Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele tänään tekemäsi kotityöt!

Vierailija
21.07.2016 |

Montako perheenjäsentä on taloudessasi asuu? Onko lemmikkejä?

Kommentit (55)

21/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista 2 lasta

-tein aamiaisen

-korjasin aamupalan pois pöydästä

-laitoin tiskikoneen päälle

-petasin lasten sängyt

-laitoin pyykkikoneen päälle

-tyhjensin tiskikoneen

-laitoin pyykit pyykkikoneesta kuivausrumpuun

-tein lounaan

-siivosin pöydän

-laitoin robotti-imurin päälle

Siinäpä se.

Vierailija
22/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtään mitään enkä tee. Kaksi aikuista ja muijan lemmikki eläin. Juon kaljaa ja olen tehnyt selväksi että seksuaalisesti saa käyttää. Muija lähti kauppoihin kaverinsa kanssa. Onneksi ei tarvinut lähteä mukaan. Siinä ei hermo riitä olla makutuomarina. Ei kiinnosta yhtään ellei kyse ole hepeneistä. Mieluiten saisi olla alasti, se jos mikä kiinostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asukasta, kolmas perheenjäsen käväisi muutaman tunnin kyläilyllä. Olen imuroinut, järjestellyt paikkoja, tehnyt ruokaa, täyttänyt ja tyhjentänyt tiskarin, pessyt kolme koneellista pyykkiä. Enpä muuta tänään. Kaupassakäyntiä ei laskettane? 

Vierailija
24/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokin kissan ja koirat, tein itelleni aamupalaa, tapoin muurahaisinvaasion ja vedin kuumaliimalla niiden kulkureitin tukkoon, tyhjensin ja täytin astianpesukoneen, pistin puolet eilen pesukoneeseen jääneistä pyykeistä kuivumaan ja tein viiden kilsan lenkin koirien kanssa.

Vierailija
25/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin koneellisen pyykkiä. Mies tehnyt muut, koska lomalla. 2 aikuista ja koira.

Vierailija
26/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kaupassa, tehnyt ruuan, tyhjännyt ja täyttänyt tiskikoneen. Hakenut postin ja vienyt roskapussin.

Vierailija
27/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pesin 2 koneellista pyykkiä, laitoin kuivumaan, viikkasin edellisiä pyykkejä kaappiin

-Täytin ja tyhjensin tiskikoneen

-Lenkitin koiran x kertaa

-Tein ruuan

-Tiskasin

2 aikuista, 3 lasta ja koira

Vierailija
28/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, pesin koneellisen pyykkiä ja viikkasin kaikki ei-henkarissa olevat vaatteeni (ja jotka eivät olleet nyt pesussa) Konmari-tyylillä. Kivannäköinen lopputulos. Raivaus on siis tehty jo aikaisemmin, aikaa ei kulunut paljon.

Vierailija
29/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein safkaa, laitoin apk käyntiin, kastelin partsikukat, laitoin kylppäristä turhaa kamaa kaappiin, pesin vessanpöntön ja lavuaarin. Siinäpä ne. Ei lapsia tai muita eläimiä. 2 aikuista siis.

Vierailija
30/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ruokaa, astianpesukone kävi. nyt nautiskelen lonkeroa. tuli käytyy torilla , mutten sellasta rääkkyjää viittinyt jäädä katsomaan :(ensviikolla uusiks!

Vierailija
31/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin ja täytin tiskikoneen, pyyhin keittiön tasot, lieden ja ruokapöydän, tyhjensin kissanlaatikon ja vähän järjestelin paikkoja.

4 ihmistä, koira ja kissa.

Vierailija
32/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu- ja iltatöiden välissä suoritin seuraavat kotityöt: tyhjensin ja täytin tiskikoneen, laitoin ruoan ja pesin uudestaan pyykkikoneeseen pariksi päiväksi unohtuneen koneellisen vaatteita. Pitäiskö tyhjentää se nyt kun muistaa..

Taloudessa viisi ihmistä ja kolme karvaista lemmikkiä.

Vierailija
33/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista, kolme alle kouluikäistä lasta ja koira.

Ajattelin kohta avata itse oman olueni. Toisaalta vielä voisi ottaa pikku tirsatkin.

Vaikea.

Vierailija
34/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskat pitäisi viedä ulos, mutten ole vielä jaksanut.

Asun kumppanin ja koiran kanssa.

Vierailija
35/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin. Puistelin pari mattoa. Tyhjensin ja täytin tiskikoneen. Pesin peiton ja alusvaatteita. Pyyhin pöydän. Pesin hellan ja liesikuvun. Keitin kilosta vattuja hilloa. Pariskunta ja vauva tulossa, ei lemmikkejä.

Vierailija
36/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakentavat ja kannattelevat yhteiskuntaa ja naiset luettelevat pesukoneen napin painamiskertojaan av-palstalla.

Kyse oli kotitöistä.

Siis pyykit ja astiat eivät mene itsekseen pesukoneeseen, eikä sieltä pois, hupsu 😔

Vessapaperikaan ja puhtaat pyyhkeet eivät kasva telineissään.

Vierailija
37/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskit, roskat

asun solussa ja täälä on kesäisin hiljaista

Vierailija
38/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamiaisen ja tiskasin sen jäljet. Keräsin lattialta vaateita pyykkipussiin.

Asun yksin.

Vierailija
39/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruokakaupassa ja ostamassa muksulle fillarin. Säädin satulan kohdalleen. Nostin kuivat matot sisälle.

Tiskikone täytyy vielä tyhjentää ja täyttää uudelleen. Mies on huolehtinut ruuanlaitosta ja kerännyt vadelmat, sillä aikaa kun mä olen järjestänyt yhdet hautajaiset.

Lomalla ollaan, eilen oltiin päiväreissulla, sillä nuo tiskit on päässeet kerääntymään pöydälle.

Minä, mies ja koululainen.

Vierailija
40/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakentavat ja kannattelevat yhteiskuntaa ja naiset luettelevat pesukoneen napin painamiskertojaan av-palstalla.

Tein tänään neljä tuntia pitemmän työpäivän kuin mieheni teki, ihan työpaikalla, töissä mistä saa rahaa ja joista maksetaan veroja, joilla rakennetaan ja kannatellaan yhteiskuntaa. Mikset kysy mieheltäni mitä kotitöitä tuli tehtyä? Voin vastata hänen puolestaan, että lämmitti yhdelle lapselle päivällisruoan, jonka minä olin tehnyt.

Kyllä painelin kodinkoneiden nappeja minäkin, useaankin kertaan. Siinä nappien painelun välissä tyhjentelin ja täyttelin niitä koneita, asettelin pyykkiä narulle ja viikkasin kuivia kaappiin, siivosin puoli taloa ja huomenna siivoan toisen puolikkaan.

T: yks nappeja paineleva marttyyri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi