Millainen ihminen ei siedä läheisyyttä?
Ei halua ketään liian lähelle, ei halua harrastaa seksiä tai pussailla ketään?
Miksi? Mikä siinä läheisyydessä on toisille vastenmielistä?
Tai jos on henkisestikin liian lähellä, ahdistutaan?
Eli ei halua parisuhdetta eikä liian läheisiä ihmissuhteita.
Haluaisin ymmärtää, en ymmärrä.
Kommentit (45)
Nuorena oli liiankin suuri tarve läheisyyteen. Ehkä jonkinlaista turvallisuuden kaipuuta. Yhdistettynä muihin ominaisuuksiini, se oli kuitenkin niin vaikea rasti, että oli pakko opetella ominaisuudesta pois. Nykyään pärjään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tottunut läheisyyteen lapsena kun oli kylmät etäiset vanhemmat. Vihaan kun ihmiset koskee tai tulee liian lähelle. Kosken mielummin itse muita mutta en halua että kukaan tulee iholleni ellen minä tee sitä kontaktia.
N20
Minulla oli suhde naiseen, jolla oli tälläisiä ongelmia ja hän jätti minut kun ei pysty kosketukseen. Aluksi pystyi hienosti, sitten vaan tuli stoppi...
Ei halua enää. Kyllästynyt.
Pystyn ihan hyvin läheisyyteen luonnollisen kohteen kanssa, eli vauvan joka on tullut sisältäni ja tarvitsee äitiään. Miesvauva oksettaa.
Uskon olevani jonkin sortin autisti ja itselle kaikki tuollainen "helläily" on jotenkin vaan yök ja niihin tulee sellainen vähän pikkupoikamainen reaktio. Ettäkö ihan pussata pitäis hyiii.
Asiassa voi edetä asteittain. Läheisyydellä voi aloittaa.
Areenassa olevassa belgialaisessa sarjassa Pandore viestintäjohtaja hankki nuorta seksiseuraa netistä nuoletuttamaan jalkojaan ja kun hänen ministeriksi edennyt poliitikkokaverinsa halusi saada perinteistä lohdutusta, keski-ikäinen miesparka luuli pääsevänsä ykköspesälle kunhan imaisee naisen jalkaa muutaman kerran. Mies luuli tosissaan saavansa itsellensä mahtavan partnerin ja sai kylmän suihkun niskaan kun yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi itsensä pelannut lemppasi tulevan ex-miehen asunnoltaan ja elämästään jatkaakseen jalkojen nuoletuksen merkeissä. Suomessa tuollaista seuraa löytää sieltä Alastomasta Suomesta paremmin kuin Tinderistä.
Mainitsin tuon sarjan kakkoskauden koomisen käänteen siksi, että aiemmin nuo aikuiset olivat hoitaneet seksuaaliset asiat erillään ja politiikan sekä juonimisen yhdessä. Toista ei voi tuntea koskaan 100% varmasti?