Miesten epärealistiset ulkonäkövaatimukset - Amandakin on "tavis"
Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?
Linkataan tähän ketjuun tavallisia ja avataan miesten silmät.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, yhdelläkään suomalaisella miehellä ei olisi mitään tsansseja esim. Miranda Kerrin näköiseen naiseen tosielämässsä - eihän sen näköisiä edes ole Suomessa. Eli jos miehet istuvat himassa ja odottavat Mirandan näköistä naista saapuvaksi niin siinähän sitten odottavat koko elämänsä.
Tervetuloa vaikka tänne Tampereelle katselemaan naisia leggingseissään ja kouvolatukissaan :)
Suomessa on Miranda Kerriä paremman näköisiä naisia aika monen miehen mielestä ja useimmilla näistä naisista on ihan suomalaiset miehet. Itsekin tiedän suomalaisia naisia, jotka ovat mielestäni Kerriä kauniimpia ja usko tai älä, eivät ole edes täysin saavuttamattomissa.
Laitatko kuvia tai nimiä, itse en ole koskaan nähnyt häntä kauniimpaa ja oon asunut myös pk-seudulla.
Itseäni Amandassa häiritsee se että hän on joskus heilastellut Junon kanssa. Mitä nuo b-jullkunaikkoset siinä Junossa oikein näkevät?
IS:n Nicki Minaj'sta kertovan jutun kommenttiosiossa oli kerran ainakin tuhat yläpeukkua saanut kommentti: "On amerikkalaisilla naisilla kyllä upeat, treenatut ja kiinteät takapuolet! Kaikilla suomalaisilla naisilla on hirveä hyllyvä seitsemän leivän uuni!! Suomessa on maailman rumimmat ja sisäsiittoisimmat naiset että ihan hävettää!"
Jutussa ollut kuva oli rankasti photoshopattu, mutta eihän suurin osa miehistä tajua sitä.
Miranda Kerri meikittömänä ei kyllä mitenkään superkauniilta näytä. Tai siis siltä että Suomesta ei muka löytyisi yhtä kaunista naista. On tietenkin kaunis ja kroppa kunnossa, mutta loppu on pelkkää hypeä, markkinointia ja meikkiä. Näinhän niitä tuotteita tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://archive.azcentral.com/i/5/7/0/PHP4C12A18B3C075.jpg
http://www.pullingdownthemoon.com/images/import/wp-content/uploads/2010…
https://thepeanutbutterjar.files.wordpress.com/2014/06/aussie.jpg
-
Mulla on samanlainen kroppa kuin viimeisen kuvan toisena vasemmalta olevalla naisella, paitsi isommat rinnat. On sanottu että olen niin ruma ettei kukaan voi tällaista rakastaa eikä haluta. Oikeassa ovat olleet, ainakin tähän asti...
Höpsis. Tuokin muuten parantaisi roimasti kropan ulkonäköä jos omaksuisi sen viereisen lyhyen naisen ryhdin, selkä suoraksi ja olkapäät taakse.
Niin niin ei sais sanoo, mutta näin se on :)
Miranda Kerr nyt ei minulle merkkaa mitään. Ja kyllä, olen miehenä paremman näköinen kuin Orlando Bloom tai DiCaprio, joten edelleen varaa sanoa löytyy.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se amanda harkimo on juuri ihan tavallinen hoikka nainen. Meikit ja hienot vaatteet pois yms tilpehöörit ja alla on ihan tavistyttö. Sama koskee lähes kaikkia julkkiksia.
Paskapuhetta! Itse olen objektiivisella tasolla tavallinen nainen ja voin sanoa että Amanda on huomattavasti meitä keskivertonaisia kauniimpi, ei teidän Amandan ulkonäköä arvostelevien tarvitse häntä kehua kilpaa maasta taivaisiin tai ajatella että hän on kaunein nainen jonka olette ikinä nähneet, mutta miksi ette voi myöntää että onhan hän ns. yleisillä standardeilla kaunis? Olen nähnyt hänestä kuvia ihan ilman meikkiä ja hän on silti kaunis. Minusta on aivan järkyttävää miten sairaaksi ja ulkonäkökeskeiseksi tämä maailma on mennyt, jos te todella odotatte jonkun olevan ulkoisesti täydellinen, tulette karvaasti pettymään sillä sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, joka täyttäisi ne epärealistiset, median syöttämät ulkonäköihanteet. Edes Hollywood-tähdet eivät pysy niiden ihanteiden perässä.
Minä olen hyvin tavallinen, mutta takuulla Amanda Harkimoa kauniimpi. Voin nimetä välittömästi liudan häntä kauniimpia taviksia, kuuluisuuksia tai vaikka Hollywood -tähtiä.
