Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että mies ei halua keskustella kanssani mistään.

Vierailija
20.07.2016 |

Jotenkin huomaa käytöksestä, minulle tiuskii ja äyskii asioita mitä ei varmasti sanoisi muille.

Muiden seurassa nauraa ja puhuu ihan eri tavalla. Tuntuu että aloitan aina väärästä.aiheesta puhumisen, jos mainitsen jotain, sanoo vain jotain niin tms, kavereille puhuu taas kaikkea ja innostuu lähes kaikista aiheista.

Tuntuu ihan apaattiselta kun tärkein ihminen ei arvosta seuraani vaan kyselee muilta kaikkea. Tarkoittaako se, että jos on aviopari, niin toiselta ei tarvi kysyä enää mitään.

Tai minussa ei ole mitään kiinnostavaa, mistä pitää. Muiden työt ovat kiintoisia ja niistä kyselee kaikkea, omastani ei ikinä.

Samoin muiden harrastukset, jos olen oppinut jonkun uuden asian harrastuksessani, ei noteeraa sitä mitenkään kuin ehkä sanomalla hyvä tms. Muilta jatkaa keskustelua vaikka

että mihin kilpailuihin voit nyt ottaa osaa tai mikä on seuraava taso.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollainen miesystävä aikoinaan. Jos oltiin porkalla jossain ja ehdotin jotain tekemistä tai muuta, niin se ei miehelle kelvannut. Heti jos joku sen ystävä ehdotti sitä aivan samaa, niin se oli maailman paras idea, vaikka minuutti sitten se oli ihan täyttä paskaa.

Ja sit se teki sellaista, että jos joku kavereista valitti kuinka hänen tyttöystävä tilaa hirveitä määriä postimyynnistä luontaistuotteita ja kosmetiikka. Siihen mun miesystävä sanoi närkästyneenä:"joo niin muaki vituttaa kun maijakin tekee tota!" Vaikka todellisuudessa en ollut ikinä ostanut mitään postimyynnistä, en meikannut tai käyttänyt mitään muuta kosmetiikka kuin samppoo, dödö ja hammastahna, luontaistuotteista puhumattakaan.

Sanoin asiasta, muttei se huomannut edes tekevänsä tollein.

Vierailija
2/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma, mies sanoo ihan noita samoja juttuja.

Tilaan ehkä paketin pari vuodessa niin se on hirveä.määrä.

Samoin juuri tuo että nytkin olin ehdottanut erästä tekemistä ja mies murahteli vain että hmm , sitten kaverin tyttöystävä ehdotti tätä samaa ja mies oli että joo vois kokeilla!

En tosin tiedä onko nuo vain esitystä , sittenhän sen näkee jos mies oikeasti lähtee tekemään eikä minun pyynnöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla miehillä on lähtökohtainen asenne, että naisia ei tarvitse kunnioittaa ja että he kokevat olevansa ylempiä kuin puolusonsa. Siksi vähättelevät tyttöystävää kaikin keinoin. Myös asenteita taustalla, että kaikki naiset ovat x, esim tuhlaavat turhaan eivätkä ole järkeviä, ovat lompakkoloisia tms, siis ihan mitä sovinistisia lassukkamaisia asenteita vain ovat omaksuneetkaan. Ja koska olette heidän tyttöystäviään, teidät sijoitetaan ko lokeroihin. Määritelmillä ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa, millisia olette oikeasti. Tuskin saatte miutettua poikaystävienne ennakkoasenteita mihinkään. Päinvastoin jos menette naimisiin, teistä tulee ko miesten mielestä 'nalkuttavia ja pihtaavia' ihan vain siksi, että olette silloin vaimoja, riippumatta siitä millaisia oikeasti olette.

Vierailija
4/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä alkoi, kun menitte naimisiin?

Vierailija
5/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oletkin sinä, joka olet alkanut miettimään millaista elämää haluat elää? Ehkä se on mies joka onkin aina ollut tuollainen, mutta sinä olet se joka on kasvanut, mutta mies ei ole kasvanut mukana?

Vierailija
6/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todennäköisesti muutu. Itseä harmittaa, kun en lähtenyt tuollaisesta suhteesta pois jo monia vuosia sitten. Etsin vain suhteesta hyviä puolia ja yhteenkuuluvuuden tunteen hetkiä, jotka todellisuudella olivat melko harvinaisia, mutta niiden avulla jaksoin liiankin kauan.

Vierailija
7/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele äläkä anele, älä ole itsestäänselvyys. Ala elää omaa elämää, hanki omia kiinnostuksenkohteita ja omia kavereita, myös miespuolisia. Jos mies kiinnostuu sitten, kun et olekaan se oma tylsä sohvapupu, niin ok, tehköön jotain asian eteen. Jos homma jatkuu, JSSAP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä