Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi naiset olivat ennen rumempia kuin nykyään?
20.07.2016 |
Siis ihan lähihistoriassakin kuten 1970-90 luvuilla? Mistä tämä johtuu? Luulisi että ihmisen perimä ei kuitenkaan kauheasti muuttuisi parissa vuosikymmenessä muuttuisi?
Kommentit (22)
Ei naiset oo sen rumempia tai kauniimpia kuin ennenkään. Kauneusihanteet muuttuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä uskon että medialla ja somella on valtava vaikutus myös tähän, sillä ulkonäköpaineet muokattujen selfieiden keskellä ovat paisuneet, myös bloggaajat ja vloggaajat lataavat helposti saataville meikkausvinkkejä ja kauneus näkyy mielestäni ennemminkin kuvissa. Livenä jokin coutoring(?) näyttää nimittäin aika hurjalta ja rumalta, kuvissa taas lähes täydelliseltä. Kauniin ulkonäön tavoittelusta on tehty ihan luonnollinen, normaali asia, jota "kaikki" tekevät. Ihmiset saattavat käyttää viimeiset rahansa kynsi,- hius-/ripsihuoltoon tai tekorusketukseen ym. eikä sitä sillä lailla kummastella kuin vaikka 90-luvulla olisi tehty. Se on aika surullistakin, koska lapset kasvavat tähän pinnalliseen muottiin.