Huusin eilen puolisolle
Yritin kertoa minulle tärkeää asiaa ja hän vain puhui päälle niin kuin tietäisi mitä oli tapahtunut. Huusin sitten täysillä: "KUUNTELE!!!"
Toinen loukkaantui verisesti koko loppupäiväksi.
Ei ole minulle tyypillistä huutaa, enkä tiedä mikä minuun meni. Ehkä tuota päälle puhumista on ollut vuosien ajan ja toinen puhuu muutenkin lähes taukoamatta. Napsahti vain. En ole mielestäni oikeassa, mutta en voi ottaa huutoa takaisin. Anteeksi olen pyytänyt monta kertaa.
Pelkään, että minut jätetään tämän takia. Kun sanoin tästä, toinen vain vaihtoi puheenaihetta.
Miten päästä eteenpäin?
Kommentit (40)
Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Lapset huostaan tuollaisilta mielisairailta jotka huutavat ja ovat aggressiivisia.
SInä näytit tunteesi ja mies omansa, joten mitä ihmettä valitat? Parisuhteessa pitää puhua, te puhutte samaan aikaan.
Ha. Ei kai kukaan järkevä ota avioeroa siksi, että toinen yhden kerran suuttuu ja huutaa?
Älä pyytele anteeksi sitä että haluat tulla kuulluksi. Jos sinut jätetään tuon takia, niin sitten se toinen on vaan törppö etkä sinä voi sille mitään.
Päälle puhuminen on epäkohteliasta. Kuka tahansa huutaa, jos kohdellaan niin huonosti.
Lähtee menemään, mutta sitähän sinä itsekin toivot. Sitten vain uutta matoa koukkuun. Suomalainen mies ei ole minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
SInä näytit tunteesi ja mies omansa, joten mitä ihmettä valitat? Parisuhteessa pitää puhua, te puhutte samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähtee menemään, mutta sitähän sinä itsekin toivot. Sitten vain uutta matoa koukkuun. Suomalainen mies ei ole minkään arvoinen.
Mistä tiedätte että se toinen on mies?
Lähde itse äläkä altista ketään toista ihmistä enää koskaan patisuhteelle kanssasi. Aiheutat vain traumoja.
Oletko normaalisti puolisoasi myötäilevä ja nöyristelevä tossu jos yksi ärähdys saa sinut noin tolaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Ha. Ei kai kukaan järkevä ota avioeroa siksi, että toinen yhden kerran suuttuu ja huutaa?
Miksi aina puhutaan avioerosta? Se että.ollaan naimisissa on nykypäivänä aina vain harvinaisempaa eli miksi oletus että pariskunta on aina naimisissa?
Teidän suhteessa taitaa olla isompiakin ongelmia jos puolisosi ei kuuntele sinua. Yksittäinen huutaminen ei ole iso juttu. Normaali turhautuneen ihmisen primitiivireaktio. Eri asia jos vaikka olisit lyönyt.