosomia, se on määrittävä tekijä.
tuliko ihan itku kun jotkut puhuu silleen ettet ymmärrä
ihanko selkosuomeks pitäs kääntää kun ei oma äidinkieli meinaa taipua tuon vertaa