Mistä halvimmalla pokemon go-haavi?
Tyttö mankuu tätä peliä ja hakisin yllätyksenä ruokiksella pelivälineet. Onko se iso paketti, saanko vietyä bussilla? Vantaan suunnalla. Kiitos!:)
Kommentit (30)
Itse keksin laittaa vadelmia saaviin. Kuljen se kanssa. Vadelmien avulla Pokémon pysyy paikallaan ja sen saa helpommin napattua. Jotkut osaa kierreheiton, josta saa lisäpisteitä. Itse en osaa vielä, pitää harjoitella omassa piHassa sitä. Ei muuten kehtaa lähteä saaviin kanssa kaupungin keskustaan. On noloa jos ei onnistu siellä, kun muut on jo niin pro jo siinä pelissä.
Meillä ne pokemonit olivat tytön huoneessa vapaana, mutta nahistelivat vähän väliä. Rasittavaa kähinää yötä päivää. Eikä ne tahtoneet edes pysyä siellä tytön huoneessa, vaan pyrkivät juoksentelemaan ympäri taloa. Aamullakin yksi roikkui olohuoneen verhoissa.
Päästin sitten ne kaikki ulos avaamalla ikkunan "vahingossa". Tyttöä kyllä harmitti ja hän lähtikin jo ulos pyytämään uusia...
Pojat on olleet mummolassa ja pelanneet peliä ja mummokin ihan innoissaan, kun ovat vaan pyydystelleet pokemoneja ulkona koko viikon. Eilen pojat kertoivat puhelimessa, että ovat päässeet sille tasolle, että saavat alkaa taistelemaan jossain pokegymissä. Lupasin, että vien heidät taistelemaan tänään. Kävin illalla ostamassa kaikenlaisia taisteluvälineitä, kypärät ja suojaliivit ja suojahanskat ja hammassuojat. Hirveesti meni rahaa niihin ja vähän kyllä pelottaa, jos satuttavat itseään siinä taistelussa, mutta kun ovat niin innoissaan ulkona liikkumisesta, niin suostuin. Kai siinä taistelussa jotain sääntöjä on, ettei saa esim. potkia päähän tms?
Taistelussa pitäisi olla tietääkseni suunnilleen samantasoinen kuin vastustaja eli taistelijalla pitäisi olla samat pisteet. Voi olla että juuri nuo ostamasi suojat lisäävät lapsesi pisteitä. Kannatti varmasti ostaa kunnon suojat. Olen miettinyt kanssa omille jo suojien ostoa ennen gymille menoa. Pitänee odottaa tilipäivään..
Kiitos tästä ketjusta. Pääsin jo vähän jyvälle pelistä. Käyn honkkarissa ostamassa haavin. Jos olisi helpompi kuin vadelmaämpäri. Ostan myös taistelusuojat valmiiksi. Vaikuttaa kyllä kivalta peliltä, kun saa samalla myös liikuntaa. Onneksi meillä on kani, niin laitan alkuun saaliit pupun seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te muut laitatte ne pyydystetyt pokemonit? Meillä ne ovat nyt olleet kanin vanhassa häkissä, mutta alkaa olla ahdasta. :(
Eikö sulla oo pokepalloja? Vai onko häkki täynnä palloja?
Vierailija kirjoitti:
Montako erilaista pokemon-asua teillä vanhemmilla on? Meillä tyttö ei jaksa pyydystää koko ajan samaa hahmoa niin jouduin käydä vaihtsmassa välillä ja eikun taas pusikkoon. Naapuri katsoi vähän pitkään kun tuli kotiin mutta niillä ei olekaan lapsia.
Täälläpäin vanhemmat tekee yhteistyötä. Eli myös naapurien tädit on pukeutuneet. Itse olen venusaurus eli kukkahattutäti. Mukavaa kun saa olla pitkään kerrallaan lempihahmonsa asussa. Helpottaa kyllä. Ja aina sanotaan että talkoohenki ja naapurin auttaminen on kadonnut. Mielestäni pelissä juuri tämä sosiaalinen ulottuvuus on aivan timanttia!
Ei ne mitään häkkiä tarvitse. Mä vien kuntosalille (sellaiselle joka odottelee ulkona lenkkeilijöitä) ja siellä ne treenaa...
Vierailija kirjoitti:
Samaa lajia voi ainakin tietääkseni laittaa samaa kanihäkkiin. Viidestä samanlaisesta sai nimittäin bonusta. En kyllä laittaisi erilaisia samaan häkkiin, paitsi kun niiden pitää pelissä taistella keskenään. Osa pelaa kyllä niin että vaan kerää niitä pokemoneja mahdollisimman monta erilaista. Catch them all. Kallis harrastus mutta liikuttaa ihmisiä.
Miten erotat eri sukupuolet ja estät sen, ettei ne lisäänny ihan holtittomasti?
Samaa lajia voi ainakin tietääkseni laittaa samaa kanihäkkiin. Viidestä samanlaisesta sai nimittäin bonusta. En kyllä laittaisi erilaisia samaan häkkiin, paitsi kun niiden pitää pelissä taistella keskenään. Osa pelaa kyllä niin että vaan kerää niitä pokemoneja mahdollisimman monta erilaista. Catch them all. Kallis harrastus mutta liikuttaa ihmisiä.