Olen 20-vuotias ja minulla on syöpä
Saahan sitä lukea aina lehdistä ja netistä kaikenlaista ja nähdä telkkarista. Kyllä minä tiedän että jopa ihan pienillä lapsilla voi olla syöpä, aina olen tiennyt. Se ei osu vain vanhojen ihmisten kohdalle. Mutta silti... miten MINULLA voi olla syöpä?! Miten minun ikäiseni voi sairastua niin, että voi ihan yks kaks kuolla? Terve ihminen!! En ole ikinä polttanut tupakkaa, enhän minä voi vittu sentään ole ehtinyt käydä edes baarissa kertaakaan joten en ole pahemmin koskenut sellaiseenkaan myrkkyyn kuin alkoholi. Olen harrastanut liikuntaa ja syönyt terveellisesti ja yhtäkkiä minulla on syöpä. Ja vielä suussa? Suusyöpä. Eihän se edes ole hirveän yleinen, ainakaan nuorella ihmisellä. Miten vitussa minulle on voinut tulla suusyöpä? Jonkin aikaa kuumeilua ja heikkoa oloa ja haavaumia kitalaessa. Ja syöpä?! Olen nähnyt juttuja joissa on selvitty syövästä milloin raajan menetyksellä, milloin tissin menetyksellä ja ajatellut että ovatpa ihailtavan sinnikkäitä ihmisiä. No minä en halua olla syöpäpotilas, en halua kuolla mutta en halua olla mikään syöpäsankarikaan koska en halua koko tätä helvetin syöpää!!! Ei mulla muuta, halusin vaan kirjottaa johonkin missä minulle ei vastata ainakaan säälivä hymy kasvoilla
Kommentit (62)
Hei oon 12v ja ylähuulessa vähän posken kohdalla pieni vaalea haava
Kielellä kohta tuntuu turvonneelta.
😵