Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn harvoin Suomessa jalkahoidossa tai kasvohoidossa, kun aina alkaa saarnaaminen!

Vierailija
19.07.2016 |

Kävin ulkomailla juuri jalka-, käsi- ja kasvohoidossa. Oli ihanaa, kun ei moittivaan sävyyn ohjeistettu, kuten Suomessa. Viimeksi talvella helmi- tai maaliskuussa olin jalkahoitajalla, joka sanoi suoraan jalkojen olevan niin huonosti hoidetut, ettei yhdellä hoitokerralla tule kuntoon. Sain pyytämättä ohjeet, miten varpaan väleihin voi laittaa lampaan villaa ja kuinka varpaiden välit kuivataan suihkun jälkeen. Ok, ehkä ohjeet olivat tarpeen, mutta noloa se on, kun aikuista ihmistä neuvotaan varvasvälien kuivaamisessa! Enkä varannut uutta aikaa neuvosta huolimatta. Edellisen kerran yhtä nolon olon sai aikaan kasvohoito. Ihonpuhdistus oli vaikeaa, kun oli niiiin paljon tukkeutumia ja mustapäitä ja kosmetologi tivasi, kuinka hoidan ihoa, kun on täynnä mustapäitä. Nyt ulkomailla oli ihanaa, kun sekä kasvot että jalat hoidettiin ilman moitteita ja hoito-ohjeita. Onko syyllistäminen suomalainen ilmiö ja mitä hyvää siitä seuraa? Tuleeko asiakas useammin, kun tuntee pistoksen sydämessään? Miksei voi vain tehdä parhaansa ihon suhteen ja suhtautua positiivisesti?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tulee niin kampaajalta kuin hammaslääkäriltäkin.

Sen takia vältän viimeiseen asti käymistä näillä "ammattilaisilla"

Argh, että mua ahdistaa hammaslääkärini. Sillä on varmaan pätemisongelma, eikä se tajua sitä jankkaustaan. Kaverini, jolla on ollut tyyliin 1 reikä 10 vuodessa, lakkasi käymästä tuolla samalla lääkärillä, koska ei enää kestänyt syyllistämistä ja ohjeistamista.

Kosmetologia vaihdoin aikoinaan, kun en kestänyt oheistuotteiden myyntipuheita. Toinen tuputti vielä maireemmin kalliita lisätuotteita. Lopetin kosmetologilla käynnit kokonaan, kun huomasin ettei naamani oikeasti miksikään muutu. Pitkät yönunet ja stressitön elämä, ne saa kasvoni loistamaan.

Jalkani hoidan nykyään myös itse. Tulee lähes ilmaiseksi, kun kaupoista saa nykyään alan tuotteita. Ja on ihanaa käydä hoidossa itsellään, kun ei tarvitse kuunnella ahdistavia pätemis- ja lisämyyntihöpötyksiä. Tervetuloa uudelleen minä t. minä.

Vierailija
62/62 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaisi varsinkin tuo kasvojen ihon kunnosta huomauttelu. Mä hoidan ihoa paljon, mutta teinistä asti olen ollut taipuvainen saamaan mustapäitä ja on ollut aknekin. Se ottaa ihan tarpeeksi päähän ilman syyllistämistä, mä en vain voi saada täydellistä ihoa.

No niinpä.

Mitäpä tuumaisi superhypermeikkitaiteilijaihoguru seuraavan kerran voivotellessaan esim maksavan asiakkaan epäpuhdasta ihoa ääneen kun asiakas tyrmistyksen sijaan tokaisisikin takaisin :

Ei tuo sinunkaan pallinaama kuule niin häävi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi