Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi ehdin tilata ja saada tuotteen juuri vähän ennen konkurssia Anttilan nettikaupasta.

Sellon anttila oli ainakin ok ja Kodin1 näytti hyvältä. Myyjätkin kivoja. Harmi.

Vierailija
82/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on tietoa, koska se konkurssipesän ale alkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskut pitää luonnollisesti hoitaa konkurssipesällä.Konkurssi ei muuta tätä. Samoin osamaksut pitää hoitaa yms. Miten voitte olla noin tietämättömiä asioista?!

Jos asiakas ei ole saanut tai saa ostamaansa tuotetta hallintaansa, hänellä on oikeus pidättäytyä omasta suorituksestaan. Tämä tulee ilmoittaa konkurssipesälle asap. Konkurssipesä toki yrittää velkoa kaikki omat saatavansa automaattisesti, asiakkaan vastuulle jää reagoida oikein. Omistuksenpidätys on vähän eri asia, ja toki jos esim. huonekalu on teille jo luovutettu niin se maksetaan normaalisti. Toivoisin että esim. kuluttajaviranomaiset julkaisisivat hieman kattavammat ohjeet kuluttajille heidän oikeuksistaan konkurssissa. Kuluttajaneuvontaan voitte olla yhteydessä ja kysellä neuvoja. http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/maksutavat/la…

No eikö se nyt ole pesän velvollisuus tarkistaa, että tuote ei ole kirjautunut luovutetuksi asiakaspalvelupisteessä, ainakin, jos noutopiste on ollut Anttilan tiski. Tietojärjestelmät kuitenkin pelasivat normaalisti ennen konkurssi-ilmoitusta.

Vierailija
84/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko myymälät kuitenkin vielä normaalisti auki?

Vierailija
85/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ainakin Jyväskylässä näkyvissä jo 10 vuotta sitten, kun tavaratalo muutti Forumista vähän syrjemmälle. Kamalan isot tilat ja ei asiakkaan asiakasta.

Vierailija
86/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta en ole vuosikausiin löytänyt mitään, mutta Kodin1:ssä on paljon hyvää ja nättiä tavaraa, vaikkakin kallista. Sen kaatuminen harmittaa.

Vierailija
87/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskut pitää luonnollisesti hoitaa konkurssipesällä.Konkurssi ei muuta tätä. Samoin osamaksut pitää hoitaa yms. Miten voitte olla noin tietämättömiä asioista?!

Niin toki, olinpa tyhmä.

Vierailija
88/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä! Tilasin tuotteet netistä ja maksoin ne ennakkoon.

Anttilasta tuli viesti että paketin voi noutaa mutta myyjä ei luovuttanut sitä.Tullut kuulemma käsky ettei JO MAKSETTUJA paketteja saa luovuttaa asiakkaalle.Mitä helvettiä,toi on petos!

Konkurssipesästä ei saa luovuttaa tavaraa. Pesä realisoidaan ja siitä maksetaan jako-osuudet velkojille. Kuluttajat tuskin saavat mitään, koska suurimmat velkojat ovat yleensä verottaja, vakuutusyhtiöt ja ehkä suuret tavarantoimittajat. Valitettavasti se ei ole petos.

Vierailija
89/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa sieltä sit 2-3 vuoden päästä tulla 10-30% rahoista

Vierailija
90/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän menee nuo meneillään olevat osamaksut? Kaksi erää vielä jäljellä ostoksesta jonka hankin ennen kuin laskutus meni Lindorffille (?).

Pesä perii ne.

Vierailija
91/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Kodin ykkönen :( Siellä oon tykännyt käydä. Toisaalta olin jo pitkään ihmetellyt, kun tavara vain näytti vähenevän eikä mitään uutta ole tullut tilalle. Autiota ja kolkkoa verrattuna siihen mitä se joskus oli.

Vierailija
92/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussanomat: "Anttiloiden lopullinen kohtalo riippuu vielä siitä, löytyykö liiketoiminnalle tai sen osille vielä ostajaa."

Vierailija
93/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa kukaan ostaa nyt Anttilaa, vai? 

