Järkytys. 19-vuotiaalla tyttärelläni on suhde kolmekymppiseen mieheen.
Kaiken lisäksi tyttö on juuri päässyt ylioppilaaksi ja asuu vielä kotona. Nyt ilmoitti muuttavansa tämän miehen luo toiselle paikkakunnalle. Hyväksyisitkö?
Kommentit (19)
Laita välit poikki niin jäät loppuiäksesi paitsi lapsenlapsien tapaamisesta.
Juoksee siis saman lailla rahan perässä kuin säkin juoksit nuorena?
voi apua! eipä se kuulu sulle kenen kanssa täysikänen tyttäresi seurustelee.
Ikäeeroo, iiikäää ikäeerooo iiikää, ikäeeroo iiikää iikäkäää!
t. ikäerohullu
En hyväksyisi koska opiskelu nyky suomessa tärkeempää kuin seurustelu
Oma tytär lukiossa,kallis koulu jota ei huvikseen käydä.
Tähtää yliopistoon.Pojat eivät onneksi kiinnosta saati joku vanha äijä.Nauraa kavereidensa kihloissa-sinkku-kihloissa-sinkku päivityksille :) Ne ovatkin amiksen nuoria,vanhemmat tekee yhä samaa niin mitä niiden perilliset olisivat oppineet.
Naiset,haukkuvat ensin äijiä mutta ovat rahan tai munan perään,että loppupeleissä mies kelpaa kunnes kymmenen vuoden kuluttua,kakaralauman keskeltä kuuluu vieno marmatus kuinka mies pilasi koko elämän :)
Sitoi kotiin köysillä ja siitti väkiste kakruja.
Kannattaa miettiä kolmesti kuin katua,perustaako lastentarhan vai näkee maailmaa ja opiskelee
Itse lukisin jos olisin nuori hyvä ammatin ja sit muuttasin ausseihin
Lapsia tosin mulla ei ole :)
Voi kauhia, etkä nyt sitten voi valvoa, että tyttö lukee pääsykokeisiin eikä peuhaa petissä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
t. ikäerohullu
Juuri niin!!
En käsitä tätä, kuinka joku jauhaa samaa loputtomiin. Hämmentävää. Koko ajan, aina, aina, lisää lisää...,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ikäerohullu
Juuri niin!!
En käsitä tätä, kuinka joku jauhaa samaa loputtomiin. Hämmentävää. Koko ajan, aina, aina, lisää lisää...,
Nämä muutamat saman asian jankkaajat kyllästyttävät kyllä totaalisesti. Onko tarkoituksenakin se ?
No, mun tytär on 21 v ja miesystävä 36 v. Muuttavat juuri yhteen. Tytär käy lukiota ja samalla käy töissä keikoilla. Asunut jo kauan pois kotoa. Eikä minulla ole tähän mitään pahaa sanottavaa. Elämä on hänen ja jos heillä synkkaa, niin hyvä niin.
Naiset ovat siitä ovelia kettuja,että toivovat toisille naisille samoja mokia kuin ovat itse aikoinaan tehneet.
Ei käy kateeksi,kun luin itseni lääkäriksi ja seurustelin vasta 26 vuotiaana
Ei tarvii toivoa toisille epäonnea tai marista menetetystä elämästä.
Lucky me :)
Mikäs tuossa, jos hyvä ukko niin antaa palaa.
ihan ok ja antaa palaa eikä se meille muille kuulu, mutta onhan tuollainen ikäero ihan naurettavan suuri.
Kuuluu vähemmistöön tuollaiset tytöt jotka seukkaavat pappojen kanssa.
T: 35v isä jolla on 16v tytär Ruotsissa
Vierailija kirjoitti:
Asia ei oikeastaan kuulu sulle, sama se hyväksytkö vai et kun se on tyttäresi oma päätös. Mulla oli 18-vuotiaana 34-vuotias mies (tää suhde kesti 5 vuotta) Vähän mun vanhemmat asiaa nieleskeli mutta pakko niiden oli hyväksyä koska muuten olis menneet välit huonoiksi tai poikki.
Taisit sinäkin suhteessa vähän nieleskellä, kun ukko painoi kiimoissaan nuorta puuta
Vierailija kirjoitti:
ihan ok ja antaa palaa eikä se meille muille kuulu, mutta onhan tuollainen ikäero ihan naurettavan suuri.
Kuuluu vähemmistöön tuollaiset tytöt jotka seukkaavat pappojen kanssa.
T: 35v isä jolla on 16v tytär Ruotsissa
Käytännössä voisi olla isä tuon ikäiselle naiselle...
Onhan se sairasta niin sairasta. Heikko itsetuntoinen tyttö hakee vain turvaa vanhemmasta miehestä.
onnekas kirjoitti:
Naiset ovat siitä ovelia kettuja,että toivovat toisille naisille samoja mokia kuin ovat itse aikoinaan tehneet.
Ei käy kateeksi,kun luin itseni lääkäriksi ja seurustelin vasta 26 vuotiaana
Ei tarvii toivoa toisille epäonnea tai marista menetetystä elämästä.
Lucky me :)
Noo onnistuu se hyvän ammatin lukeminen myös seurustellessa. Mä opiskelin toisella paikkakunnalla kuin mieheni, elin opiskelijaelämää, viikonloput miehen kanssa. Sitten kun opiskelut päättyi muutimme yhteen ja nyt on pari lasta. Ikäeroa ei kyllä ole kuin 5v :)
Silti en menis tekemään ainakaan 18v lapsia jonkun itseäni puolet vahemman kanssa... Ehkäisy kuntoon siis;)
oikeesti, jos yli kolmekymppinen mies on normaali pääkopaltaan niin kyllä parikymppinen tytteli tuntuu lapselliselta juttuineen ja epävarmalta itsensä etsijältä ja koheltajalta. Nämä on aivan eri elämäntilanteissa. Parikymppinen ehkä vielä kapinoi vanhempiensa auktoriteettia vastaan hakeutuessaan itseään huomattavasti vanhemman miehen seuraan jotta tuntisi itsensä enemmän aikuiseksi. Miehellehän tämä passaa, saa nuoren typykän ihailun hivelemään egoaanja tytteli tekee kaikkensa miehen hyväksi ja antaa auliisti ja on aina käytettävissä kun sitä omaa tahtoa ei ole vaan haetaan sitä hyväksyntää.
Moi Ikis. Onko sulla viikonloppunakin tylsää? Lähde vaikka baariin. Ai niin, ethän sä voi kun olet alaikäinen.
Asia ei oikeastaan kuulu sulle, sama se hyväksytkö vai et kun se on tyttäresi oma päätös. Mulla oli 18-vuotiaana 34-vuotias mies (tää suhde kesti 5 vuotta) Vähän mun vanhemmat asiaa nieleskeli mutta pakko niiden oli hyväksyä koska muuten olis menneet välit huonoiksi tai poikki.