Anttila meni konkurssiin
Kommentit (202)
Kaikki tilatut ja etukäteen maksetut tuotteet ovat nyt konkurssipesän OMAISUUTTA. Käytännössä katsoen asiakkaan kannalta menetettyjä, koska ensin saatavansa pesästä ottavat isot velkojat ja yksityisasiakkaat ovat jonossa viimeisenä (jo paljon ennen on viimeiset hilut jaettu).
Maksa siis aina luottokortilla!!! Tilasin itse Anttilasta kolme kuukautta sitten tavaraa ja ilmoittivat vasta kuukauden päästä, etteivät pysty toimittamaan tuotteita. Tilivaraus peruuntui, joten en menettänyt mitään.
Kiinnitin jo 2010-11 huomiota siihen, että Anttilassa oli jatkuvasti joku ale menossa. Pimeät hinnat ja mitä niitä nyt oli..
Itsekin yritin hakea tilaustani tänään myymälästä mutta eivät antaneet juurikin tämän konkurssin takia. Otin laskulla joten mitään en ole varsinaisesti menettänyt mutta harmittaa kun viikonloppuna oli niin hyvä alennus enkä nyt saakaan noita tuotteita joiden edullisesta hinnasta ehdin jo iloita. 😏 Aika paska juttu kaiken kaikkiaan. 💩💩💩
Johan selvisi miksi asiakaspalvelu ei reagoi viesteihin. Pari kuukautta sitten palautin väärän tuotteen takaisin verkkokauppaan, mutta rahat edelleen saamatta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin yritin hakea tilaustani tänään myymälästä mutta eivät antaneet juurikin tämän konkurssin takia. Otin laskulla joten mitään en ole varsinaisesti menettänyt mutta harmittaa kun viikonloppuna oli niin hyvä alennus enkä nyt saakaan noita tuotteita joiden edullisesta hinnasta ehdin jo iloita. 😏 Aika paska juttu kaiken kaikkiaan. 💩💩💩
Ei ollut tosiaan mahdollista maksaa noudettaessa. Itse ostin pankkisiirrolla, koska minulla ei ole luottokorttia. Onneksi sain tuotteeni.
Voiko laskulla postiin tilatun tuotteen vielä palauttaa postitse/liikkeeseen?
Mulle tuli tänään Kodin1 tilauksesta viesti että paketti noudettavissa, vaikka konkurssi-ilmoitus on tullut aamulla. Eli en saa pakettia? Maksoin verkkopankissa 😞
Voikohan edes lahjakorttia käyttää myymälässä? Siellähän pitäisi vielä toimia kaikki normaalisti..
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tänään Kodin1 tilauksesta viesti että paketti noudettavissa, vaikka konkurssi-ilmoitus on tullut aamulla. Eli en saa pakettia? Maksoin verkkopankissa 😞
Voit käydä noutopisteessä kysymässä, mutta ei heillä ole oikeutta antaa pakettia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan edes lahjakorttia käyttää myymälässä? Siellähän pitäisi vielä toimia kaikki normaalisti..
Ei voi käyttää. Mulla oli käyttämätön lahjakortti konkurssipesään. Sain nimeni velkojalistaan ja lopulta sain reilun 10e 50e lahjakortista takaisin. Ja se oli kuulemma poikkeuksellisen hyvä summa. Tuolloin kyseessä pikkufirma.
Ei voi muuta sanoa kun että olen pahoillani niiden ihmisten vuoksi jotka menettivät työnsä. Tällaisena aikana työn saanti ei ole helppoa. Ihmettelen vaan tätä ilkkumista. Siinä vaiheessa kun jolle kulle ilkkujalle käy samoin, niin ehkä sitä ymmärrystä ja myötätuntoa löytyy vähän enemmmän.
Itse jokunen vuosi sitten menetin unelmatyöni työnantajan mennessä konkkaan,ja kyllä siinä itkua työkavereiden kanssa väännettiin..
Niin osaakohan kukaan nyt sanoa, että kuinkahan noiden osamaksujuttujen kanssa nyt menetellään? Meillä myös yksi tuote osamaksulla sieltä ja ihan vasta kuukausi sitten otettu.
Joo, lahjakorttikaan ei käy. Mulla oli anton&ninaan lahjakortti ja kun se meni konkkaan, en saanut ostettua sillä mitään.
Ihmettelen lähinnä sitä, että toiminta on vaikuttanut jo pitkään niin kankealta, että oltaisiin ajamassa alas. Kuitenkin avasivat uusia myymälöitä vähän aikaa sitten ja lanseerasivat just tuon ''uudistetun'' konseptin. Noh, varaston tyhjennyksiä odotellessa.