Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko, että Hesarin toimittajat tietävät mitä heidän artikkeleistaan ajatellaan?

Vierailija
21.07.2016 |

Ajattelevatkohan itse tekevänsä hyvää journalismia? Vai ovatko tietoisia siitä, että jopa saman maailmankuvan omaavat alkavat kyllästyä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kerro nyt sitten esimerkki, eli mitä esim. tästä artikkelista ajatellaan? Onko tähän artikkeliin joku kyllästynyt?

http://www.hs.fi/tiede/a1468982244022

--

Mitäpä vikaa tuossa oli, siihen oli jopa tehty jotain korjauksia ja täsmennyksiä. Muutenhan mooren laki on jonkinmoinen kehityksen nopeutta arvioiva nyrkkisääntö joka on pitänyt paikkansa toteutuneen kehityksen kanssa yllättävän pitkään.

Vierailija
22/23 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta: lukevatkohan toimittajat kommentteja; ja ottavatkohan he millään tavalla niitä tosissaan, vaan ajattelevat vain että se on sitä nettimölinää?

Toimittajat ovat lukijan yläpuolella. Kommentteja moderoidaan kovalla kädellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi! Itse asun Punavuoressa ja olen yliopistolla töissä, joten niin keskellä punaviherkuplaa kuin olla voi. Ja kyllä Hesariin on täysin kyllästytty, monet ovat pitäneet jopa laajoja fb-kampanjoita että kannattaa irtisanoa lehti älyttömien mielipiteiden vuoksi.

Minun on kyllä hankala kuvitella että kukaan yliopistolla työskentelevä olisi niin taantunut ja suppeamielinen, että käynnistäisi fb-kampanjan laadukkaan sanomalehden tilausten irtisanomiseksi.  ;) Jotain Magneettimediaa vastaan tällaisen vielä ymmärtäisin.

Tämä on siis selvä trolli.

Totta on. Yliopistolaiset kun muutenkin hakevat tietonsa mahdollisimman laadukkaista alkuperäislähteistä.