Vierailija
94/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän käy kun palautin tilaaman tuotteen ja Odotan nyt rahoja takaisin. En varmaan saa koskaan? Eivät vastanneet kun kysyin asiaa jo aamulla sähköpostilla. Kysyin lähinnä missä palautus viipyy. Olen odottanut jo 2 vk

Talvella jäi noutamatta alle viiden euron tyynyt, jotka olin maksanut etukäteen. Tuon alle viiden euron palautus kesti n.2 kuukautta. Oliskohan Anttilan kannattanut nekin tyynyt luovuttaa :) En saanut etukäteen maksamaani pakettia, koska niille ei mun omat ja aidot henkkarit kelvannut asiakaspalvelussa.

Vierailija
95/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin postiennakolla, saapumisilmoiotus tuli mutta onnistuukohan paketin lunastaminen postista? Onneksi en maksanut verkkopankissa kuten tavallisesti!

Vierailija
96/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella remontoidaan myymälää. Mitähän tuolle nyt tapahtuu? Jääkö remontti kesken? Aika hyviä alennuksia muuten ollut tuolla nettikaupassa lähiaikoina. Itse ostelin elektroniikkaa pyörään ja retkeilyvarusteita. Ylilaudan pojat ostivat kaupan tyhjäksi tekovaginoista. Ylilaudalle tuli aiheesta keskustelupalsta, niin alkoi anttilan sivusto tökkimään ja kohta oli tekovagina loppuunmyyty.

Tampereella kiinteistöä remontoi kiinteistön omistaja, joka ei ole siis Anttila. Remontti jatkuu, mutta mitä tulee Anttilan tilalle? Henkilöstöä käy sääliksi, johan tuossa jokin aika sitten työtunteja vähennettiin paljon, ja nyt sitten loppuvat kokonaan. :(

Vierailija
97/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua läpi, joten en tiedä onko joku muu jo kysellyt samaa... Mä sain synttärilahjaksi Anttilan lahjakortin ja kävin tänään Anttilassa aikeissa ostaa sillä jotain, mutta lahjakortilla ei enää saanutkaan maksaa. Myyjä ei osannut sanoa voiko lahjakorttia vielä käyttää jossain vaiheessa ennen tavaratalon lopullista sulkemista tai voiko siitä saada rahat takaisin. Onko kellään muulla käynyt samoin ja olisko jollain tietoa miten näiden käyttämättömien lahjakorttien nyt käy?

Kyllä harmittaa jos lahjakortti menee täysin hukkaan! Olen hoitovapaalla enkä ole lapsen syntymän jälkeen ostanut itselleni yhtään mitään ja tuolla lahjakortilla oli tarkoitus ostaa itselleni jotain. Harmittaa tietty myös Anttilan henkilökunnan puolesta.

Vierailija
98/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuotetakuu toimii, jos Anttilasta ostamani tv menee rikki?

Vierailija
99/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on anttilan avarda-osamaksulla kamera, jatkanko maksamista?

et tietenkään maksa

Vierailija
100/202 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitti:

En lukenut koko ketjua läpi, joten en tiedä onko joku muu jo kysellyt samaa... Mä sain synttärilahjaksi Anttilan lahjakortin ja kävin tänään Anttilassa aikeissa ostaa sillä jotain, mutta lahjakortilla ei enää saanutkaan maksaa. Myyjä ei osannut sanoa voiko lahjakorttia vielä käyttää jossain vaiheessa ennen tavaratalon lopullista sulkemista tai voiko siitä saada rahat takaisin. Onko kellään muulla käynyt samoin ja olisko jollain tietoa miten näiden käyttämättömien lahjakorttien nyt käy?

Kyllä harmittaa jos lahjakortti menee täysin hukkaan! Olen hoitovapaalla enkä ole lapsen syntymän jälkeen ostanut itselleni yhtään mitään ja tuolla lahjakortilla oli tarkoitus ostaa itselleni jotain. Harmittaa tietty myös Anttilan henkilökunnan puolesta.

Lahjakortit "tuhoutuu" konkurssissa, eli erittäin epätodennäköistä, että saisit sillä ostettua enää mitään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi