Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea nilkkasukissa tai sellaisissa matalissa fitness-sukissa?

Vierailija
21.07.2016 |

Tuli vain mieleen että mitä lisäarvoa tuo sellaiset pienet sukat joissa ei ole vartta? Näitä näkee, tai siis ei näe, nykyään todella monella.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole koskaan ennen ajatellut että nilkkasukat olis joku MUOTIjuttu, saati FITNESS..

Vierailija
22/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies2 kirjoitti:

Täydellinen turn off ne varrettomat sukat! Kundeilla varsinkin!

Valkoiset puolisääreen vedetyt raitatennissukat miehellä sen sijaan ovat tosi hotit varsinkin sandaalien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näyttää kivemmilta esin varrettomissa tennareissa. Sen sijaan avo kassukat ovat helvetistä, ei pysy sitten millään jalassa.

Vierailija
24/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpäs ole koskaan ennen ajatellut että nilkkasukat olis joku MUOTIjuttu, saati FITNESS..

No onhan olemassa paljon teknisiä sukkia, jotka mm. siirtävät kosteuden ja hien pois iholta ja tuntuvat joka tilanteessa miellyttävän kuivilta. Sukat voivat myös tukea jalkoja ja polvipituiset kompressiosukat aktivoivat verenkiertoa, estävät turvotusta ja näin parantavat suoritusta.

Vierailija
25/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laadukkaita varrettomia juoksusukkia, ne on kuin toinen iho ja pysyvät loistavasti jalassa, ne nyt vaan ovat kevyemmät kesäjuoksuilla.... Millainen ihminen miettii toisten sukkia????

Vierailija
26/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies2 kirjoitti:

Täydellinen turn off ne varrettomat sukat! Kundeilla varsinkin!

Mullakin menee heti fiilikset, jos seksin aikana sellaisia käyttää.

Vierailija
27/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan rakot hyvin helposti jalkoihin, jos pidän kenkiä ilman sukkia. Samoin kengät pysyvät paremmassa kunnossa, kun ei jalat hiosta suoraan kengänpohjaa vaan ne sukat (jotka ovat pestävissä paljon helpommin kuin kengät). Ja ne sukanvarret ei vaan näytä hyvältä jos käyttää lyhyitä housuja (vajaamittaiset, shortsit jne). Tästä syystä varrettomat. Eikä tosiaan ole edes uusi juttu.

Vierailija
28/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei purista nilkkoja.

En ole koskaan tykännyt käyttää nilkkasukkia, sillä lähes kaikki puristavat nilkoista tuskallisesti. Hyvin harvoin löytää kunnollisia sukkia, joissa nilkkoihin ei olisi vedetty kauhean kireitä resoreita.

Siksi käytän vain varrettomia sukkia tai avokassukkia.

Vierailija
29/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan nilkkasukkia. Talvella käytän polvisukkia, kesällä noita varrettomia, lähinnä sisällä. Kengissä en kauheasti käytä sukkia kesällä. 

Ai että mä haluaisi nuolla sun jalkoja kun ovat päivän hionneet kengissä ilman sukkia. Kyllä tuli pippelistä melkonen lätäkkö alle.

Vierailija
30/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näyttää paremmalta?

http://tokyofashion.com/wp-content/uploads/2013/10/TK-2013-09-022-009-0…

http://tinyurl.com/hwlqvqq

Mun mielestä numero 2, eli jatkan varrettomien sukkien käyttämistä. Falkella on muuten törkeän hyviä!

Hmm, en sano että toi ykkönen olis paremman näköinen, mutta mun mielestä tennareista sais kyllä vähän näkyä sukkaa. Tokasta tulee mielikuva, että ei ole sukkia kengässä ollenkaan ja sekös vasta on ällöä!

Onko alushousuttomuus ällöä? Mietin vaan, että pitääkö alkaa pitää kalsareita niin, että muutkin näkee, että sellaiset on nyt jalassa. Tarvitsee ehkä lyhentää shortsien lahjetta ja ostaa tooosi pitkälahkeiset bokserit tai vetää päällyshousut puolitankoon silleen perinteisellä hip hop -meinigillä.

Alushousuttomuus on ällöä ja jos käyttää sellaisia housuja, joista alkkarit joissain tilanteissa näkyy (esim miesten farkkujen yläreunasta kyykistyessä) niin mielestäni on parempi, että ne alkkarit näkyvät, ettei tarvitse alkaa arvuuttelemaan, mahtaako siellä mitään kalsareita ollakaan. Ällöä jos työmiehen vako paistaa, mieluummin katselen sitä bokserin vyötärökaistaletta.

Vierailija
31/36 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä numero 2, eli jatkan varrettomien sukkien käyttämistä. Falkella on muuten törkeän hyviä!

Hmm, en sano että toi ykkönen olis paremman näköinen, mutta mun mielestä tennareista sais kyllä vähän näkyä sukkaa. Tokasta tulee mielikuva, että ei ole sukkia kengässä ollenkaan ja sekös vasta on ällöä!

Onko alushousuttomuus ällöä? Mietin vaan, että pitääkö alkaa pitää kalsareita niin, että muutkin näkee, että sellaiset on nyt jalassa. Tarvitsee ehkä lyhentää shortsien lahjetta ja ostaa tooosi pitkälahkeiset bokserit tai vetää päällyshousut puolitankoon silleen perinteisellä hip hop -meinigillä.

Alushousuttomuus on ällöä ja jos käyttää sellaisia housuja, joista alkkarit joissain tilanteissa näkyy (esim miesten farkkujen yläreunasta kyykistyessä) niin mielestäni on parempi, että ne alkkarit näkyvät, ettei tarvitse alkaa arvuuttelemaan, mahtaako siellä mitään kalsareita ollakaan. Ällöä jos työmiehen vako paistaa, mieluummin katselen sitä bokserin vyötärökaistaletta.

Ethän sä tuolla julkisilla paikoilla voi tietää varmasti, onko jollain alushousut, jos kyseinen henkilö ei kyykistele. Olisko siis kuitenkin paras pitää ne kalsarit näkyvillä koko ajan, ettei vaan ällötä kanssaihmisiä? Voisi toki myös kokeilla supersankarityylillä kalsarit muiden vaatteiden päällä. Viitta sopisi kokonaisuuteen myös.

Vierailija
32/36 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit ei ymmärrä.

Vierailija
33/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkasukat on ihan kivat kesällä koska ne ei hiosta mut sit en ymmärrä miks jengi on talvelle kovalla pakkasella nilkat paljaina.

Vierailija
34/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha! Syy pissisten stringien korviin kiskomiselle löytyi vihdoin, vain parinkymmenen vuoden viiveellä!

Vierailija
35/36 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ite kule nilkat paljaana mut ymmärrän kyl jos on vaik lyhyet lahkeet nii sillon nilkkasukat näyttää kyl paremmalta

Vierailija
36/36 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sukat.com :ista löytyy laaja valikoima erilaisia sukkia urheiluun sekä arkeen. Sukat saa tilattua nopeasti ja kätevästi postilaatikkoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme