Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvoin seksiä (pieni vauva), miehelle kelpaa vain yhdyntä, mitä tehdä?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä on 4,5kk ikäinen vauva, joka on syntymästään saakka ollut huono nukkumaan. Nukkuu öisin korkeintaan tunnin, jonka jälkeen herää ja itkee muutaman tunnin, sit taas nukahtaa tunniks ja taas itkua. Päivällä ei itke yhtä paljon, mutta nukkuu vielä vähemmän eli puolisen tuntia kerrallaan. Vauvan lisäksi meillä on yksi 3v lapsi.

Vauvan huonoa nukkumista ja itkuisuutta selvitellään, mutta tähän mennessä ei ole saatu muuta "diagnoosia" kun koliikki. Se 3kk kyllä oli ja meni jo ja itkuisuus ja huono nukkuminen sen kun jatkuu.

Seksiä oli ekan kerran, kun synnytyksestä oli kuukausi. Sen jälkeen on ollut vaihtelevasti 1,5-3viikon välein. Ennen kuopusta seksiä oli vaihtelevasti 3-7kertaa viikossa ja mies monesti valittaa seksin vähyydestä. Itsekin haluaisin ees hiukan useammin, kun mitä sitä nyt on ollut. Olen vaan usein niin kuolemanväsynyt, että mieluummin menen nukkumaan itsekin kun olen vauvan saanut nukahtamaan.

Läheisyyttä meillä on paljonkin, mutta mahdollisuudet seksiin on vauvan huonon nukkumisen takia vähissä ja sitten kun ois mahdollista, niin en vaan jaksa enää valvoa, kun tiedän, että vauva herää taas jonkun ajan päästä.

Mies ei voi työnsä takia hirveästi vauvan kanssa öisin valvoa, koska ei voi töissä olla väsyneenä. Viikonloppuisin hoitaa kyllä enemmän vauvaa mitä arkena, mutta harvemmin sillonkaan koko yötä hoitaa vauvan heräilyjä vaan lähinnä puolet yöstä.

Mulla ilmeisesti tää huono nukkuminen on alkanut aiheuttaa päänsärkyä sekä melkeen joka viikko on myös migreenikohtaus, kun aikaisemmin migreenikohtaus on ollut kerran tai pari vuodessa.

Mies ei tykkää suihinotosta ja muutenkin on vähän sellainen, että kaipaa juurikin sitä yhdyntää (siitä kyllä itsekin tykkään ei sillä), muut vaihtoehdot on miehestä vaan sen korvikkeita ja ne saa kuulemma hänet vaan himoamaan entistä enemmän sitä itse yhdyntää.

Oisko jotain vinkkejä, miten jaksaisin väsymyksestä huolimatta seksiä vähän useammin?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi lapsenvahdin kanssa kuulostaa hyvältä idealta ja tuohan se vaihtelua suhteeseen.

Vierailija
22/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin sympatiaa miestäsi kohtaan kunnes sanoit että mies on lastenvahdin palkkaamista vastaan. Muuten olisin kehottanut yrittämään olemaan joustavampi ja yrittämään antamaan miehelle seksiä useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet nauttivat siitä, että voivat alistaa naistaan noin. Et saa nukkua, et saa hankkia lastenvahtia - ja aina olisi oltava valmiina seksiin.

Sinun elämäsi on kamalaa!

Tämä! valitettavasti miehesi kuulostaa sairaalta siinä mielessä, että sun pitäis aina vaan jaksaa, vaikka hoidat käytännössä lapset yksin ja sit pitäis vielä olla valmis heti, kun miestä sattuu haluttamaan.

Minä laittaisin ulkoruokintaan tommosen, jos ei ala ääni kellossa muuttua.

Vierailija
24/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sun tarvitse kovin skarppina olla, jos mies vain lykkii menemään?

No kyllä mun tarvis olla vähintään kiihottunut(kostunut), ettei se oo kivuliasta. Enkä mä kyllä halua olla myöskään mikään runkkausalusta, johon mies paineensa purkaa.

ap

Liukkaria kehiin. Eikö tuo olisi likimain sama kuin suihinotto, johon kyllä suostuisit?

Vierailija
25/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe ei nyt herranen aika ymmärretä vauva aikaa niin perskutti soikoon!

Se pitää jokaisella vanhemmaksi haluavalla olla korvan takana, että vauva aika ei mene kuin ennen lapsia.

