Ottaa päähän kun
kaikilla naisilla on kasa karvaisia lemmikkejä ja/tai pakkomielle tuhlata kaikki rahat matkusteluun. Mistä ihmeestä löydän lemmikittömän naisen jolla ei ole pakkomiellettä matkusteluun? Kyse on treffailusta. Olen joutunut toiselle kierrokselle ja aika toivottomalta näyttää. Hankkivatko naiset ne lemmikit miehen vai lapsen korvikkeiksi? Yritetäänkö matkustelulla tukahduttaa sisällöttömän elämän aiheuttamaa ahdistusta?
Kommentit (10)
Etsit käytännössä naista, jota kiinnostaa miehessä muut asia kuin raha ja materiaali. Onhan niitä varmaan olemassa muutamia, mutta lottovoittokin on todennäköisempi kuin tuollaisen löytäminen.
Mut olikse niin että lemmikeiltä saa ehdotonta rakkautta, ei pelkoa pettämisestä tai muusta inhottavasta..ja sen voi viedä välillä hoitoon jos ei just jaksa katella. Kyllähän jotkut myös keskustelee niiden kanssa, varmaan siis miehen tai lapsen tai molempien korvikkeena toimii hyvin.
Mä olen päätynyt samanmoisiin ajatuksiin. Itse asiassa pidän kissoista ja koirista, mutta kysyn aina mukamas uteliaana naisen lemmikeistä. Jos saan puolen tunnin vastauksen, jossa johonkin saakelin puudeliin viitataan joka virkahduksessa sanalla "hän", homma on selvä. Minä en ala kenenkään koirankusettajaksi enkä kissanpaskan vahdiksi, en maksumieheksi enkä edes edustusjulkisivuksi. Niitä naisia on enemmän kuin kolmetoista tusinassa, joiden elämä pyörii jonkun karvaturrin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
kaikilla naisilla on kasa karvaisia lemmikkejä ja/tai pakkomielle tuhlata kaikki rahat matkusteluun. Mistä ihmeestä löydän lemmikittömän naisen jolla ei ole pakkomiellettä matkusteluun? Kyse on treffailusta. Olen joutunut toiselle kierrokselle ja aika toivottomalta näyttää. Hankkivatko naiset ne lemmikit miehen vai lapsen korvikkeiksi? Yritetäänkö matkustelulla tukahduttaa sisällöttömän elämän aiheuttamaa ahdistusta?
Yritetään. Lemmikillä poistetaan yksinäisyyttä tai ehkä se on sama juttu kun matkustelussakin, en tiedä. Matkustelussa on sekin idea, että pitää päästä näyttämään muille. T: Nainen, joka ei matkusta, eikä omista lemmikkiä.
Olisi mukava kuulla esimerkkejä siitä millaisia harrastuksia lemmikittömällä naisella on tai missä häneen voisi todennäköisesti törmätä. Niin ja sellaiseen joka ei vietä kaikkia lomiaan jossain kaukomaiden perukoilla reppu selässä.
Kiva yleistys. Kuulostat siltä että en haluais sua deittailla
T. nainen joka ei omista lemmikkejä eikä matkusta
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava kuulla esimerkkejä siitä millaisia harrastuksia lemmikittömällä naisella on tai missä häneen voisi todennäköisesti törmätä. Niin ja sellaiseen joka ei vietä kaikkia lomiaan jossain kaukomaiden perukoilla reppu selässä.
Töissäkänyti, teatteri, konsertit, elokuvat, ravintola-illat ystävien kanssa, kuntosali, lenkkeily. Siinäpä muutamia juttuja mitä teen kun ei tarvitse kotona nyhjätä lemmikin kanssa tai rahat kulu matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sellaisia levottomia sieluja, kuten itsekin olen, vain löytyy tästä maailmasta. Tutkiminen, kokeminen, uusien asioiden kohtaaminen.. se on kuin keräisi aivoihin jatkuvaa tietovarantoa maailmanjärjestyksestä. Muun muassa tästä syystä rakastan matkustelua. Eläimiä rakastan melkein samasta syystä, ne ovat niin kiehtovia, mielenkiintoisia, uskollisia, lempeitä ja on ihmeellistä, miten joku eläin voi elää ihmisen, toisen lajin kumppanina. Mutta on niitä muunlaisiakin naisia olemassa :) Kannattaa esim. deitti-ilmoituksessa suoraan sanoa, että ei pidä matkustelusta/koirista. Olen ihan varma että niin löytyy matcheja enemmän kuin niin että kerrot sen myöhemmin! Jossain on varmasti nainen joka miettii ihan samaa, ja harmittelee kun ei itse tykkää matkustelusta/koirista, mistä niin monet miehetkin pitävät. Kyllä se deitti ja suhdekin vielä löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään. Lemmikillä poistetaan yksinäisyyttä tai ehkä se on sama juttu kun matkustelussakin, en tiedä. Matkustelussa on sekin idea, että pitää päästä näyttämään muille. T: Nainen, joka ei matkusta, eikä omista lemmikkiä.
Reissaaminen on oikeasti lopulta aika raskasta, ei sitä muiden vuoksi jaksa tehdä, oman itsen vain. Näin ainakin mulla :) tuossa vastauksessa aiemmin kerroinkin oman näkökulmani matkusteluun ja eläimiiin, kannattaa lukee se! -9
Luulisi AV:lta löytyvän naisia näistä kaikista kategorioista?