Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FBn Guess-kirppis ryhmä

Vierailija
21.07.2016 |

Onko täällä kukaan, joka kuuluu tähän ryhmään? Minkälainen meininki ryhmässä on? Oon kahteen kertaan yrittänyt liittyä, sillä haluaisin kysyä apua -90 -luvun Guessin kellon hinnoittelussa. Ehtona ryhmään pääsylle on se, että on oma naama profiilikuvassa, profiili ollut olemassa yli puoli vuotta ja viestiominaisuus on käytössä. Kaikki nää pitää osaltani paikkaansa. Tosin työni takia olen salannut aika paljon asioita eikä ehkä pysty näkemään tuota puolen vuoden historiaa. Pyyntöni ryhmään liittymisestä on siis evätty ja mietin, onko tuolla ihan natsimeininki vai kannattaako yrittää vielä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin sisälle kai vasta kolmannella yrityksellä vaikka profiilini on ihan normaali.

Vierailija
2/3 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Vasta kolmannella yrittämällä? Miten siellä kaupankäynti sujuu? /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö profiilissasi paikkakunta vai miten paljon sinulla on tietoja salattuna? Etkö pysty paria päivää antaa profiilissa näkyä vähän enemmän tietoja ja sitten kun sinut hyväksytään, salaat ne takaisin. Itse pääsin ihan pyytämällä sinne, mielestäni minulla näkyy profiilikuva, paikkakunta ja ammatti/työpaikka. Ihan tavallinen FB-kirppari kyseessä, siellä vaan myydään aitoja Guessin tuotteita käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi