Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset pysytte lukemaan tätä palstaa ilman ahdistusta??

Vierailija
18.07.2016 |

Pystyttekö te naiset lukemaan miesten kirjoituksia tällä palstalla ilman ahdistusta vai jääkö joskus vaivaamaan ?

Itse miehenä joskus harvoin palstaa selailen ja kirjoittelen tänne viihdearvon takia ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että jos ne pahimmat provoilut kuorii päältä pois niin tämä palsta antaa raa-an mutta toden kuvan keskiverto nuorten miesten näkemyksistä seksuaalisuudesta, seksistä ja naisista.

Empaattisena ihmisenä ymmärrän että tämä voi olla ristiriidassa monien naisten maailmankatsomuksen kanssa ja voi siksi aiheuttaa sisäisiä ristiriitoja.

Joten ahdistaako ?

-Mies-

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Palsta on nimenomaan avannut totuuden miehistä ja saanut minut pysymään poissa heidän seurastaan. Kiitos internetin, tiedän kieltäytyä jokaisesta treffikutsusta ja vältellä miehiä viimeiseen asti.

Tässä tosin on sellainen moraalidilemma että miesten on turha vinkua yksinjääntiä koska tietävät itsekin olevansa raakoja ja vaarallisia naiselle. Älkää siis ihmetelkö mikseivät naiset teitä tahdo lähelleen. :)

Vierailija
2/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Tämä palsta on hyvä varoitus ihmisluonnon raadollisuudesta. Ne miehet jotka kirjoittelevat tänne iljettävyyksiään, he voivat hyvinkin olla niitä samoja miehiä jotka tulevat vastaan tosielämässä. Eipä tule mielenmaisema täytenä järkytyksenä jos tutustuu heihin paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä joskus tulee tosi ahistava olo. Lohduttaudun sillä, että nämä sankarit ei uskottavasti ole mitenkään itse kovin lahjakkaita älyllisesti, sillä kukaan täyspäinen ihminen ei tuollaista paskaa jauha. Kai siinä nuppi menee sekasin, ku ei oo muuta elämää kuin av ja jollain tavalla pitää sitä aikaa tappaa. Ei mun kaverimiehistä kukaan ole tuollainen eikä tuollaisiin kuvatuksiin ikinä törmää edellä mainituista syistä.

Vierailija
4/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Olen varma että typeryksiä on ja että fiksuja on.

Vierailija
5/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh. Täällä ne mahdollisesti ahdistavat miesten kirjoitukset ovat jo tulleet tutuiksi, tulevat hyvin harvoilta näppiksiltä. Olen jopa ollut huolissani Ulista, en ole lukenut vähään aikaan lompakkoloisista ja miesten ylivaltaisuudesta mitään.  :)

Vierailija
6/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen ilkeys ahdistaa kyllä. Siksi en avaa monia ketjuja, koska aiheesta voi jo päätellä niiden aiotun kiusaamiseen.

Vierailija
7/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Koska lapsenikin tajuaa, että tämä on hyvin sekopäinen palsta, eikä tätä pidä ottaa tosissaan.

Vierailija
8/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!

Naisetkin ajattelee vaan aivoillaan...

Joten?

Vierailija
9/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ai siis kysytkö, ahdistaako naisia täällä joidenkin miesten kertoma valitus? Hohhoijaa. Ihan elämänkokemukseni pohjalta voin sanoa, että he eivät ole mikään terveiden normimiesten otos jollaisia olen tavannut irl, tai jos ovatkin niin mielipiteet kärjistyvät netissä eikä minun ole tarvinnut oikeasti yrittääkään elää kenenkään tuollaisen ruikuttajan kanssa oikeasti. Joten ei tosiaankaan ahdista. Korkeintaan säälittää.

No, ei itselläkään niin mahtavasti mene, mutta en ajattele miesten ahdistuvan siitä, kun ruikutan siitä täällä.

Vierailija
10/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on vain hyvä että naiset saavat elämänmakuisen ja todellisen kuvan siitä mitä on Suomi vuonna 2016 - tämä ei tosiaan ole mikään lintukoto.