No nimeä, suomalaisia häntä kauniimpia taviksia kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Tässä on ihan tavisnätti nainen. Paljon nätimpi kuin AH ja kuitenkin näitäkin näkee kaupungilla joka puolella.
http://7-themes.com/data_images/out/48/6933298-mood-girl-brunette-portr…
Tavisnätti? Tuo nainenhan on KAUNOTAR johon vain harvalla miehellä on saumoja. Missä todellisuudessa sinä elät, kenties pk-seudulla jossa vähän kauniimpia mutta tulehan tänne maakuntiin katselemaan todellisuutta!
Juuri näin. Helnyc kertoilee taas haaveistaan eikä tajua käytännöstä mitään. Se tulee joka puhenaiheesta ilmi.
Koomista, että joskus hän on kertonut, että hänellä on pitkät tummat hiukset ja siniset silmät.
Tämä kommenttina 45.n viestiin.
Barkovin Maria Doroshina on aivan uskomattoman kaunis ja joku Amanda on täysin tavis häneen verrattuna. Kai se on mihin vertaa.
M26
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset ainakin tajuavat hyvän päälle, heistä suomalainen nainen on ruma mutta Amanda ei ole vaan kaunotar: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001223664.html
Ihan sama ilmiö, kuin DailyMailissa. Kaunotar on kuka tahansa, jolle ei ammattia keksitä ja joka meikkaa/laittautuu. Harkimolla on järkyttävät kulmakarvat, ne alkavat liian kaukaa ja liian tasavärisiksi meikattu. Meikkaa muutenkin kummallisesti. Lisäksi hampaiden kanssa on jotain ongelmaa... Ohuet huulet ja lättänät hiukset. Kroppa on äärimmäisen tavallinen. Todella tavallinen nainen, kauniimpia kävelee monta kertaa päivässä ohi.
Vierailija kirjoitti:
http://archive.azcentral.com/i/5/7/0/PHP4C12A18B3C075.jpg
http://www.pullingdownthemoon.com/images/import/wp-content/uploads/2010…
https://thepeanutbutterjar.files.wordpress.com/2014/06/aussie.jpg
Mitä nää nyt on?
Ensimmäinen ruma pullukka.
Keskimmäinen ollut epäilemättä kaunis nainen nuorempana, mutta ikä näkyy. Hiustyyli myös vähän hakusessa tuossa kuvassa.
Sitten kolmannessa pullukoita rivi täynnä paria poikkeusta lukuunottamatta.
Mammat kertoo totuuksia miehistä, miesten puolesta, osa 979552532522265652223207.
Palstamamma uniikkina lumihiutaleena ei koskaan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Barkovin Maria Doroshina on aivan uskomattoman kaunis ja joku Amanda on täysin tavis häneen verrattuna. Kai se on mihin vertaa.
M26
nyt puhutaan suomalaisella mittapuulla eli suomalaisilla mittapuilla mitattuna Amanda on kaunis. Taviksista on jo esimerkkejä tässä ketjusssa, lisää löytyy vaikka Suomi24-palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se amanda harkimo on juuri ihan tavallinen hoikka nainen. Meikit ja hienot vaatteet pois yms tilpehöörit ja alla on ihan tavistyttö. Sama koskee lähes kaikkia julkkiksia.
Paskapuhetta! Itse olen objektiivisella tasolla tavallinen nainen ja voin sanoa että Amanda on huomattavasti meitä keskivertonaisia kauniimpi, ei teidän Amandan ulkonäköä arvostelevien tarvitse häntä kehua kilpaa maasta taivaisiin tai ajatella että hän on kaunein nainen jonka olette ikinä nähneet, mutta miksi ette voi myöntää että onhan hän ns. yleisillä standardeilla kaunis? Olen nähnyt hänestä kuvia ihan ilman meikkiä ja hän on silti kaunis. Minusta on aivan järkyttävää miten sairaaksi ja ulkonäkökeskeiseksi tämä maailma on mennyt, jos te todella odotatte jonkun olevan ulkoisesti täydellinen, tulette karvaasti pettymään sillä sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, joka täyttäisi ne epärealistiset, median syöttämät ulkonäköihanteet. Edes Hollywood-tähdet eivät pysy niiden ihanteiden perässä.
Minä olen hyvin tavallinen, mutta takuulla Amanda Harkimoa kauniimpi. Voin nimetä välittömästi liudan häntä kauniimpia taviksia, kuuluisuuksia tai vaikka Hollywood -tähtiä.
