Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon maksaisitte itsetehdyistä villasukista yms.?

Vierailija
18.07.2016 |

Harrastan neulomista ja olen harkinnut alkavani myymään neulomiani sukkia, pipoja yms. Nyt tahtoisinkin tietää, mitä te pidätte sopivana hintana käsin tehdyistä vaatteista, esimerkiksi juuri niistä sukista. Kuinka paljon maksaisitte lasten, naisten ja miesten sukista?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tarjontaa pilvin pimein.

Vierailija
2/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin itse neulojana perussukista (ei siis kirjo-/kuvioneuletta/pitkiä polvisukkia jne.) materiaalihinnan x2. Esim. 7 veljestä yhdestä kerästä tulee hyvällä resoripituudella yhdet koon 38 sukat. Hinta viiden euron kieppeillä, eli maksaisin niistä kympin.

Olisi ihanaa kuulla, jos joku olisi valmis maksamaan enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin jotain 27 euroa villasukista jotka oli juuri minulle tehty. Valitsin koon, mallin ja langan värin sekä nappien värin. Malli oli sellainen vähän erikoisempi, varret oli osittain aukinaiset ja ne suljettiin napeilla. 

Ihan ok hinta minusta, hyvät sukat.

Vierailija
4/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen.

Vierailija
5/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa kuulla, jos joku olisi valmis maksamaan enemmänkin.

Minä olen valmis maksamaan enemmän jos on kunnolla tehdyt sukat ja langan laatu sellainen, että se kestää. Ostin kasan villasukkia halvalla Tallinnasta ja Budapestistä, siis näitä paikallisten mummojen kutomia, eikä mennyt kuin pari kuukautta kun kaikissa oli jo reiät kantapäissä.

Olen siis tuo joka maksoi jotain 27 euroa sukista, ja olen edelleen valmis maksamaan saman jos saan kestävät, juuri itselleni sopivat sukat haluamassani värissä. Minulla kun ei enää ole mummoja hengissä jotka sukkia kutoisivat.

Vierailija
6/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 euroa jos saisin valita värin ja mallin mieleiseksi itse

Vierailija
7/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 €

Vierailija
8/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mieleisistä 25-30e, jos teettäisin ihan tietynlaiset niin enemmänkin. Olettaen, että lanka on laadukasta eikä mitään markettiakryylilankaa.

Vierailija
9/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niistä pitäisi maksaa 40-50€, mutta itse en voi sukista niin paljon maksaa. kaupasta saan harmaat villasukat kympillä, ja jotkut erikoishienot sukat voisin ostaa 20€. Oikea summa tuo ei ole, mikä siis toisiaan pitäisi käsityöstä maksaa.

Vierailija
10/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 veljestä on niin huonolaatuista lankaa, etten ottaisi edes ilmaiseksi siitä tehtyjä sukkia.

Vierailija
11/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tee itse? Langat ja puikot ei paljoo kustanna. Sitte onki aina mukavaa puuhaa hetkeks! Mä en maksais tosissaan mitään. Teen itse silloin tällöin, en ole mikään harrastelija, mutta välillä innostun. Mummolta saan myös lähes joka joulu jotain kivaa neulottua. :)

Vierailija
12/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa on. Suurin osa ei maksaisi paljon mitään, jotkut maksaisi ihan kohtuullisesti, mutta miten löytää nämä asiakkaat, kun toiminta on varsin pienimuotoista?

Vierailija
13/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kudon itselleni ja tuttavilleni ilmaiseksi, kunhan tuovat langat.

Vierailija
14/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset tee itse? Langat ja puikot ei paljoo kustanna. Sitte onki aina mukavaa puuhaa hetkeks!

Minä en tee koska en osaa, en ole koskaan ollut hyvä käsitöissä ja ne on ollut minulle aina vastenmielisiä. Koulussa meidän piti aikoinaan neuloa villasukat ja itselläni meni koko lukuvuosi yhden sukan valmiiksi saamiseen. (Ja siinäkin isäni teki kantapään koska en kertakaikkiaan osannut).

En myöskään halua tuhrata vapaa-aikaani johonkin epätoivoiseen sähläämiseen, mitä se sukan neulominen ja opettelu olisi.

Vierailija
15/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen median kautta sana leviää aika tehokkaasti. Pienimuotoisesta toiminnasta olisi joka tapauksessa kyse, koska ihan harrastuspohjalta neulon. En ole pistämässä varsinaista yritystä pystyyn tai alkamassa tekemään tätä päätoimisesti.

Vierailija
16/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaa on. Suurin osa ei maksaisi paljon mitään, jotkut maksaisi ihan kohtuullisesti, mutta miten löytää nämä asiakkaat, kun toiminta on varsin pienimuotoista?

Ihan mielenkiinnosta (ja vttuilematta tms): mikä olisi sinun, tekijän, mielestä käypä hinta tekemillesi sukille?

Vierailija
17/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 veljestä on niin huonolaatuista lankaa, etten ottaisi edes ilmaiseksi siitä tehtyjä sukkia.

Voi sitä tehdä muistakin langoista kuin 7 veljeksestä. :)

Vierailija
18/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talsiessani metsällä koiran kanssa arvostan hyviä, huolella mittojeni mukaan tehtyjä sukkia, joten voisin niistä jopa 30€ maksaa.

Vierailija
19/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta (ja vttuilematta tms): mikä olisi sinun, tekijän, mielestä käypä hinta tekemillesi sukille?

En ole tekijä, on vaan selvää, että käytettyyn aikaan nähden tolla hommalla on aika vaikea tienata. Pari kymppiä voisin itse maksaa.

Vierailija
20/66 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsisin villasukat, niin maksaisin laadukkaista käsin neulotuista villasukista 50 eur. Siitäkään ei toki kummoista tuntipalkkaa neulojalle muodostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän