Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anttila meni konkurssiin

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tekemistä asiakaspalautusoikeuden kanssa.

Jos nyt käyt noutamassa verkkokaupasta ostamasi paketin, siihen sisältyisi 14 pv palautusoikeus. Aikajana halutaan nyt katkaista, verkkokaupasta ei voi enää tilata, eikä tavaratalosta ostetuilla tavaroilla ole enää palautus -eikä vaihto-oikeutta.

Vierailija
22/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskolle kävi tuuri kun sai myytyä sen

Kesko teki hyvät kaupat. Sai miljoona euroa rahaa ja ennen kaikkea pääsi henkilöstöstä eroon.

Kasvotonta sijoitusyhtiötä ei oikein voi syyttää tulevista työttömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaaan aina laskulla ja sain Vallilan maton 30 prossan alennuksella.

Lasku ei ole vielä tullut. Maton hain eilen postista.

Itse tykkään kyseisestä liikkeestä mutta en ostakkaan vaatteita vaan Vallilaa, höyrypesuria, huonekalusteita ja ym.

En koskaan maksa etukäteen jos ei ole pakko.

Haluaisin yhden ruokapöydän sieltä, hinta 700 euroa ja olisi tosi mieleinen. Mutta taitaa jäädä väliin.

Vierailija
24/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne maksa automaattisesti rahoja takaisin tilauksista. Kyse on virallisesta, juridisesta konkurssimenettelystä. Te olette nyt velkojan asemassa. Sinne vain jonon jatkoksi vaatimaan rahoja takaisin. Asia käsitellään aikanaan oikeudessa ja suurimmat velkojat ovat etusijalla. Te ette tule saamaan senttiäkään takaisin. Lycka till.

Vierailija
25/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla oli verkkotilaus menettää rahat paitsi jos maksoit luottokortilla voit reklamoida luottoyhtiöön

Vierailija
26/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella remontoidaan myymälää. Mitähän tuolle nyt tapahtuu? Jääkö remontti kesken? Aika hyviä alennuksia muuten ollut tuolla nettikaupassa lähiaikoina. Itse ostelin elektroniikkaa pyörään ja retkeilyvarusteita. Ylilaudan pojat ostivat kaupan tyhjäksi tekovaginoista. Ylilaudalle tuli aiheesta keskustelupalsta, niin alkoi anttilan sivusto tökkimään ja kohta oli tekovagina loppuunmyyty.

Vierailija
27/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä! Tilasin tuotteet netistä ja maksoin ne ennakkoon.

Anttilasta tuli viesti että paketin voi noutaa mutta myyjä ei luovuttanut sitä.Tullut kuulemma käsky ettei JO MAKSETTUJA paketteja saa luovuttaa asiakkaalle.Mitä helvettiä,toi on petos!

Jos maksoit luottokortilla niin saat rahat takaisin käyttämältäsi luottokorttiyhtiöltä, muuten taitaa rahat ja tuote olla mennyttä.

Maksamasi raha ja tuote kuuluvat konkurssipesälle ja konkurssipesästä velkojat saavat varansa takaisin tietyssä järjestyksessä. 

Maksamasi tuote myydään uudelleen ja rahat konkurssipesään.

Kyseessä ei ole petos sen takia koska on tietty järjestys jolla niitä pesän varoja jaetaan velkojille.

Vierailija
28/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätäkin ketjua sensuroidaan. Wtf.

Vierailija
29/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän menee nuo meneillään olevat osamaksut? Kaksi erää vielä jäljellä ostoksesta jonka hankin ennen kuin laskutus meni Lindorffille (?).

Vierailija
30/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh voipi pitkään joutua oottaa rahojaan, jos niitä koskaan saa. Konkkapesään ei saa koskea.

Vierailija
31/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua. Anttilan noutotiskillä oli kyllä ilmoitus. "Jo tilatut tuotteet ohjautuvat takaisin verkkokauppaan. Maksetuista tuotteista maksamme rahat takaisin"

Ketä tässä nyt uskoa. Halutaanko tässä nyt vaan ehkäistä väkivaltaisuuksia asiakaspalvelutiskillä?

Vierailija
32/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Olen saanut sisäpiirin varmaa tietoa että kaikkiin entisiin Anttilan tiloihin tulee uusi ketju; INFanttila! INFANTTILA on juuri av-mammoja varten kehitelty konsepti.

Konsepti on täysin infantiili ja se on hyvin kehittymätön.

Enempää en asiasta saanut tietää kun Infanttilan tuleva toimari alkoi heitellä minua ruoan tähteillä ja huutaa kakkapellepöllömunaksi.

Sitten hän kaatoi yhden hyllyllisen kosmetiikkatuotteita ja juoksi jalkojaan läpsytellen leluosastolle.

Myönnettäköön, sait minut ainakin nauramaan. :D

Vierailija
33/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka kirjoitti tuosta ruokapöydästä. Kyseistä pöytää myydään myös Kodin1 mutta voiko sitä ostaa jos ottavat vaan rahat eivätkä anna pöytää.

Tuo pöytä maksaa kuitenkin 700 euroa.

Suru tulee sillä Kodin 1 on mun lempikauppani ja asun Tampereella.

Paljon huonekalusteita ostanut sieltä ja hyviä ovat olleet sekä hyvällä alennuksella olen saanut.

Juuri pesin höyrypesurilla ruokapöydän tuolit. Pesuri, tammipöytä, ruokapöydän tuolit, sohva, nojatuoli ja Vallilan matot ja verhot on kaikki kyseisestä liikkeestä. Kaikki ovat olleet hyviä tuotteita.

Vm Carpetin matotkin sieltä hankittu. Sniif!

Vierailija
34/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksamatta et ainakaan selviä. Voivat laittaa erääntymään kerralla.

Vierailija
35/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sieltä saa loput tavarat konkurssialemyynnistä? : P

Vierailija
36/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Erinomanlainen-renkutus oli viimeinen naula arkkuun, se on karkottanut asiakkaat. Pahimmillaan soinut 2 kertaa 20 minuutin aikana

Vierailija
37/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän menee nuo meneillään olevat osamaksut? Kaksi erää vielä jäljellä ostoksesta jonka hankin ennen kuin laskutus meni Lindorffille (?).

Se on Avarda ja Hobbarilla Lindorff.

Itse maksan Anttilalle vielä runkopatjasänkyä. Tammikuussa vika erä.

Maksetaanko ne normaalisti vielä heille vai jätänkö maksamatta?

Vierailija
38/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime viikolla netistä tuotteen, valitsin noudon kaupasta. Tuote on tänään saapunut kauppaan, mutta enpä taida sitä saada. Onneksi otin laskulla, kun ei ollut pankkitunnukset mukana. Postiin tilattuna olisin varmaan tuotteeni tänään saanut.

Vierailija
39/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ehdin saamaan tilaamani tuotteet, jotka lähtivät kyllä todella halvalla. Jo alennuksessa olevista tuotteista alennuskoodilla -40% pois.

Vierailija
40/202 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö nuo hyvät alennukset olleet siksi että porukka tilailisi hulluna tuotteita ja toivottu että mahdollisimman moni maksaa etukäteen.