No nimeä, suomalaisia häntä kauniimpia taviksia kiitos!
Tuskin nyt nimeltä ryhdyn netissä listaamaan, mutta laitetaan nyt vaikka työnsä puolesta julkisuudessa olevia suomalaisia. Pamela Tola, Pihla Viitala, Li Andersson, Minna Maasola, Anni Sinnemaa, Laura Malmivaara, Sanna Marin...
Tavis mikä tavis.
Kaunista on (noin):
173cm
54kg
c-kuppi
posliini (ei tummia osia eikä ulkonevia)
ei käsikarvoja
kauniit kasvot
ei juurikaan meikkiä
ei tatuointeja
ei polta
tavanomaista pidemmät hiukset
t. m28, akateeminen ja urheilullinen
Herätys, esimerkiksi Tarja Halonen on tavallinen ja samon tämän kuvan nainen - tavallinen nainen. Ymmärtää nyt, TAVALLINEN. Amanda on kaunotar eikä tavallinen.
http://img.yle.fi/uutiset/turku/article7400255.ece/ALTERNATES/w960/lyhy…
Joillain miehellä on joku oma erittäin tarkka naisihanne, ja jos siitä poikkeaa, heti miinusta. Tavallaan "jos et ole täydellisesti kohta kohdalta naisihanteeni mukainen, et ole kaunis". Mielestäni mies voi olla komea, vaikka hänellä olisi esim. pieni nenä tai suuri nenä, ei ole mitään tarkkoja muotteja.
Off topic, mielestäni Miranda Kerr ei ole erityisen kaunis. Olisin miljoona kertaa mielummin kyllä hänen näköisensä kuin itseni näköinen.
Muistakaa, ettei aina tarvitse olla täydellinen ollakseen tarpeeksi hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Herätys, esimerkiksi Tarja Halonen on tavallinen ja samon tämän kuvan nainen - tavallinen nainen. Ymmärtää nyt, TAVALLINEN. Amanda on kaunotar eikä tavallinen.
http://img.yle.fi/uutiset/turku/article7400255.ece/ALTERNATES/w960/lyhy…
Koita nyt etsiä edes saman ikäluokan naisia! Minä olen tavallinen ja kauniimpi kuin Amanda. Mielestäni olen toki myös kauniimpi kuin presidentti Halonen, mutta olenkin melkoisen paljon nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on noita miesten morkkauksia kuultu ihan livenäkin. Yksi tapailemani mies nyrpisteli jopa VS-malleja nähdessään... Aika tehokkaasti tajuaa mitkä on omat mahdollisuudet saada mies jos jopa maailman kauneimmat naiset eivät kelpaa :S
Ja onkos ne VS-mallit valittu sillä perusteella, että ne on miesten mielestä kauneimpia? Kuka sä olet sanomaan kenelle saa nyrpistellä? Tulenko mä kertomaan kenestä miehestä sun tulee pitää? Voi olla että olisit naama punasena ja savu tulisi korvista, kun joku mies kertoisi millaista miestä sun tulee pitää viehättävänä.
On se kumma jos jonkun mielestä VS-mallien kasvot ovat niin ahdistavan rumia, että ne nähdessään tulee nyrpistää/irvistää ja sen päälle vielä erikseen kertoa miten epämiellyttävinä niitä pitää.
Jos edes symmetriset ja yleisen mielipiteen mukaan erittäin kauniit kasvot eivät ole miehelle riittävät miten helvetissä joku tavalliselta näyttävä nainen kelpaisi sellaiselle miehelle? Niinpä, niinpä.
Edelleenkin, älä nyt kuvittele että voit puhua miesten puolesta siitä, mitä he pitävät kauniina. Mun mielestä esim. tämä nainen: https://www.palloliitto.fi/sites/default/files/styles/main-pickup/publi…
näyttää kasvoista jo PALJON kauniimmalta kuin VS:n Alessandra Ambrosio. Ja tiedän monta muutakin miestä jotka eivät Ambrosiota pidä kummoisen näköisenä. Ja naiset muuten itsekin kyllä osoittavat sanoin ja elein, jos pitävät jotain julkkismiestä epämiellyttävän näköisenä. Menepä sanomaan naiselle joka inhoaa Benedict Cumberbitchiä, että "eikös se ole komea mies?" Aika moni nainen työntää tyyliin sormia kurkkuun siinä kohtaa.
Juuri näin. Helnyc kertoilee taas haaveistaan eikä tajua käytännöstä mitään. Se tulee joka puhenaiheesta ilmi.
Koomista, että joskus hän on kertonut, että hänellä on pitkät tummat hiukset ja siniset silmät.