Kommenttiosiot tarvitsisivat älykkyys- ja sivistystestin
Kommenttiosioihin tarvittaisiin älykkyys- ja sivistystesti ja mahdollisesti luetun ymmärtämisen testi. Testin avulla seulottaisiin pois idiootit kommenttiosioista ja päästettäisiin vain älykkäät ja sivistyneet kommentoimaan. Se parantaisi keskustelukulttuuria.
Kommentit (14)
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi..
Olen ilmoittanut viestisi asialliseksi.
Ap, sä putoaisit ensimmäisenä pois.
Aloitukseen riittäisi, se jossa kysellään suojatietä kuvista.
Kyllä! Testin ei tarvisi olla mahdottoman vaikea mutta osa tyhjäpäistä jäisi jo pois jos joutuisi 30s miettimään vastauksia.
Jos sellainen tai sellaisi olisi, niin tuskin olisin täällä toisinaan kirjoittelemassa, joka tuskin olisi kenellekään mikään menetys.
Uskovainen mies
Siis cmoon tämä on vauva.fi eli kaikkien friikkien kotisivu. Kai sinä sen ymmärsit??? Täällä ovat kaikki Suomen friikit, setämiehet, örveltäjät, persut jnejne.
Ja vaatimus mieluisen puolueen kannattajuudesta sekä terveystodistus ja työtodistus, soveliaassa ammatissa toimimisesta, vai? Eiköhän tämän ole tarkoitus olla koko kansalle avoin palsta, ja hyvä niin. Saadaan erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä eri kantilta. Kun vaan maltettaisiin antaa niiden olla eikä poistettaisi heti kun ei itseä miellytä.
Sen sijaan että on kirjoita seuraavat numerot peräkkäin olisi laskutehtäviä ja oikealla vastauksella pääsee kommentoimaan.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.