Mittasin miehen peniksen. Pettymys :(
Oli 13 cm löysänä eli alle keskimitan. Eikö suomalainen keskivertopenis ole jotain vajaat 14 cm?
Kommentit (69)
Mitä väliä sen pituudella löysänä on?
Vierailija kirjoitti:
Oli 13 cm löysänä eli alle keskimitan. Eikö suomalainen keskivertopenis ole jotain vajaat 14 cm?
Peniksen keskimitta on tuo kovana.
Toki provo, mutta yritä nyt pysyä juonessa hetki ja kertoa miksi petyit velton mitasta?
Mitä sellaisella 20cm peniksellä edes tekee kun emättimen keskipituus on n. 10-12cm.
otanpa tämän päivän projectiksi mitata vaimon rinnanympäryksen. Lisäksi voisin punnita.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että tuo keskipituus on löysänä. Kuka hemmetti saa peniksensä erektioon jonkun virallisen mittaajan edessä? :o
Eniten ihmettelen sitä, että ilmeisesti oot ollu ihan tyytyväinen sen kokoon tähän asti, vai?
Miten se mittaustulos, vaikkakin tässä vielä väärin otettuna, yhtäkkiä vaikuttaa siihen miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella 20cm peniksellä edes tekee kun emättimen keskipituus on n. 10-12cm.
Keskimääräinen av-mamma on niin läski ettei normi peniksellä yletä kuin vähän huulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin että tuo keskipituus on löysänä. Kuka hemmetti saa peniksensä erektioon jonkun virallisen mittaajan edessä? :o
Ainakin mä sain.
Hauska, että petyit vasta mitattuasi :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tiedolla emättimen keskipituudesta tekee, kun jokaiseen testaamaani naiseen (oletetettavasti myös muihin) menee helposti mun hieman keskipituista isompi penis?
Riippuu vähän peniksestä, mutta velttopituus voi vaihdella todella paljon, riippuen siitä kuinka veltto se sitten loppupleissä on. Sama penis voi olla velttona 10cm tai 4cm, riippuen missä tilanteessa se on mitattu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän peniksestä, mutta velttopituus voi vaihdella todella paljon, riippuen siitä kuinka veltto se sitten loppupleissä on. Sama penis voi olla velttona 10cm tai 4cm, riippuen missä tilanteessa se on mitattu.
Totta. Hyvin kylmässä se kurtistuu sellaiseksi surkeaksi kurttuiseksi prinssinakiksi ja nyt kun on lämmin, niin se roikkua lötköttää noin 12 cm mittaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tiedolla emättimen keskipituudesta tekee, kun jokaiseen testaamaani naiseen (oletetettavasti myös muihin) menee helposti mun hieman keskipituista isompi penis?
Sun vehkees ei ole oikeesti kuin sen 13 senttiä vaikka muuta väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että olettaen että virallinen mittaaja on hyvän näköinen terveydenhoitaja. Niin millä sen löysän pituuden saisi edes mitattua, kun saman tien kun siihen kosketaan niin se on muutamassa sekunnissa kovana :)
En ole mitannut, ympärysmittaa piti arvailla kun penisrengasta tilailin...
Hyvin on koko riittänyt normiyhdyntään eikä ole liikaa kokoa muuhun pervoiluun ;) Vissiin aika passelin kokoinen mulle siis? Centeistä viis..
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahtuu +20 cm penis ja tuntuukin jossakin.
No, mulla on löysänä n. 5cm ja olen suunnitellut itseni poistamista tältä maapallolta useamman vuoden. Ei vain ole vielä rohkeus riittänyt.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus