Osaisko joku tulkita unia?
Näin unta että oli kesä ja tein positiivisen raskaustestin...yhtäkkiä ajankin kolarin yksin ja kuolen...näin unessa kolaripaikan ja autonromun ja muistojuttuja,kynttilöitä,valokuvia jne...sitten näen kun mieheni ajaa nykyisellä autollamme lastemme kanssa ja juttelee minulle kuin ennenkin vaikka olen kuollut,mutta mukana autossa,yhtäkkiä mies huomaa puhuneensa yksikseen ja saookin että ai niin ethän sä olekkaan enää siinä...istun kuitenkin hänen vieressään niin kuin ennenkin ja yritän viestittää että tässähän minä olen ja annan jonkin merkin olemassa olostani...sitten herään ja minulla on todella surullinen mieli unen takia...mitä tämä siis kertoo??
Kommentit (3)
Uneksit kesästä, uudesta autosta ja positiivisest testistä!
Helpotti tosi paljon!!Ja todellakin nuo kaikki on unelmissani tällä hetkellä :)
-ap-
Just se että olet unessa kuolleena ei pitäisi tarkoittaa mitään pahaa, vaan hyvää terveyttä kyseiselle henkilölle joka on unessa kuollut.
Onnettomuuksien näkeminen ei myöskään unikirjan mukaan ainakaan tarkoita pahaa vaan monilla asioilla on eri merkityksiä. Tosin synkkyyden ja myrskyn näkeminen voi olla paha enne. Tulen näkeminen on aina hyvä enne mutta jos näet sammuvan tulen asia on taas toisin päin.