Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini-ikäinen poika haukkuu ulkonäköäni

Vierailija
20.07.2016 |

Monesti kun kritisoin hänen käytöstään esim. Kotiintuloaikojen rikkomisen osalta hän saattaa sivaltaa, että ei ota lihavalta lehmältä käskyjä vastaan. Olen joskus purskahtanut itkuun ja mennyt hämilleni kun hän on tehnyt näin. Hän vain nauraa ja saattaa hakea isänsä paikalle katsomaan kun "lehmä itkee". Pahinta on, että isänsä vain sanoo, että minun pitäisi tosiaan laihduttaa kun olen lihavana vähän lehmän näköinen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa saattaa mennä, että hän vain katsoo pahasti eikä sano mitään. Isänsä suostuu pitämään hänelle aresteja näistä haukkumisista ja kotiintuloaikojen rikkomisista, mutta samalla puolustelee poikaa sanomalla, että hänkin juoksi tyttöjen perässä 14-vuotiaana. Kerran hän jopa ilkkui, että se juoksu oli hauskaa, mutta vain minun perässä pysyi kun olen kömpelö ja hidas.

Välillä tuo mieskin vääntää noita vitsejä minusta, mutta sellainen se on ollut aina. Ihmettelen vain miten pojasta on kasvanut tuollainen. En haluaisi erotakaan kun olen kotiäiti ja meillä on kaunis talo hyvällä alueella.

Ap

Vierailija
2/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ainoa vaihtoehto on ero. Ja sille pojalle sanot suoraan ettei ketään hauuta - tai. Kovat keinot käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
4/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes, tää on huono.

Vierailija
5/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5

Onko tämä sinusta jotenkin hauskaa? Nautitko kun saat nälviä?

Vierailija
6/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisit edes, tää on huono.

Siellä taas yksi kiusaaja. Nauratko sinäkin läskeille?

Vierailija
7/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisia ihmisiä on olemassa, voisin mainita esimerkkinä entisen naapurini pariskunnan. Aina kun kutsuimme heidät grillaamaan niin mies nälvi vaimoaan "No ota nyt vielä yksi makkara, eihän tota läskiä olekaan vielä tarpeeksi" ja ilta päättyi siihen kun vaimo itki nakertaen maissia ja mies kittasi kaljaa.

Ap, älä pilaa elämääsi, on olemassa miehiä jotka kunnioittavat sinua. Saat varmasti paremman.

Vierailija
8/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Null points.

Vierailija
9/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa ainoa vaihtoehto on ero. Ja sille pojalle sanot suoraan ettei ketään hauuta - tai. Kovat keinot käyttöön.

Kiitos, mutta joutuisin luopumaan monesta rakkaasta asiasta nykykodissa. Pojankin käytös paheni kun psykiatrilla kirjoitettiin resepti adhd-häiriöön. Ilmeisesti ei sovi. Tulee näemmä isäänsä :-S

Vierailija
10/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, adhd-diagnoosi tehdään neurologilla, olette väärästä päästä hakemassa apua. Kallistahan se on mutta kannattaa. Hae siis neurologille.

Vierailija
11/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällaisia ihmisiä on olemassa, voisin mainita esimerkkinä entisen naapurini pariskunnan. Aina kun kutsuimme heidät grillaamaan niin mies nälvi vaimoaan "No ota nyt vielä yksi makkara, eihän tota läskiä olekaan vielä tarpeeksi" ja ilta päättyi siihen kun vaimo itki nakertaen maissia ja mies kittasi kaljaa.

Ap, älä pilaa elämääsi, on olemassa miehiä jotka kunnioittavat sinua. Saat varmasti paremman.

Miksi te kutsuitte tuollaisen miehen luoksenne? Kannattaa valikoida seuransa paremmin, ja saman ohjeen antaisin aloiituksen tekijälle.

Teini ruotuun ja ukko mäelle.

Vierailija
12/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tiedän. Nuorempana yksi mies lähetteli kukkia kun olin seurustellut lapseni isän kanssa jo pari vuotta. Mies sitten häipyi jotenkin kuvioista, en tiedä mihin...ja alkuaikoina mies osasi hurmata. Olin tosin silloin nuori, hoikka ja kaunis. En vain jaksaisi enää sitä yksinäisyyttä. Tekisi tosin mieli häipyä pojankin elämästä hetkeksi. Ehkä hän sentään oppisi arvostamaan minua.

Ap

Vierailija
13/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, miksi pojan äiti on dumpannut nuo siat. Parempi, kun sinäkin jätät ne porsastelemaan keskenään. Lähde ap hyvän sään aikana. Paskasta suhteesta itkeminen av-palstalle ei auta, vaan suhteesta lähteminen.

Vierailija
14/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,01

Vierailija
15/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on oppinut isältään mallin miten sinua kohdellaan. Hän on katsonut kuinka isä on haukkunut sinua vuosikaudet ja nyt tekee samaa. Säälittävää ja ikävää. Eikä miehesi varmaan edes tajua mitä on käytöksellään aiheuttanut.

Vierailija
16/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kirjoituksesi pitää paikkansa, niin isä ja poika muistuttavat toisiaan, joten he viihtyvät varmasti yhdessä.

Sinä voit elää parempaa elämää jossain muualla. 

Vierailija
17/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei sieltä psykiatrilta ohjeistettu neurologille? Ei esim. kelan korvausta lääkkeisiin saa ilman neurologin lausuntoa. Ja voivat olla hyvin hinnakkaita, esim. Strattera yli 300€/kk. Concerta halvempi muttei todellakaan sovi kaikille.

Vierailija
18/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on oppinut isältään mallin miten sinua kohdellaan. Hän on katsonut kuinka isä on haukkunut sinua vuosikaudet ja nyt tekee samaa. Säälittävää ja ikävää. Eikä miehesi varmaan edes tajua mitä on käytöksellään aiheuttanut.

Ties miten kohtelee tyttöystäviään...eikö häntä sitten pysty enää kasvattamaan? :'(

Ap

Vierailija
19/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma poika käyttäisi mua kohtaan tuollaista kieltä, saisi korville (vaikka sit saisin pahoinpitelysyytteen) ja kaikki mahdolliset rangaistukset.

Parempi, jos oma äiti laittaisi rajat kuin että joskus tulevaisuudessa poika pilkkaa tyttöystäväänsä ja saa tämän veljiltä kunnolla turpaan.

Vierailija
20/39 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt tarkemmin mitä se psykiatri sanoi? Jos ei tosiaan ohjeistettu neurologille, voi tuossa kohtaa puhua jo hoitovirheestä.

t.17