Anteeks ap, mut taas jotenkin korvien välissä kiehuu. Nainen ei muutenkaan ole välttämättä sinut itsensä kanssa kuukausiakaan synnytyksen jälkeen ja puolisonkin pitäisi edes jotenkin tajuta se. Miehellähän ei mikään muutu. Nusaistaan ja vaimo synnyttää ja töitä taas tehdään.

Nainen taas ihmettelee peilin edessä synnytyksen jälkeen, kuka siellä on. Vauvasikin valvottaa, että tottakai väsymyksen ja lapsista huolehtimisen takia seksi ajatukset on kuopattu roskikseen niitten kakkavaippojen kanssa joksikin aikaa.

Mulla ois enemmänkin sanottavaa, mutta se vaatis jo enempi aikaa ja oma jälkikasvu tahtoo nukkumaan.

Vierailija
26/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi lapsenvahdin kanssa kuulostaa hyvältä idealta ja tuohan se vaihtelua suhteeseen.

No kyllä se lapsenvahti hoitais lapsia, jotta mä voisin esim. nukkua päivällä ja sit jaksais sitä seksiä useammin miehen kanssa. Mies tietää, että jos pettää niin meidän liitto oli sitten siinä.

ap

Vierailija
27/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun tarvis olla vähintään kiihottunut(kostunut), ettei se oo kivuliasta. Enkä mä kyllä halua olla myöskään mikään runkkausalusta, johon mies paineensa purkaa.

ap

Liukkaria kehiin. Eikö tuo olisi likimain sama kuin suihinotto, johon kyllä suostuisit?

Liukkari ei auta. Tästä on pari päivää, kun lähinnä miehen mieliks suostuin seksiin (en siis ollut kiihottunut tai kostunut) ja käytettiin liukkaria ni siitä huolimatta se tuntu epämukavalta. Ei nyt suoranaiselta kivulta tuntunut, mutta en ollut itse juurikaan mukana ja se olo tuon jälkeen henkisesti oli kamala.

ap

Vierailija
28/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi luoja, ei se liukuvoide ole mikään ratkaisu. Kyllä sen miehenkin pitäis ymmärtää, jos puolisolla on univelkaa ja siitä johtuvia oireita niin sitten voi vaikka vetää käteen, jos sitä seksiä niin kovasti haluaa. Ja vaan miehen mieliks seksiin suostuminen eli käytännössä panopatjana oleminen tekee naiselle henkisesti todella paljon hallaa.

Vierailija
29/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi lapsi nukkua kunnolla vasta yli 3v ikäisenä eikä akka ole senkään jälkeen halunnut seksiä, aina väsyttää tai vastaavaa paskavammasta tekosyytä.

Lapsi on nyt 4v.

Vierailija
30/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly pystyyn ja sanot että pikasesti sitten. Ei siinä kauaa mene ja unikin maittaa kun tietää ettei toinen vedä hernettä nenään. Ei sitä vonkumista ja valittamista kukaan jaksa.

Kyllä se seksi taas myöhemmin innostaa suakin. Tsemppiä.

Vierailija
31/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin, että naisen kuuluu antaa. Ei se ole niin vaikeaa levittää niitä haaroja. Väsymys on vaan tekosyy eikä mikään muu.

Vierailija
32/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ukkos tälläkin hetkellä tekee kun ap roikkuu täällä? Menkää panemaan jos se kotona on.

Mies on esikoisen kanssa appivanhemmilla käymässä. Eikä se seksi oo mahdollista sillon, jos toinen tai molemmat lapsista on hereillä.

ap

Jos vauva on kerran rauhallinen että pystyt roikkua av:lla niin miksi et nuku kerran niin väsyttää??? Taitaa olla teko syy.

Vierailija
33/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa enemmän.

Vierailija
34/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä. Eihän sen session aina tarvitse ikuisuuksia kestää. Miten ei muka 5min löydy hoitaa homma? Piristää kummasti. Rakastelkaa pitkään sitten kun jaksaa ja siihen on aikaa.

Ei tarvitse ei, mutta mies ei tule muutamassa minuutissa ja tällä hetkellä senkin ajan käytän mieluummin nukkumiseen, koska väsyttää koko ajan. Jaksan vaihtelevasti 1,5-3viikon välein, tuntuu kyllä, että koko ajan huonommin, kun univelka lisääntyy.

ap

Lopeta turhanpäiväinen netissä roikkuminen niin väsymys loppuu.