Vierailija
11/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän miehet on vielä asiallisia! Ylilauta masentaa joskus, en tiennytkään että nuoret miehet voivat niin huonosti.

Vierailija
12/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. On ollut pakko hyväksyä elämän tosiasiat jo jokunen vuosi sitten. Ja sen jälkeen elämä onkin ollut huomattavasti helpompaa.

Vierailija
13/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Nämä palstalla provoavat miehet ovat niitä joiden mielestä naiset eivät voi voittaa missään tilanteessa. He ovat vain vihaisia jostain syystä ja haluavat purkaa sen vihan netissä. Turha alkaa väittelemään tai miettimään mitä he ajattelevat. Minulla on hyvä elämä, ihana mies ja paljon mukavia ja luotettavia miespuolisia ystäviä. :)

Vierailija
14/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä välillä ahdistaa, kun vika on aina miehessä ja yleensä se on jo syy etsiä rivien välistä kaikenlaisia vikoja ja usein myös olettaa että kirjoittaja on narsistikusipää, että henkilöllä on kulli ja kivekset. Tulee mieleen, että kunpa en joutuisi oikeassa elämässä kauheasti tekemisiin näiden akkojen kanssa, joiden mielestä miehet ovat pelkkää roskaa.

Vierailija
15/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Mutta olen av-riippuvainen. Sekin ahdistaa.

Vierailija
16/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Palsta on nimenomaan avannut totuuden miehistä ja saanut minut pysymään poissa heidän seurastaan. Kiitos internetin, tiedän kieltäytyä jokaisesta treffikutsusta ja vältellä miehiä viimeiseen asti.

Tässä tosin on sellainen moraalidilemma että miesten on turha vinkua yksinjääntiä koska tietävät itsekin olevansa raakoja ja vaarallisia naiselle. Älkää siis ihmetelkö mikseivät naiset teitä tahdo lähelleen. :)

Tää menee jo yli, palstan "miehet" antavat todella vääristyneen kuvan miehistä, oikeasti maailmassa on paljonkin normaaleja miehiä joihin kannattaa tutustua ja jopa harkita enempääkin. Pelkän av:n varaan jos rakentaa maailmankuvansa on aika hukassa.

Vierailija
17/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies ja voin kertoa että olen paljon vähemmän vaarallinen toisille ihmisille kuin useimmat lähisukuuni kuuluvat naiset. Mitä mun pitäisi tuosta sun kirjoituksesta ajatella?

Vierailija
18/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta eipä ole käynyt mielessäkään ahdistua jostain vitun palstasta :DD Ihan mainiosti olen kelvannut oikeassa elämässä joten mitä vittua.

Niin ja ne miehet ovat naisia ja useimmiten yksi ja sama, joka jankkaa samaa asiaa, samalla kaavalla, samoilla sanavalinnoilla päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen.

Mutta edelleenkään en tajua mistä tässä pitäisi AHDISTUA :D

Vierailija
19/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Kieltämättä joskus tulee tosi ahistava olo. Lohduttaudun sillä, että nämä sankarit ei uskottavasti ole mitenkään itse kovin lahjakkaita älyllisesti, sillä kukaan täyspäinen ihminen ei tuollaista paskaa jauha. Kai siinä nuppi menee sekasin, ku ei oo muuta elämää kuin av ja jollain tavalla pitää sitä aikaa tappaa. Ei mun kaverimiehistä kukaan ole tuollainen eikä tuollaisiin kuvatuksiin ikinä törmää edellä mainituista syistä.

Mistä tiedät mitä kaverimiehesi ajattelevat oikeasti? Voihan sitä sanoa luuta lihaksi...

Vierailija
20/131 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Mä en ole kiinnostunut miehistä, niin ei pahemmin kiinnosta, mitä miehet ajattelee naisista. Toki olen loukkaantunut heteroystävieni polesta, mutta tiedän myös, että tänne palstalle kokoontuu ne kaikkein surkeimmat ihmisyksilöt, eikä kaikki miehet ole tuollaisia.