Joko olet hankkinut juoksuliivit?
Pitää olla juoksuliivit päälle puettuna, muuten ei juoksu onnistu.
Kommentit (14)
Myin omani pois, hiersi ja painoi olkapäitä
En vielä, mut olis hyvä, kun ei tarvis pitää puhelinta housujen taskussa, ja sais eväät kannettua mukana, eikä tarvis piilotella reitin varrelle. Viime kesänä pullonkerääjä oli pölliny mun vesipullon. m49
En tarvitse juoksuliiviä. En harrasta juoksemista.
Juoksuliivit ovat kuin muinoin SF (Suomi-Filmi):ssä heinälato ovet auki josta heinät pursuaa ulos.
Ehdottomasti juomaleilillä ja letkulla.
Mihin semmosia tarvitaan? Minulla on juoksukengät.
Sitä voi myös käyttää pitkillä hiihtolenkeillä
En juokse. Rintoja ei ole suunniteltiu semmoiseen ja se kyllä tuntuu ryntäissä, ettei ole tarkoitettu semmoiseen. Sen takia ne omat liivitkin tarvii sitten hankkia, jos haluaa juosta.
Juoksuliivit on pakolliset jos lenkkeilee metsässä missä karhu voi tulla vastaan.
En ole vielä, tarvetta kyllä olisi.
M50