Vierailija
35/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo hyviä neuvoja tullut. Keskustele miehesi kanssa - kyllä hänen pitää ymmärtää, että olet väsynyt.

Mutta. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin yöllä. Ei sen takia tarvitse valvoa. Muistakaa aamuseksi ja päiväseksi.

Vierailija
36/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ukkos tälläkin hetkellä tekee kun ap roikkuu täällä? Menkää panemaan jos se kotona on.

Mies on esikoisen kanssa appivanhemmilla käymässä. Eikä se seksi oo mahdollista sillon, jos toinen tai molemmat lapsista on hereillä.

ap

Jos vauva on kerran rauhallinen että pystyt roikkua av:lla niin miksi et nuku kerran niin väsyttää??? Taitaa olla teko syy.

Ei käynyt pienessä mielessä, että vauva saattoi nukkua tai olla vaikka alottajan sylissä? Enemmän alottajan mieheltä löytyy tekosyitä, miksei voi auttaa lastenhoidossa eikä saa palkata lastenhoitajaa.

Vierailija
37/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on tärkeämpää kuin seksi. Piste. Itse näin 3 lapsen kokemuksella nukkuisin juuri niin paljon kuin vauva antaa ja harrastaisin seksiä vain silloin kun oikeasti jaksan. Kertoisin myös miehelle aikovani toimia näin ainakin seuraavat 5kk ja että sen jälkeen kun vauva nukkuu paremmin (todennäköisesti nukkuu 10-kuisena jo ok) voitte palata normaalijärjestykseen seksin suhteen. Mikäli tämä ei sovi miehelle, hän on vapaa lähtemään suhteesta. Mitään valitusta seksin puutteesta en myöskään kuuntelisi. Sä hoidat pientä vauvaa ja kärsit univajeesta, se on ihan riittävän raskasta ilman ylimääräisiä stressitekijöitä. Hitto mitä miehiä löytyy. Ja miesvauvoille tiedoksi, meillä on seksiä vielä 19v suhteen jälkeen vähintään 2x viikossa, ja se on hyvää. Mutta vauva-aikoina sitä on ollut reilusti vähemmän ja se on NORMAALIA. Eikä mitään miehen rääkkäystä.

Vierailija
38/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo hyviä neuvoja tullut. Keskustele miehesi kanssa - kyllä hänen pitää ymmärtää, että olet väsynyt.

Mutta. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin yöllä. Ei sen takia tarvitse valvoa. Muistakaa aamuseksi ja päiväseksi.

Meillä on 3,5v ja 5kk ikäiset lapset. Mies päivätöissä, minä lasten kanssa kotona. Aamuseksi ei onnistu, kun esikoinen herää viiden ja kuuden välissä ja vauva viimeistään puol seiskalta, usein aiemminkin. Lisäks mies on niin aamu-uninen, ettei jaksais herätä kolmelta tai neljältä seksiä harrastamaan. Päiväseksi ei onnistu, kun mies töissä ja kun mies tulee töistä niin molemmat lapset on hereillä, kunnes menevät yöunille. Meillä ainoa vaihtoehto on ilta tai yö. Vauva heräilee vajaan parin tunnin välein, joten seksiä ei ole niin usein kun ennen, mutta oma mieheni on kyllä ymmärtänyt niin esikoisen kun kuopuksenkin kohdalla, että seksi vähenee hetkellisesti.

Vierailija
39/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset kuole vaikka olisivatkin hereillä kun harrastatte seksiä. Tämä ihan vinkkinä kaikille herkille äideille. ;)

Vierailija
40/95 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja, että miehen pitäisi hoitaa vauva. Mieshän hoitaa vauvaa arkisin TYÖPÄIVÄN jälkeen ja viikonloppuna vielä enemmän kun mamma lepää. Mamma se puolestaan on kotosalla yhden ainoan lapsen kanssa (onpa kauhean rankkaa) ja saa vielä mieheltään apua hoidossa. Mamma saa nukkua pidempään, kun mies herää aikaisin töihin ja sitten nukkua vielä kun mies tulee TÖISTÄ ja sen jälkeen tietysti hoitaa vauvaa - lepäämisestä ei ole tietoakaan muuta kuin öisin. Mamma joutuu heräämään muutaman kerran yössä (eiköhän mies herää samaan itkuun).

Onpa tässä ketjussa muuten aika erilainen sävy (mies haukuttu heti urpoksi) kuin siinä toisessa, jossa nainen halusi yhdyntää, mutta mies ei niin usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän